Caroline86 skriver:
Hej piger..
Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig 
Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!
Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget
)... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!
Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...
Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?
Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...
Hmmm smuk.det er jo et vidt begreb.
Jeg har aldrig set mig selv som smuk i ordets egentlige forstand, ikke engang som køn.
Mit ansigt er langt fra symetrisk, min næse er for stor, og det er min underlæbe også.
Men jeg har et smukt hår, og smukke øjne og et levende ansigt, der altid er i bevægelse.
Og jo..jeg får stadigvæk at vide at jeg er smuk...især af min mand, men også af venner og familie, og bliver hver gang lige forbavset, netop fordi jeg ikke opfatter mig selv som smuk, mere som levende.
Jeg har aldrig forsøgt at opnå at blive smuk, men til gengæld at kunne dække over mange stilarter og så gøre det gennemført, og vælge det, der passede bedst til mig.
Ind imellem er jeg røget ind på en lidt kikset stil...hehe! Men så har jeg skyndt mig væk fra den igen.
I virkeligheden, så har den feminine og damede stil altid passet til mig, selv da jeg var helt ung, og så den naturlige bondepige med fletninger og bukser 
I mine år som prof sanger, med eget orkester og turneer, der skulle man jo naturligvis følge moden, men jeg forsøgte så at vælge tøj, som passede til mig i de muligheder, der nu var.
Men smuk..nej bestemt ikke...jeg er jo bare mig..og det har jeg faktisk altid haft det bedst med.

Kærligst
Sussie