er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Muffin

Smuk, er for mig et stort ord, lidt lige som en engel- det er de færeste der er nogle af delene. Kender kun til een der er direkte smuk, og det er min datter. Hun er et syn for guder

Jeg er ikke smuk, lækker på en god dag er jeg, haha, og almindeligt køn på de dårlige, men smuk, tja så er det ihvertfald nogle år siden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Tulle28

He he jeg har simpelthen så svært ved at tage sætningen "nu hvor jeg er blevet ældre" seriøst fra folk i start 20'erne:-D Nå, men jeg er ganske udmærket tilfreds, får stadig tit at vide jeg er smuk selvom jeg nu er en meget gammel kone på snart 33:-) Kroppen er faktisk pænere nu end da jeg var i start 20'erne, fordi jeg først begyndte at træne for alvor da jeg var 26. Så... Jeg klager ikke:-)

Anmeld

18. november 2011

Holbæktrunten

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Smuk - nej... 

Køn - nogen gange...

Jeg får positiv respons fra mine omgivelser når jeg har gjort noget ud af mig selv. 

Min mand synes jeg er lækker (siger han), men det er sgu lidt svært at ta seriøst når man render rundt med baby gylp på (nat)tøjet, uredt hår og ingen makeup... 

Anmeld

18. november 2011

Rosa

Pyhh, den var svær... 

Jamen nu har jeg jo liiiige været i fjerneren og der væltede det jo ind med komplimenter - men 99% af dem var jo fra jer, dejlige damer, og familie, og var baseret på et øjebliksbillede hvor jeg var helt makeuppet og i spotlight, så om den holder i virkeligheden...  

Jeg har jo en nær kreds af gamle venner som har holdt ved siden folkeskolen, en 4-5 fyre som jeg ses med ugentligt sammen og hver for sig (nogle af dem fra fodboldsangen bl.a.), og de mener jo at jeg er hamrende smuk... Men igen - de har jo kendt mig siden jeg var 15 år gammel med samme frisure som min mor, uren hud og togskinner i hele kæbetøjet, så det er måske set i sammenhold med dengang 

Der er dage hvor man ser sig selv i spejlet og tænker "fy faen for en gang Stryhns!" og så er der de dage hvor man tænker "i dag gad jeg godt lige at rende ind i en dum ekskæreste"  Og så er der alle de dage derimellem hvor man ikke skænker det en tanke... 

Anmeld

18. november 2011

Rosa

DK skriver:

Jeg følte mig af og til meget smuk som gravid (også tit som en gensplejsning mellem udskidt æblegrød og en overvægtig flodhest). Med stor mave fik jeg faktisk ret mange blikke/fyre der piftede efter mig på gaden

Her bagefter med hængevom og amme-bryster og post amme-bryster osv har det knebet lidt mere. Men lige den anden dag hvor jeg pga influenza og udtrukket visdomstand lige har tabt mig yderligere et kilo, der lignede jeg pludselig "mig selv" igen (dvs. ikke så tykke kinder osv) og synes at jeg så smuk ud.

DEJLIGT!

Det har faktisk inspireret mig til at jeg nu mere ihærdigt arbejder på at smide de sidste 3-4 kg. Det var skønt igen at være smuk. Jeg har vist savnet det mere end jeg lige vidste.

Knus Ditte

Der forresten synes at der er ENORMT mange smukke kvinder her i Danmark! 

Altså hvis ikke DU er smuk, så gider jeg ikke være med overhovedet!!!! 

Anmeld

18. november 2011

MinNoah

*Louise* skriver:

Om morgen kl bræk er jeg overhovedet ikke smuk.....

Men ja når jeg har gjort lidt ud af mig selv så syntes jeg faktisk jeg er smuk......

Jeg har en del kg for meget, men syntes egentlig at jeg er et ret godt bud på at selv tykke mennesker kan være smukke.....

Hoooold nu op, tror det er første gang jeg faktisk indrømmer at jeg på visse tidspunkter syntes jeg er hot....

Det synes jeg du har ret i

Normalt"skal" smukke mennesker være tynde.. Men du er rigtig pæn synes jeg, trods lidt for mange kg.. Du har et super flot ansigt

Anmeld

18. november 2011

Sildefisk

Som ung fik jeg indimellem taget modelbilleder og det gør jeg ikke længere

Men hvor jeg nok dengang levede op til model idealet, var jeg faktisk ikke særlig glad for mig selv, nu som kvinde, holder jeg rent faktisk af mig selv og synes da selv - på en god dag- at jeg er en flot kvinde 

Anmeld

18. november 2011

Lou87

Smuk....
- har altid syntes det var et forkert ord om mig selv
Så dertil må svaret på dit spørgsmål jo være: Nej.

Men.....
- har ligesom du altid været ombejlet og har ikke manglet kærester, you know Så jeg ser mig da heller ikke som: Grim.

Men her tror jeg selvom det sku være uden det indre, at meget af min personlighed har gjort meget også. For jeg har ikke haft det dårligt med mig selv (ikk siden tidlig barn tid..) og har nok derved udvist en stor selvsikkerhed der har gjort mig interessant også
Men nej ikk smuk, og ikke grim - der i mellem synes jeg selv

Og som en tilsluttende kommentar, så synes jeg at en der er naturlig smuk er den smukkeste! Dem som kan gå uden make up og nyligt glattet/sat hår... det er dem jeg ka blive jaloux over.
Det er sku sjældent dem på forsiden af bladene, de har som regel flere lag make up på osv..

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Tjaaa....

Jeg synes jeg er pisse charmerende og selvom jeg vejer godt 30-40 kilo for meget, så synes jeg at jeg er flot og når jeg får smidt de ekstra kilo, ja så tror jeg at jeg vil se mig selv som værrende smuk... Det håber jeg da i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.