UPDATE: ny frisure til mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Hasselnødden

Jeg syntes ikke det er pænt og ligner ikke frisuren på billedet. Er ikke frisør, så har ingen gode råd. Kunne bedre lide det med langt hår. Men måske kan dem der har tlbudt deres håndværk hjælpe en anden gang eller rette lidt op på det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

MinNoah

Øv hvor træls

Synes for at være ærlig også at det lange hår klæder dig bedre (men jeg er også generelt til at piger skal have langt hår)

Og nej frisuren ligner ikke den på billedet.... Jeg ville også klage! Hun skal vide hun har lavet en fejl den frisør.....

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Hasselnødden skriver:

Jeg syntes ikke det er pænt og ligner ikke frisuren på billedet. Er ikke frisør, så har ingen gode råd. Kunne bedre lide det med langt hår. Men måske kan dem der har tlbudt deres håndværk hjælpe en anden gang eller rette lidt op på det  

Nej vel... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

MinNoah skriver:

Øv hvor træls

Synes for at være ærlig også at det lange hår klæder dig bedre (men jeg er også generelt til at piger skal have langt hår)

Og nej frisuren ligner ikke den på billedet.... Jeg ville også klage! Hun skal vide hun har lavet en fejl den frisør.....

Hun forstod ikke så meget da vi tog derfra... Hun smilede bare da jeg sagde at det blev ikke det som på billedet... Hun er ikke dansker... Klage ja tak... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

VNB skriver:

ej hvor er det bare træls for dig søde.....  Kan godt forstå du er skuffet for det er da slet ikke samme frisurer som du ønskede dig... 

Men altså hår vokser jo heldigvis ud igen, og vi har vist allesammen prøvet at være mindre heldige med en klipning..  

Hvis jeg var dig ville jeg sætte det med voks på en flot måde indtil det er groet lidt ud igen.

Og så synes jeg at farven er rigtig fin til dig forresten! 

Tak... Elsker også farven... Skifter tit farve.... 

Jeg har muligvis fundet en frisør der kan rette det og sørge for det bliver den frisure som jeg ønsker... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Åhh Mira.....det er så træls, når man oplever en frisør, der ikke gør det ordentligt. Jeg har selv prøvet det samme engang, og det er virkelig øv.

Det nederste billede du postede, synes jeg er en fed frisure. Enormt ærgeligt at den frisør ikke kunne ramme det.

Men derudover tror jeg helt bestemt det ville klæde dig med hår der gik til skuldrene i en eller anden frisk frisure......klippet op i etager måske.

Men nu har du jo fået lavet det her. Som en anden foreslog, så vent et par måneder og få det rettet op igen hos en anden frisør.

ja det er så træls... Jeg kan nå og få det rettet endnu til den rigtig frisure foran hvert fald... Ved ikke med nakken.... 

uh det page er slet ikke mig... 

Anmeld

2. december 2011

Frk-Lotusblomst

HOLD DA OP, sikke dog en forandring. Kort hår klæder dig, det er bare rigtig ærgerligt det ikke blev som du ønskede..

Heldigvis vokser det hurtigt ud så du kan få klippet det om..

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Hej. Har kommenteret på Facebook, men sååå galt syns jeg heller ikke det er - tror bare du skal komme en gang voks i og 'lægge det ned'. Pøj pøj

Jeps har jeg set har også svaret derinde... Kan vidst stadig nå og få det rettet til den rigtige frisure... 

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

HOLD DA OP, sikke dog en forandring. Kort hår klæder dig, det er bare rigtig ærgerligt det ikke blev som du ønskede..

Heldigvis vokser det hurtigt ud så du kan få klippet det om..

Hehe ja det er noget af en forandring...  Jeg kan vidst når og få det rettet til den rigtig frisure... 

Anmeld

2. december 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Hehe ja det er noget af en forandring...  Jeg kan vidst når og få det rettet til den rigtig frisure... 

Det er da altid noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.