Mira0911 skriver:
Så har jeg fået et ny frits.... 
Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne???
I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!?
Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat...
Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! 
Billederne er sat forkert...
Hejsa..
Håber det er i orden, jeg siger min mening osse..

Nu har jeg sat og set dine billeder godt igennem.. Halvvejs gennem tråden begyndte jeg at tænke, at den frisør du har haft fat i, ikke har kommuniker med dig ordentlig og kom til at tænke om det muligvis var en af de lidt billigere frisør. Hvis du forstår, hva jeg mener!? Kan så se længere i din tråd, at du skriver at hun ikke snakker godt dansk. Så fik svaret på mit spørgsmål. Kan osse se du skriver, at du vil ringe efter en ny tid hos en anden frisør og få det rettet. Kan sagtens følge dig, MEN synes du skal gør det på en betingelse.. Få dine penge tilbage fra den pågældende frisør.
Nu er jeg osse selv frisør. Og vi havde en politik, hvis kunden var utilfreds med noget, så rettede vi det til det var i orden - på vores EGEN regning! (Dog forkommere der ikke så voldsomme fejl, som den frisør du har været hos) Men kan se frisøren du har haft fat i ikke kan sit håndværk, så derfor har du ikke tillid til vedkommende mere.. Fuld forståeligt! Derfor råder jeg dig osse til at tage billedet med igen og klage endnu en gang og med lidt høj og fast tone. At det ikke er acceptable hendes arbejde og du har været så ked af det og utilfreds. Vælger hun stadig at overhører dig. Siger du, at du vil klage videre og lade andre kunde vide om den dårlig service der bliver ført i hendes salon og du vil kontakte Just-half-price og fortælle dem lige så- så andre kunder ikke bliver snydt..!
( Ja jeg hader man skal være strid mod andre frisør- men man skal bare være bekendt at stå indenfor det man laver og kunden er tilfreds med arbejdet..)
Håber du finder den rette løsning og det løser sig for dig..

Husk man skal ikke altid nøjes - Klag for både din mand og dig selv.
- Jeg ved ikke om kbm1 vil gi mig ret - men jeg tolker fra dir ønskede billede, at hun faktisk er kort i nakken med lange længder og ikke page. Samt det skrå lange pandehår - hvor håret så skal der tyndes og flades for at få den ønskede frisure..