er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

CRS

Gu jeg da det!!!! se mit profil billede hot stuff!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

CS

Ja det er jeg.

Anmeld

17. november 2011

NinaNymannMadsen

skal jeg selv sige det så nej. jeg er ikke tilfreds med hvad jeg ser i spejlet længere det har jeg været. fik to børn og fik lidt på sidebenene som jeg ikke kan lide og så syntes jeg bare jeg ser kedelig ud.

spørg man min kæreste syntes han stadig jeg er smuk og min ældste datter syntes også jeg er, hun siger hele tiden "mor smuk" hun er så også kun 2 år jo.

Anmeld

17. november 2011

sarahb

Ja Da!!!!

Og jeg er ikke selvglad... Men jeg kan godt lide den måde jeg ser ud på, til trods for en ekstra delle på maven

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

NNL skriver:

Jeg tør godt svare lidt modsat af flertallet Ja, jeg er smuk Som barn var jeg totalt kikset, alt for tynd og ranglet, lignede en dreng og havde ret store tænder Men da teenageårerne kom begyndte det at ændre sig, det tog lidt tid inden psyken fulgte med, men jeg begyndte at få rigtig mange komplimenter, og endte med at tro på dem Jeg havde efter en lidt svær periode i mit liv taget 15 kg på, hvor jeg følte mig utiltrækkende, men efter at have tabt dem igen, ser jeg egentlig mig selv som smuk. Også selvom der er et par småting nogle steder, man selv anser som "skønhedsfejl". Alt i alt mener jeg selv at jeg er en smuk pige Og undskyld til dem der synes jeg lyder selvglad - det er jeg ikke, er bare godt tilfreds, og er typen der kan se noget smukt i alle 

Du er bestemt ikke selvglad - du har bare et sundt og dejligt selvværd og det skal du kun være stolt af 

Anmeld

17. november 2011

HelleBelle

*Louise* skriver:

Om morgen kl bræk er jeg overhovedet ikke smuk.....

Men ja når jeg har gjort lidt ud af mig selv så syntes jeg faktisk jeg er smuk......

Jeg har en del kg for meget, men syntes egentlig at jeg er et ret godt bud på at selv tykke mennesker kan være smukke.....

Hoooold nu op, tror det er første gang jeg faktisk indrømmer at jeg på visse tidspunkter syntes jeg er hot....

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

*Louise* skriver:

Om morgen kl bræk er jeg overhovedet ikke smuk.....

Men ja når jeg har gjort lidt ud af mig selv så syntes jeg faktisk jeg er smuk......

Jeg har en del kg for meget, men syntes egentlig at jeg er et ret godt bud på at selv tykke mennesker kan være smukke.....

Hoooold nu op, tror det er første gang jeg faktisk indrømmer at jeg på visse tidspunkter syntes jeg er hot....

Uh, jeg synes du har SÅ smukt et ansigt  Og du har helt ret i at man sagtens kan være smuk og lækker selvom man vejer lidt ekstra - jeg ville ønske at nogen havde banket det ind i hovedet på mig da jeg i mine teenageår var overvægtig...der troede jeg nemlig at det var spild at prøve at gøre noget ud af sig selv eller sit tøj når man alligevel var så stor 

Anmeld

17. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, jeg er ikke smuk og det har jeg aldrig været  Også selvom jeg har fået det af vide.

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

Kloster skriver:

Da jeg var teenager, tænkte jeg kun på hvordan jeg så ud, når jeg var i byen. Når jeg går i byen nu, tænker jeg mere på, hvad jeg udstråler. Vil jeg udstråle det, jeg gør? Jeg tænker mere på om jeg er et behageligt og venligt menneske og hvad jeg gider ligge øre til.

Lige netop sådan har jeg det i dag. Skal jeg til fest eller i byen gør jeg bestemt noget ud af mig selv, men jeg går meget mere op i udstråling end at være "lækker".

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Nej, jeg er ikke smuk og det har jeg aldrig været  Også selvom jeg har fået det af vide.

Så er der måske noget om det når du får det at vide 

Nej, jeg kender det godt - det kan være svært at tro på eller tage imod komplimenter - jeg er selv meget bedre til at give dem. Og bare ud fra det ene billede af dig (dit profilbillede) synes jeg du er så sød og køn at se på 

Jeg bliver glad af dit billede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.