Billeder af børn på internettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

tata

By the way- Hvorfor er nøgenbilleder af babyer så slemme?????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Gittemor09

tata skriver:

Jeg havde håbet på nogle gode funderinger/reflektioner, og ja, en god debat omkring emnet. Det der er kommet ud af det en den ene dumhed efter den anden.

Havde desværre nok, har jeg nu indset, for høje forventninger til deltagerne på dette forum....

NEJ det handler ikke om at det skader barnet! Nej man er ikke en dårlig forælder hvis man publicerer billeder af sine børn... Som emnet beskriver, ganske tydeligt, syntes jeg selv, handler debatten om hvorfor/horfor ikke man vælger at publicere billeder billeder af børn, uden deres samtykke. En debat, skal åbenbart forklare det for visse, er en 2 vejs meningsudveksling, hvor man ikke behøver at være enig, men hvor man ytrer sine synspunkter....

At være uenig er ikke ensbetydende med at man overfalder nogen, som en bruger så "elegant" har udtrykket det.

Denne "debat" kunne have potentiale, men åbenbart ikke på et forum som dette..........

så meld dig ud hvis du ikke vil høre vores holdninger alligevel.......

Anmeld

26. november 2011

Becks

tata skriver:

Jeg havde håbet på nogle gode funderinger/reflektioner, og ja, en god debat omkring emnet. Det der er kommet ud af det en den ene dumhed efter den anden.

Havde desværre nok, har jeg nu indset, for høje forventninger til deltagerne på dette forum....

NEJ det handler ikke om at det skader barnet! Nej man er ikke en dårlig forælder hvis man publicerer billeder af sine børn... Som emnet beskriver, ganske tydeligt, syntes jeg selv, handler debatten om hvorfor/horfor ikke man vælger at publicere billeder billeder af børn, uden deres samtykke. En debat, skal åbenbart forklare det for visse, er en 2 vejs meningsudveksling, hvor man ikke behøver at være enig, men hvor man ytrer sine synspunkter....

At være uenig er ikke ensbetydende med at man overfalder nogen, som en bruger så "elegant" har udtrykket det.

Denne "debat" kunne have potentiale, men åbenbart ikke på et forum som dette..........

Jeg er af den overbevisning om, at hvis du havde debatteret sobert fra start, uden nedgørelser og nedladende svar - Så havde folk været villige til og debattere emnet med dig.. Men istedet, får du det til og lyde som om, at det KUN er dine meninger der tæller!

Et er, at man ikke er enige, noget andet er at kalde folks svar for dumheder, hensynsløse osv...

Anmeld

26. november 2011

Becks

tata skriver:

By the way- Hvorfor er nøgenbilleder af babyer så slemme?????????

Spørger du seriøst?

Men kan så oplyse dig om, at det er imod regelementet her, at vise billeder af sine børn, hvor man kan se de nedre regioner!

Anmeld

26. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
tata skriver:

Så synes vi helt ærligt at du skal finde et andet forum.

Du er blevet modtaget med venlighed, og har ikke gjort andet end at tale ned til folk, så snart de havde en anden mening end du.

Og hvis folk har argumenteret sagligt, har du enten ikek svaret dem, eller talt grimt til dem.

Vi håber at du kan finde dig et andet site, hvor du kan finde flere meningsfæller end her på baby.dk.

På vegne af Staff
Moderator

Anmeld

26. november 2011

wamse

Jeg deler fotos af mine børn med og uden deres samtykke, jeg gør det selvfølgelig ikke, hvis de beder mig om at lade være.

Jeg oploader fotos, fordi jeg ønsker at viser mine 3 bedste bedrifter frem for min familie og venner 

Jeg er bevidst om, hvilke billeder jeg viser.

Anmeld

26. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi vælger at låse tråden her.

Grunden siger jo egentligt sig selv, og da TS ikke er aktiv mere, så er det lidt spild af gode kræfter at svare på hans indlæg og kommentarer

Emnet er interessant, men der er sikkert en anden måde at oprette et sådant på, så man kan få en positiv og saglig debat.

Med venlig hilsen
Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.