er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

TbCp

Karo skriver:

Jeg syndes altså også du er smuk Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Jonatansmor

Tjae, nu er ordet smuk en udvasket størrelse. Jeg vil helst ses som særpræget.

Men kan da se at de kigger efter mig på gaden. Sådan var det ikke da jeg var yngre, inden 8 klasse hvor jeg var klassens tynde og kloge pige, gik med bøjle og briller og interesserede mig mere for gode karakterer end jeg gjorde for mine omgivelser og mig selv.

Så man kan sige jeg startede rigtigt skidt ud og kom efter det med årene - kan godt se hvorfor de kigger efter mig, vil bare meget hellere være min egen end den almindelige opfattelse af smuk

Anmeld

17. november 2011

Zafir

Jeg syntes jeg er SMUK Men mest, når jeg ikke har kalenderhår og fået farvet mine bryn og vipper Som nu...

Men altså ja - der er ikke sådan noget særligt jeg har lyst til at ændre på mit udseende

I min teenagetid havde jeg super dårlig selvværd og det gik også udover mit udseende... Men i mine 'ungdomsår' (18-24 ca) var jeg meget ombejlet - selvom jeg var i fast forhold hehe. og folkk syns også stadig jeg er lækker Og ser også rigtig godt ud på billeder...

Anmeld

17. november 2011

Troldemommi

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Jeg ser ikke mig selv som smuk overhovedet men jeg har lært at leve med det jeg har, min mand derimod syntes jeg er smuk men jeg tror det er den der kærlighed der gør blind :-)

Monica

Anmeld

17. november 2011

Corn

Jeg vil ikke bruge ordet smuk... Synes det er et grimt ord

Synes lækker, dejlig og køn gør mere for mig... Og det har jeg fået at vide da jeg var yngre, og jeg har ikke manglet bejlere...

Men som mor til tre og gift med ungernes far OG rundede de 30 for snart et år siden, så er det lissom ikke noget der kommer så tit mere, men det er heller ikke noget jeg opsøger... Ville være mærkeligt hvis naboen pludselig kom gående forbi og sagde: hvor er du smuk og hav en god dag...

Tit fik man jo at vide hvor lækker man var, når man stod i en "scoresituation" så nu er det mest manden der forsøger at score mig...

Og så veninderne der siger man er dejlig

Anmeld

17. november 2011

Laura.

Hm.. om jeg er smuk... tja... Jeg har altid fået det atvide af familie og venner, men jeg ser mig ikke selv som smukkere end mange andre.

Da jeg var de 15-17 år, undgik veninderne at invitere mig med til fester fordi jeg havde udseendet med mig og de var bange for at deres kærester skulle falde for mig.. Det sårede mig meget at de tænkte sådan, for jeg har aldrig nogen sinde "taget" en venindes kæreste.. sådan er jeg slet slet ikke.

Det er selvfølgelig dejligt at få atvide at man er smuk, og jeg gør da også utrolig meget ud af at holde mig sund og rask og går stadig lidt op i hvordan jeg ser ud.. men det er ikke overdrevet.

Jeg synes alle mennesker er smukke, på hver deres måde.

Anmeld

17. november 2011

Lise

TbCp skriver:

Nej på ingen måde!
Selvom min mand ofte siger det...

Min far og hans familie har vist nået at ødelægger mit selværd så rigeligt at jeg aldrig kommer til at se noget smukt når jeg kigger mig i spejlet....

Men så længe min mand er glad for mig og elsker mig så skal jeg nok overleve

Jeg ser dig som smuk. Du er naturlig, har et virkelig flot smil og et kønt ansigt, og så virker du som en rigtig sød person. Det er i mine øjne smukt.

Anmeld

17. november 2011

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Hmmm smuk.det er jo et vidt begreb.
Jeg har aldrig set mig selv som smuk i ordets egentlige forstand, ikke engang som køn.
Mit ansigt er langt fra symetrisk, min næse er for stor, og det er min underlæbe også.
Men jeg har et smukt hår, og smukke øjne og et levende ansigt, der altid er i bevægelse.
Og jo..jeg får stadigvæk at vide at jeg er smuk...især af min mand, men også af venner og familie, og bliver hver gang lige forbavset, netop fordi jeg ikke opfatter mig selv som smuk, mere som levende.

Jeg har aldrig forsøgt at opnå at blive smuk, men til gengæld at kunne dække over mange stilarter og så gøre det gennemført, og vælge det, der passede bedst til mig.
Ind imellem er jeg røget ind på en lidt kikset stil...hehe! Men så har jeg skyndt mig væk fra den igen.
I virkeligheden, så har den feminine og damede stil altid passet til mig, selv da jeg var helt ung, og så den naturlige bondepige med fletninger og bukser
I mine år som prof sanger, med eget orkester og turneer, der skulle man jo naturligvis følge moden, men jeg forsøgte så at vælge tøj, som passede til mig i de muligheder, der nu var.

Men smuk..nej bestemt ikke...jeg er jo bare mig..og det har jeg faktisk altid haft det bedst med.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. november 2011

TbCp

Lise skriver:

Jeg ser dig som smuk. Du er naturlig, har et virkelig flot smil og et kønt ansigt, og så virker du som en rigtig sød person. Det er i mine øjne smukt.

Tak

Men det er utroligt som nogle få mennesker kan ødelægge så meget for en...

Anmeld

17. november 2011

Stumpen

Nej jeg er bestemt ikke smuk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.