Billeder af børn på internettet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

tata

Mor og meget mere skriver:

Du vil da ikke debattere - du vil missionere og moralisere. Hvis du ønskede debat, ville du besvare gittemor09´s indlæg helt anderledes - lytte til hendes argumenter, forholde dig til dem, argumentere imod dem. I stedet leger du dommer og fortæller hende, at hun er hensynsløs, og at du er ligeglad.

Kunne du mon forestille dig, at folk rent faktisk HAR reflekteret over emnet, før de lagde fotos ud af deres børn? At der er tale om begrundede og velovervejede valg?

Hvis det forholder sig sådan, altså at der er tale om velovervejede beslutninger, så vil jeg gerne høre hvorfor man har besluttet, at ligge billleder ud?

Måske jeg moraliserer en smule, det er ikke min mission, og det er jeg så ked af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

VIPpigen

Stumpen skriver:

Dette handler jo ikke en dyt om billeder på nettet af børn for dit vedkommende, dette handler udelukkende om at skabe ravage herinde og hodse en stemning op, hvilket jeg ikke håber lykkes dig..

Profilen er oprettet i dag

Anmeld

26. november 2011

VIPpigen

tata skriver:

Hvis det forholder sig sådan, altså at der er tale om velovervejede beslutninger, så vil jeg gerne høre hvorfor man har besluttet, at ligge billleder ud?

Måske jeg moraliserer en smule, det er ikke min mission, og det er jeg så ked af.

Beslutningen er jo en privat sag. Her er der billeder af datteren på Fb, ikke VILDT mange, men lidt. De er lukket så kun venner kan se albums. Hvorfor?????

FORDI JEG KAN................................................................

Anmeld

26. november 2011

Koen.

tata skriver:

Hvis man ikke tager hensyn til sit barn, er man pr. definition hensynsløs- anmeld du bare, hvis der ikke er plads til delte meninger er dette ikke et reelt forum!

Der er fint plads til delte meninger så længe man kan finde ud af at ytre dem ordenligt og ikke bare prøve at piske en stemning op!!

Anmeld

26. november 2011

132319

VIPpigen skriver:

Og så kender brugeren til anmeldes-funktionen? 

Åhhh, hvor det lugter af at lave rav i den  

Anmeld

26. november 2011

VIPpigen

132319 skriver:

Tjek.....

Har vidst heller ikke flere kommentar til TS

Anmeld

26. november 2011

tata

VIPpigen skriver:

Øhh ja, som jeg skriver i starten af indlægget har jeg kigget min kæreste over skulderen, og derfor har jeg oprettet en profil, netop pga. min undring. Men gør det reelt nogen forskel?

Hvor mange indlæg skal man have skrevet, eller hvor lang tid skal man have været på dette forum, for at undre sig?

Anmeld

26. november 2011

tata

132319 skriver:

Ja fordi en anmelder funktion, er jo et total ubeskrevet blad i fora verdenen. Come dog the fuck on.....

Måske jeg virker en anelse bombastisk, men det gør ikke min undring mindre reel. Forhold dig dog til emnet!

Anmeld

26. november 2011

camillakrath

tata skriver:

Efter at have kigget min kæreste over skulderen, når hun læser, eller skriver, på diverse fora vedrørende baby/børn, undrer det mig pisse meget, at folk, tilsyneladende, uden kritik poster billeder af deres børn på internettet.

Jeg har det med dåb, som jeg har det med at sende billeder ud i den virtuelle verden- barnet skal høres! Og ja, hvis barnet så ikke er gammel nok til at give sit samtykke, eller det modsatte, så lader man være. Uanset hvilket forum det er- Facebook, Min Mave, Baby.dk, osv....

Hvad tænker i andre?! Har i haft etiske overvejelser omkring emnet?

Jeg ligger billeder ud af mine børn - her og på facebook. Det gør jeg for at dele mine oplevelser og lidt af vores hverdag med familie, venner og fx andre mødre. Jeg finder rigtig meget glæde ved det, og vælger mine billeder med omhu. Så kan slet ikke se noget forkert i det.

Og jeg elsker også at se billeder af andre krudtugler

Anmeld

26. november 2011

132319

tata skriver:

Ja fordi en anmelder funktion, er jo et total ubeskrevet blad i fora verdenen. Come dog the fuck on.....

Måske jeg virker en anelse bombastisk, men det gør ikke min undring mindre reel. Forhold dig dog til emnet!

Haha, festligt sprog ellers 

Du bliver ikke en bruger jeg kan tage seriøst med et så negativt ladet startindlæg, måden at svare andre mennesker på og dine racistiske ytringer som det eneste indlæg i en anden tråd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.