Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg syntes ikke frisuren er pæn til dig, og alt for kort/klippet for højt op i nakken.
Det ligner overhovedet ikke billedet med den ønskede frisure!
Håber ikke jeg gør dig ked nu!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Jeg syntes ikke frisuren er pæn til dig, og alt for kort/klippet for højt op i nakken. Det ligner overhovedet ikke billedet med den ønskede frisure! Håber ikke jeg gør dig ked nu!
Var ked af det i forvejen.... Går i hi i 2 mdr's tid....
Mira0911 skriver: Var ked af det i forvejen.... Går i hi i 2 mdr's tid....
Ååårh
StephanieJ skriver: Ååårh
Det kunne du ikke vide...
MaleneJensen skriver: Det klær dig Meen dårlig frisør af hun ikke gør som du ønsker om af få den frisure som er vist på billedet.. Men dette her er også pænt..
Det klær dig Meen dårlig frisør af hun ikke gør som du ønsker om af få den frisure som er vist på billedet.. Men dette her er også pænt..
Kæresten har kigget i nakken også, der er det pisse skævt...
Pssst... Sender pakken afsted til dig imorgen...
mamiolvi skriver: Hmm mystisk frisør enhver kan jo se at på billedet har hun lang pande har i den ene side .. Ville være så skuffet hvis jeg var dig havde ladet det lang hår falde og du kunne få lige den frisure du ønskede dig også ødelægger hun det bare ...
Hmm mystisk frisør enhver kan jo se at på billedet har hun lang pande har i den ene side .. Ville være så skuffet hvis jeg var dig havde ladet det lang hår falde og du kunne få lige den frisure du ønskede dig også ødelægger hun det bare ...
Ja.. Kæresten har kigget nærmere på frisuren, den er pisse skæv i nakken... Hans er heller ikke blevet som han ønskede...
hej søde..
der er da sket noget :d
det er pænt søde..
hvad synes du selv?
men du er jo smuk lige meget hvad du får lavet søde :d
Höör skriver: Arbejder du nogensinde med glattejern? For jeg tror medDen rigtige teknik og rigtige produkter vil din frisure kommeDerhen af men dit hår spiller mere end hendes gørDa hendes er meget mere lige og fladet i det
Arbejder du nogensinde med glattejern? For jeg tror medDen rigtige teknik og rigtige produkter vil din frisure kommeDerhen af men dit hår spiller mere end hendes gørDa hendes er meget mere lige og fladet i det
Nej det gør jeg ikke.... Har jeg aldrig gjort...
Mizz-sommer skriver: hej søde.. der er da sket noget :d det er pænt søde.. hvad synes du selv? men du er jo smuk lige meget hvad du får lavet søde :d
Den er ikke som ønsket... Kæresten kiggede i nakken og der er det skide skævt...
Mira0911 skriver: Så har jeg fået et ny frits.... Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne??? I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!? Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat... Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!! Billederne er sat forkert...
Så har jeg fået et ny frits....
Men det blev ikke lige som jeg ønskede... viste frisøren den frisure jeg gerne vil have.... Måske jeg ser forkert på billederne???
I må lige være med til at afgøre om det er noget lignende!?!?
Her er billeder før, efter, når det ikke er sat og efter farvning... og et enkelt billede hvor det er sat...
Frisøren sagde at jeg ligner en på 20 år nu!!!!!!!
Billederne er sat forkert...
hejsa
jeg vil godt nok vis jeg være dig vis du skal se ud som på billde er da lang fra jeg vil nok have sige at det vil jeg ikke give penge for når det ikke er det samme som på billde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128