Godmorgen.
Læste indlægget i går, men det krævede lige lidt gennemtænkning, inden jeg kunne svare.
Om jeg er smuk.... Ja jeg tror, jeg er smuk, for det har jeg fået at vide hele min ungdom. Men nu... Der ser jeg mere skønhed i mig selv end smuk. Jeg ved ikke om jeg er direkte smuk nu, men jeg tror ubevist, at det er dét jeg går efter. Vi vil vel alle gerne være smukke.
For jeg skal blive smuk igen, er der nogle hængepartier, jeg skal have rettet op på. Og nogle kan jeg slet ikke rette op på og vil heller ikke. Såsom begyndende rynker, hænge bryster, strækmærker osv. Men jeg må sige, at jeg nok går mere efter skønhed nu i min mere modne alder. Og skønhed har jeg (tror jeg i hvert fald selv) Men også dét er individuel.
I mine øjne er naturlig smuk, virkelig smuk. Og self har det indre stor stor indflydelse på om man er smuk og udstråler skønhed.
Da jeg var teenager, tænkte jeg kun på hvordan jeg så ud, når jeg var i byen. Når jeg går i byen nu, tænker jeg mere på, hvad jeg udstråler. Vil jeg udstråle det, jeg gør? Jeg tænker mere på om jeg er et behageligt og venligt menneske og hvad jeg gider ligge øre til.
Jeg tror selv på, i mit forringet fysiske selvsyn, at jeg bliver helt tilfreds med mig selv, når jeg taber mig de 10 kg, jeg har manglet i flere år. Så er jeg tilfreds...
Anmeld