er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

signe.

efter et bad forleden, med vådt pjusket hår og ingen makeup og bare en top og bukser, sagde min kæreste at jeg var gudesmuk.

Historien bag: det var i sammenligning til en anden som han synes var knap så pæn... så han fik sagt noget med : " wow, i sammenligning til X er du altså guuuudesmuk, selvom du ikke har gjort noget ud af dig selv"

Jeg tager den stadig for gode varer synes ikke selv jeg er smuk, men nok ret pæn, og når jeg er gejlet op til en bytur, vil jeg nok også vove mig ud i at sige at der kan jeg godt være ret lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

henh01

Nja jeg synes ikke jeg er grim-grim, men der er MANGE andre der er SÅ meget smukkere end jeg. Nu er jeg gået ind i projekt-tab-dig-de-sidste-kilo og jeg kan allerede mærke at jeg får det bedre med mig selv.

Jeg får ofte af vide at jeg er fyldt med udstråling og at denne gør mig smuk og unik og det er egentlig nok rigtig nok - for uden den hvad var jeg så?

Anmeld

17. november 2011

DK

Jeg følte mig af og til meget smuk som gravid (også tit som en gensplejsning mellem udskidt æblegrød og en overvægtig flodhest). Med stor mave fik jeg faktisk ret mange blikke/fyre der piftede efter mig på gaden

Her bagefter med hængevom og amme-bryster og post amme-bryster osv har det knebet lidt mere. Men lige den anden dag hvor jeg pga influenza og udtrukket visdomstand lige har tabt mig yderligere et kilo, der lignede jeg pludselig "mig selv" igen (dvs. ikke så tykke kinder osv) og synes at jeg så smuk ud.

DEJLIGT!

Det har faktisk inspireret mig til at jeg nu mere ihærdigt arbejder på at smide de sidste 3-4 kg. Det var skønt igen at være smuk. Jeg har vist savnet det mere end jeg lige vidste.

Knus Ditte

Der forresten synes at der er ENORMT mange smukke kvinder her i Danmark! 

Anmeld

17. november 2011

Diana...

Når håret er sat og har lidt make up på øjnene så så synes jeg selv jeg har et smukt ansigt men når ikke tja så nej, og jeg kan ikke og har aldrig kunne lide min krop uanset hvor tyd/tyk jeg har været! 

Caroline DU ER SMUK 

Anmeld

17. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Smuk....-nej.

Har både bumser () og en gang i mellem forkølelssår - hvilket bare er alt andet end smukt.

Men på en god dag, med make-up og flot tøj, jo så tror jeg da nok at fyrene synes om hvad de ser

Men pt. med joggingbukser, kærestens gamle trøje, klip klappere, forkølelssår på både under- OG- overlæbe, uglet hår, ikke børstet tænder....NEJ BESTEMT ikke SMUK

Men nu er Karla vågen og jeg tror nok at hun er ligeglad !!

//Mette

Anmeld

17. november 2011

wamse

Nej jeg ser slet slet ikke som mig værende smuk når vi kunn snakker om den faktiske udseende, og ikke tæller andet med.

Anmeld

17. november 2011

matryoshka

Det kommer så meget an på humøret! Jeg har dage hvor jeg hader mit udseende og kun kan se de negative ting, andre dage er jeg lidt lige glad og tænker ikke så meget over det. Og så har jeg dage hvor jeg f.eks. opdager et billede af mig selv hvor jeg tænker "Wow! Jeg kan da godt være smuk!"

Det hjælper utrolig meget at høre det fra andre, speciellt fra fremmede! Det er meget bekræftende at høre, ikke blot fra mænd man møder i byen, men fra alle mulige. Jeg har fundet ud af, at flere mødre til mine veninder og venner synes at jeg er smuk. Det er lidt sjovt faktisk, har gentagne gange hørt om mødrenes komplimenter efter jeg har mødt dem for første gang. Så de synes vel at jeg er en god veninde, siden jeg fremstår som smuk i deres øjne Det er komplimenter der vil noget

Anmeld

17. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

det er sjovt at se hvor mange der faktisk laver en meget klar grænse mellem smuk og køn at der er så stor forskel....

jeg er nok mere af den opfattelse at en køn pige er sådan ok af udseende (ikke noget wow, men meget normalt) og en smuk pige er en man vender hovedet efter så for mig er det at være "SMUK" knapt så sjældent som mange herinde beskriver

Heldigvis er det vigtigste for mig den indre skønhed men synes alligevel det er sjovt at se forskellen

og tak smukke.. men det er SLET ikke det tråden handler om det er DIG jeg vil høre om (og lidt de andre )

Haha, vender du hoved efter mig?  Hihi. Der fik du svaret 

Anmeld

17. november 2011

Diana...

TbCp skriver:

Nej på ingen måde!
Selvom min mand ofte siger det...

Min far og hans familie har vist nået at ødelægger mit selværd så rigeligt at jeg aldrig kommer til at se noget smukt når jeg kigger mig i spejlet....

Men så længe min mand er glad for mig og elsker mig så skal jeg nok overleve

Altså hvis det er dig på billed så vil jeg absolut mener at du er SMUK  Du ser så skøn dejlig glad og naturlig smuk ud!!! 

Anmeld

17. november 2011

*Louise*

Om morgen kl bræk er jeg overhovedet ikke smuk.....

Men ja når jeg har gjort lidt ud af mig selv så syntes jeg faktisk jeg er smuk......

Jeg har en del kg for meget, men syntes egentlig at jeg er et ret godt bud på at selv tykke mennesker kan være smukke.....

Hoooold nu op, tror det er første gang jeg faktisk indrømmer at jeg på visse tidspunkter syntes jeg er hot....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.