Billeder af børn på internettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Thalia

tata skriver:

Denne tråd handler forøvrigt ikke om pikspillende pædofile og andre stakler, jeg tænker mere det etiske i at lægge billeder af et andet menneske på nettet, uden tilladelse.

I min optik er det usmageligt og forkert(Hvis jeg ikke havde gjort, noget af det ovenstående klart, i mit 1. indlæg).

Arh - så slemt er det nok heller ikke.

For mig handler det om at jeg føler at jeg skylder mine egne børn at respektere de grænser jeg selv ønsker at folk respekterer omkring mig. Jeg bliver fx selv skide irriteret når folk tagger mig på facebook billeder, og jeg vil gerne selv være dommer over hvilke billeder af mig selv der skal florere på nettet.

Jeg kan slet ikke hidse mig op over at andre deler billeder af deres børn via fx facebook, eller poster billeder herinde ind imellem. Som flere skriver så handler det jo om et valg man træffer på børnenes vejne, og så længe det er sobre billeder mener jeg godt det kan forsvares.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

tata

Gittemor09 skriver:

kan intet galt se i det...

vi har trods alt bestemmelses retten over vores børn så længe de er så små... 

så valg eller ej... det er op til mig at bestemme hvilke billeder der skal op.... 

Jeg er også ligeglad hvordan du behandler dit barn, om du er hensynsløs eller ej, jeg prøver sådan set bare at få gang i en debat og evt. at få folk til at reflekter over deres handlinger, i relation til deres børn.

Anmeld

26. november 2011

Koen.

tata skriver:

Jeg er også ligeglad hvordan du behandler dit barn, om du er hensynsløs eller ej, jeg prøver sådan set bare at få gang i en debat og evt. at få folk til at reflekter over deres handlinger, i relation til deres børn.

Hvad pokker er det for noget at skrive at man er hensynsløs fordi man ligger billeder ud af sit barn

Ja jeg er en sippe så dit indlæg er hermed anmeldt!!!

Anmeld

26. november 2011

FrkT

Nu har jeg ikke børn endnu, men når jeg får børn vil jeg så absolut ikke have problemer med at lægge masser af billeder ud på facebook og herinde, hvis man ikke kan dele sit liv med sine venner på sådanne sider, hvorfor så overhovedet være på de sider? 

Jeg ser bestemt intet forkert i det, og kan slet ikke sætte mig ind i din tankegang (ts) må jeg ærligt indrømme.

Det eneste jeg nok ikke bare lige vil gøre er at lægge bade/nøgenbilleder ud, men det er mere fordi man ved hvor mange pædofile der sidder derude... så skulle jeg dele sådanne billeder ville jeg oprette en mappe på facebook og så skrive de enkelte personer som skulle kunne se den (man kan jo indstille hvem der kan se de enkelte albums)...

Anmeld

26. november 2011

sne190810

132319 skriver:

Overhovedet ikke, det er mig der afgører det.

Mit 3 måneder gamle barn bliver heller ikke stillet overfor valget om det vil vaccineres og den 1årige får ikke lov til at bestemme hvilken vuggestue det skal gå i.

Sådan kan man jo blive ved og helt ærligt, det er bare billeder!!

.

Anmeld

26. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
tata skriver:

Du vil da ikke debattere - du vil missionere og moralisere. Hvis du ønskede debat, ville du besvare gittemor09´s indlæg helt anderledes - lytte til hendes argumenter, forholde dig til dem, argumentere imod dem. I stedet leger du dommer og fortæller hende, at hun er hensynsløs, og at du er ligeglad.

Kunne du mon forestille dig, at folk rent faktisk HAR reflekteret over emnet, før de lagde fotos ud af deres børn? At der er tale om begrundede og velovervejede valg?

Anmeld

26. november 2011

tata

Hvis man ikke tager hensyn til sit barn, er man pr. definition hensynsløs- anmeld du bare, hvis der ikke er plads til delte meninger er dette ikke et reelt forum!

Anmeld

26. november 2011

DinNabo

Mor og meget mere skriver:

Du vil da ikke debattere - du vil missionere og moralisere. Hvis du ønskede debat, ville du besvare gittemor09´s indlæg helt anderledes - lytte til hendes argumenter, forholde dig til dem, argumentere imod dem. I stedet leger du dommer og fortæller hende, at hun er hensynsløs, og at du er ligeglad.

Kunne du mon forestille dig, at folk rent faktisk HAR reflekteret over emnet, før de lagde fotos ud af deres børn? At der er tale om begrundede og velovervejede valg?

godt indlæg. Jeg er faktisk enig med TS, og vil ikke oploade billder online af min familie. Men jeg er slet ikke enig i argumantationen. Og du har helt ret i at det er moraliserende

Anmeld

26. november 2011

Stumpen

tata skriver:

Hvis man ikke tager hensyn til sit barn, er man pr. definition hensynsløs- anmeld du bare, hvis der ikke er plads til delte meninger er dette ikke et reelt forum!

Dette handler jo ikke en dyt om billeder på nettet af børn for dit vedkommende, dette handler udelukkende om at skabe ravage herinde og hodse en stemning op, hvilket jeg ikke håber lykkes dig..

Anmeld

26. november 2011

132319

Stumpen skriver:

Dette handler jo ikke en dyt om billeder på nettet af børn for dit vedkommende, dette handler udelukkende om at skabe ravage herinde og hodse en stemning op, hvilket jeg ikke håber lykkes dig..

Synes også bare at ALLE skal undlade at svare mere i denne tråd.

TS vil KUN se sin egen mening.

Lad os andre være hensynsløse overfor vores børn, for det er man da i DEN grad hvis man viser et billede af dem! -Ironi anvendt -JESUS 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.