er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Jeg ved sørme ikke om jeg er smuk. Synes faktisk det er lidt sjovt hvor man synes smuk dækker over.

Selv synes jeg at skønhed er noget med karakter og personlighed at gøre. Og så synes jeg, at det er 100% smukkere, når folk har små skævheder, end når de bare er picture perfect. 

Er det picture perfect man går ud fra, så nej. Så er jeg vist ret kedelig i forhold til. Hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

*Louise* skriver:

Om morgen kl bræk er jeg overhovedet ikke smuk.....

Men ja når jeg har gjort lidt ud af mig selv så syntes jeg faktisk jeg er smuk......

Jeg har en del kg for meget, men syntes egentlig at jeg er et ret godt bud på at selv tykke mennesker kan være smukke.....

Hoooold nu op, tror det er første gang jeg faktisk indrømmer at jeg på visse tidspunkter syntes jeg er hot....

Anmeld

17. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg har aldrig selv syntes om mit udseende, har altid haft noget jeg var utilfreds over.. Da jeg var de 14-16 år, synes jeg nu jeg var PÆN, ikke smuk men en pæn pige og tynd, men den gang syntes jeg ikke jeg var pæn og tynd.. Blev kaldt tykke af veninder, som kælenavn som jeg tog til mig men idag syntes jeg ikke jeg var tyk.. Idag kan jeg tage mig selv i og stå og kigge mig selv i spejlet, en dag kan jeg tænke 'Hold kæft hvor  er jeg dog en grim pige!' hvor på gode dage kan jeg tænke 'jeg ser da ok ud, jeg har da set grimmere piger'..
Og så har jeg lagt mærke til at mine venner/veninder og familie kalder mig mere smukke nu efter jeg har taget mange kilo på end førhen.. Men helt ærligt så ved jeg jo godt at det er for medlidenhed/trøst de siger det nu..

- Malene&Maja

Anmeld

17. november 2011

TbCp

Diana... skriver:

Altså hvis det er dig på billed så vil jeg absolut mener at du er SMUK  Du ser så skøn dejlig glad og naturlig smuk ud!!! 

Heh jo det er mig

Tror bare når nogle mennesker har kørt ens selvværd så langt ned at der skal virkelig virkelig meget til at man tør tro på det...

Anmeld

17. november 2011

Henriette Aaby

Nej desværre... Og heller ikke køn længere... Da jeg var ung, var jeg meget køn og omsværmet. Nu er jeg gammel og overvægtig.

Men synes nu at jeg en gang i mellem kan se mit gamle jeg

Anmeld

17. november 2011

Henriette Aaby

*Louise* skriver:

Om morgen kl bræk er jeg overhovedet ikke smuk.....

Men ja når jeg har gjort lidt ud af mig selv så syntes jeg faktisk jeg er smuk......

Jeg har en del kg for meget, men syntes egentlig at jeg er et ret godt bud på at selv tykke mennesker kan være smukke.....

Hoooold nu op, tror det er første gang jeg faktisk indrømmer at jeg på visse tidspunkter syntes jeg er hot....

Anmeld

17. november 2011

DinNabo

Jeg er ikke smuk, men jeg er pis-hamrende sexet. Det synes både jeg selv og min mand. Så det kunne ikke være bedre.

Anmeld

17. november 2011

Ansemusen

Jeg synes ikke selv jeg er smuk sådan til hverdag. SYnes jeg er for tyk og en masse andet. Men når jeg har det rigtige outfit og den rigtige makeup osv. på, så kan jeg på en god dag faktisk godt selv synes, at jeg er ret smuk (i hvert fald køn og kvindelig). Og min kæreste fortæller mig ofte, at jeg er smuk, og han mener det kan jeg mærke  Det har han sagt i alle 10 år og med plus 20-25 kilo - fantastisk dejlig mand

Andre siger det indimellem, men ikke tit. Men får jævnligt at vide, at jeg er en køn, flot pige.

Og til fester osv. er der også ofte nogle mænd som siger jeg ser godt ud, dejlig ud, har god udstråling osv. Så skal nok ikke klage..

Det er min egen indre stemme, som er den mest fordømmende, og som har svært ved at forstå, at der faktisk ER mange som synes jeg ser godt ud, selvom jeg ikke er slank!

Anmeld

17. november 2011

celkt

smuk nej, - men udstråling har jeg og har altid haft, så det er jeg fint tilfreds med...

vores defination på smukhed er jo voldsomt præget af medierne. Men endnu mere af kulteren afhængigt af hvor vi bor i verden. Vi heroppe har en tendens til at syntes om kvinder med høje kindben, store klare øjne og en lille velformet mund, hvilket sandsynligvis er en arv fra det græske/romerske kultursamfund. Andre steder i verden er det nogle helt andre atributter, der virker...

Anmeld

17. november 2011

Muffin_girl

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Altså jeg har meget svært ved at se mig selv som smuk..

Jeg havde en periode fra jeg var 17 til 20 hvor jeg var meget ombejlet, som du kalder det Men efter jeg fik en kæreste og har fået lidt deller på mave skindet er ombejlingen forsvundet,,, Måske er det også fordi jeg ALDRIG går i byen mere, og bruger ikke 30 min på make up længere...

Og ben osv bliver heller ikke barberet hver dag.. 

Okay lyder godt nok usoigneret.. ER jeg altså ikke.. Men det kan sku være svært at finde tid til det hele ... Med studie og 2 deltidsjob.. 

Men altså jeg har da mine gode dage, hvor jeg gør mig "smuk", hvor jeg selv syntes jeg er smuk.. Men ifølge ham herhjemme syntes han altid jeg er smuk.. Og selv på mine grimmeste dage, kan han sige jeg er smuk  Og så bliver jeg da rigtigt glad,, 

Men tror tit det handler om at tage sig den tid til at føle sig smuk.. Og så får man det også bedre med sig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.