Billeder af børn på internettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

tata

dorthemus skriver:

At vi ikke behøver være enige?? Det var sandelig nemt sluppet udenom

Dine begrundelser og at vi ikke bliver enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

PernilleogDennis

Jeg ligger også billeder ud på Facebook så min familie kan følge med i vores liv.. Jeg bor meget langt fra mine søskende og så synes jeg det er hyggeligt at dele billeder. Også at følge med i andres billeder.. Elsker at se billeder af min søsters børn da jeg sjældent ser dem, og det ligesom giver mig en mulighed for at følge lidt med i udviklingog opvækst..

Jeg vælger kun de billeder jeg selv synes om og ikke nogen der ikke kan tåle at blive set..

Anmeld

26. november 2011

tata

PernilleogDennis skriver:

Jeg ligger også billeder ud på Facebook så min familie kan følge med i vores liv.. Jeg bor meget langt fra mine søskende og så synes jeg det er hyggeligt at dele billeder. Også at følge med i andres billeder.. Elsker at se billeder af min søsters børn da jeg sjældent ser dem, og det ligesom giver mig en mulighed for at følge lidt med i udviklingog opvækst..

Jeg vælger kun de billeder jeg selv synes om og ikke nogen der ikke kan tåle at blive set..

...Jeg kan godt forstå argumentet med familien, da min kæreste kommer fra kosovo, men her vælger vi at sende mails så hele verden ikke har adgang til billederne.

Anmeld

26. november 2011

TaAsJu

Syntes det er meget op til en selv om man ligger billeder ud... Jeg har nogle enkelte her inde. Men indrømmer gerne jeg har mange på face. Men vi bor også 4000 km væk fra venner og familie der følger med i vores hverdag. Alle mine billeder er låst på face.

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Gennem vore børns opvækst foretager vi hele tiden valg for dem, og hvis du selv har børn, så tænk over hvor mange valg du igrunden tager for dit/dine børn hver eneste evige dag.
Man kan ikke spørge sine børn, så længe de er små, så derfor må man med sig selv afgøre, hvordan man vil foretage disse valg.
De fleste ude i samfundet vælger så at lægge billleder ud af deres børn, og det er så deres valg.
Måske kan man ikke forstå det, men man må i det mindste respektere det.

Personligt har jeg tonsvis af mine børn liggende på nettet, og de er helt ligeglade.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2011

tata

SussieThyssen skriver:

Gennem vore børns opvækst foretager vi hele tiden valg for dem, og hvis du selv har børn, så tænk over hvor mange valg du igrunden tager for dit/dine børn hver eneste evige dag.
Man kan ikke spørge sine børn, så længe de er små, så derfor må man med sig selv afgøre, hvordan man vil foretage disse valg.
De fleste ude i samfundet vælger så at lægge billleder ud af deres børn, og det er så deres valg.
Måske kan man ikke forstå det, men man må i det mindste respektere det.

Personligt har jeg tonsvis af mine børn liggende på nettet, og de er helt ligeglade.

Kærligst
Sussie

så må vi håbe de også synes det når de bliver lidt ældre

Anmeld

26. november 2011

PernilleogDennis

tata skriver:

...Jeg kan godt forstå argumentet med familien, da min kæreste kommer fra kosovo, men her vælger vi at sende mails så hele verden ikke har adgang til billederne.

ex på facebook kan man jo gå ind og redigere så det kun er de navne du/i vil have, der kan se billederne. Brugerdifineret mener jeg det hedder,, Det er det vi har gjort med de billeder af Freya. Der er kun 8 der har adgang til billederne, de er alle familie og så lige en enkelt veninde , men det synes jeg personligt er meget nemmere end at sende mails rundt hele tiden..

Min kæreste er nemlig af samme holdning som du, langt hen af vejen..

Anmeld

26. november 2011

tata

tata skriver:

og ja vi tager valg for dem...men er det en nødvendighed med billeder på nettet og gør det noget godt for børnene? hvorfor så ikke lade være?

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

tata skriver:

Min den yngste er 14, den mellemste 20 og den ældste 30..så de ved det godt..iøvrigt er de to ældste herinde..og den ældste har masser af billeder af sine 3 unger herinde.

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

tata skriver:

og ja vi tager valg for dem...men er det en nødvendighed med billeder på nettet og gør det noget godt for børnene? hvorfor så ikke lade være?

Fordi vi gerne vil dele glæden over vore børn med hinanden..og vise dem frem i vor stolthed og glæde over dem..derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.