UPDATE: ny frisure til mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er da altid noget.

Ringer til en anden frisør på mandag og høre ad med pris og sådan.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Først og fremmest synes jeg at farven er rigtig fin til dig og det klæder dig med en kort og "luftig" frisure 

MEN er enig med de andre; frisuren er helt forkert i forhold til dét du ønskede, og jeg ville godt nok også være vred 

Især i nakken ser det ud som om hun bare har klippet det lige over fordi hun ikke ellers vidste hvordan det skulle være. Jeg synes godt nok det er groft at være så sjusket 

Håber du kan få en bedre frisør til at rette op på det når det er vokset lidt - heldigvis vokser det nok ret hurtigt 

Tak skal du have... Det lyder vidst til at jeg kan nå at få det rettet op stadig til den rigtige frisure... 

Ringer til en frisør på Mandag... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Phoenix skriver:

Ja, det ligner ikke just billedet af den ønskede frisure. Heldigvis er der ikke længe til håret er vokset ud, til du kan for klippede den ønskede frisure 

Jeg ringer til en anden frisør på Mandag og snakker med hende... Lyder til at det stadig kan nå og blive rettet... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Frisuren klæder dig godt , men ligner ikke rigtig den på billedet, men er meget frisk til dig

Okey...  Ringer til en anden frisør og snakker med hende... Lyder til at det godt kan rettes til den rigtige frisure... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

ka li ja skriver:

det har da intet med den frisure på det billede du viste at gøre!!??

Nej overhovedet ikke... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

come2 skriver:

Jeg synes det er flot tl dig med kort hår

Elsker også kort hår... Dette er bare ikke den rigtige frisure... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

NNM skriver:

det er pænt til dig men det ligner ikk den frisyre på billedet.

Den ligner slet ikke på nogen måder.. 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

LunaLykke skriver:

Frisuren er ikke helt som på billedet, pandehåret skulle være længere. Men det vokser jo ud, og så tror jeg frisuren kommer til at minde meget om den på billedet Og så synes jeg faktisk du ser yngre ud med det korte hår

Oki... ringer hvert fald til en anden frisør på Mandag og snakker med hende.. Der er et par stykker som har sagt at det kan nå og rettes til den rigtige frisure stadig... 

Anmeld

3. december 2011

Samus1983

Mira0911 skriver:

Så har jeg fået et ny frits.... 

Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne??? 

I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!? 

Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat... 

Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! 

Billederne er sat forkert... 

Hejsa..

Håber det er i orden, jeg siger min mening osse..

Nu har jeg sat og set dine billeder godt igennem.. Halvvejs gennem tråden begyndte jeg at tænke, at den frisør du har haft fat i, ikke har kommuniker med dig ordentlig og kom til at tænke om det muligvis var en af de lidt billigere frisør. Hvis du forstår, hva jeg mener!? Kan så se længere i din tråd, at du skriver at hun ikke snakker godt dansk. Så fik svaret på mit spørgsmål. Kan osse se du skriver, at du vil ringe efter en ny tid hos en anden frisør og få det rettet. Kan sagtens følge dig, MEN synes du skal gør det på en betingelse.. Få dine penge tilbage fra den pågældende frisør.

Nu er jeg osse selv frisør. Og vi havde en politik, hvis kunden var utilfreds med noget, så rettede vi det til det var i orden - på vores EGEN regning! (Dog forkommere der ikke så voldsomme fejl, som den frisør du har været hos) Men kan se frisøren du har haft fat i ikke kan sit håndværk, så derfor har du ikke tillid til vedkommende mere.. Fuld forståeligt! Derfor råder jeg dig osse til at tage billedet med igen og klage endnu en gang og med lidt høj og fast tone. At det ikke er acceptable hendes arbejde og du har været så ked af det og utilfreds. Vælger hun stadig at overhører dig. Siger du, at du vil klage videre og lade andre kunde vide om den dårlig service der bliver ført i hendes salon og du vil kontakte Just-half-price og fortælle dem lige så- så andre kunder ikke bliver snydt..!
( Ja jeg hader man skal være strid mod andre frisør- men man skal bare være bekendt at stå indenfor det man laver og kunden er tilfreds med arbejdet..)

Håber du finder den rette løsning og det løser sig for dig..
Husk man skal ikke altid nøjes - Klag for både din mand og dig selv.

- Jeg ved ikke om kbm1 vil gi mig ret - men jeg tolker fra dir ønskede billede, at hun faktisk er kort i nakken med lange længder og ikke page. Samt det skrå lange pandehår - hvor håret så skal der tyndes og flades for at få den ønskede frisure..

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Samus1983 skriver:

Hejsa..

Håber det er i orden, jeg siger min mening osse..

Nu har jeg sat og set dine billeder godt igennem.. Halvvejs gennem tråden begyndte jeg at tænke, at den frisør du har haft fat i, ikke har kommuniker med dig ordentlig og kom til at tænke om det muligvis var en af de lidt billigere frisør. Hvis du forstår, hva jeg mener!? Kan så se længere i din tråd, at du skriver at hun ikke snakker godt dansk. Så fik svaret på mit spørgsmål. Kan osse se du skriver, at du vil ringe efter en ny tid hos en anden frisør og få det rettet. Kan sagtens følge dig, MEN synes du skal gør det på en betingelse.. Få dine penge tilbage fra den pågældende frisør.

Nu er jeg osse selv frisør. Og vi havde en politik, hvis kunden var utilfreds med noget, så rettede vi det til det var i orden - på vores EGEN regning! (Dog forkommere der ikke så voldsomme fejl, som den frisør du har været hos) Men kan se frisøren du har haft fat i ikke kan sit håndværk, så derfor har du ikke tillid til vedkommende mere.. Fuld forståeligt! Derfor råder jeg dig osse til at tage billedet med igen og klage endnu en gang og med lidt høj og fast tone. At det ikke er acceptable hendes arbejde og du har været så ked af det og utilfreds. Vælger hun stadig at overhører dig. Siger du, at du vil klage videre og lade andre kunde vide om den dårlig service der bliver ført i hendes salon og du vil kontakte Just-half-price og fortælle dem lige så- så andre kunder ikke bliver snydt..!
( Ja jeg hader man skal være strid mod andre frisør- men man skal bare være bekendt at stå indenfor det man laver og kunden er tilfreds med arbejdet..)

Håber du finder den rette løsning og det løser sig for dig..
Husk man skal ikke altid nøjes - Klag for både din mand og dig selv.

- Jeg ved ikke om kbm1 vil gi mig ret - men jeg tolker fra dir ønskede billede, at hun faktisk er kort i nakken med lange længder og ikke page. Samt det skrå lange pandehår - hvor håret så skal der tyndes og flades for at få den ønskede frisure..

Jeg går direkte til Just-half-price.dk jeg orker ikke at snakke med frisøren igen som alligevel bare står og smiler og ikke forstår dansk særlig godt... 

Normal prisen for en dameklip hos hende koster 350,- Så det er ikke fordi hun er billig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.