er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

NNL

Wimmie skriver:

Du er bestemt ikke selvglad - du har bare et sundt og dejligt selvværd og det skal du kun være stolt af 

Tak hvor er du sød

Jeg er så typen der synes at det, der gør folk smukke er de små ting der netop kendetegner dem. F.eks. synes jeg første gang jeg så min kæreste, at noget af det smukkeste ved ham er hans smil når han virkelig griner, så kan man se at han har en lille tand der sidder skævt

Så mystisk er jeg på det punkt, men elsker det, der gør folk unikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Så er der måske noget om det når du får det at vide 

Nej, jeg kender det godt - det kan være svært at tro på eller tage imod komplimenter - jeg er selv meget bedre til at give dem. Og bare ud fra det ene billede af dig (dit profilbillede) synes jeg du er så sød og køn at se på 

Jeg bliver glad af dit billede 

Åh  Mange tak.. Fik helt tårer i øjnene.. Skide hormoner

Jeg tror bare, at efter mange år hvor man har hørt tit "Du er tyk" "Du vejer for meget" osv. så er det svært at tro på til sidst

Anmeld

17. november 2011

Georgia

Jeg er køn og charmerende.
Men hvad er egentlig smuk/smukt?

Jeg ved også at omverdenen vil betegne mig som en køn pige.

Anmeld

17. november 2011

Georgia

Wimmie skriver:

Så er der måske noget om det når du får det at vide 

Nej, jeg kender det godt - det kan være svært at tro på eller tage imod komplimenter - jeg er selv meget bedre til at give dem. Og bare ud fra det ene billede af dig (dit profilbillede) synes jeg du er så sød og køn at se på 

Jeg bliver glad af dit billede 

Hvis du ser ud som på billedet der, så vil jeg nok betegne dig som en smuk kvinde Det var det første jeg tænkte og har tænkt det før.

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

NNL skriver:

Tak hvor er du sød

Jeg er så typen der synes at det, der gør folk smukke er de små ting der netop kendetegner dem. F.eks. synes jeg første gang jeg så min kæreste, at noget af det smukkeste ved ham er hans smil når han virkelig griner, så kan man se at han har en lille tand der sidder skævt

Så mystisk er jeg på det punkt, men elsker det, der gør folk unikke

Sådan har jeg det også - jeg er ekspert i at finde det smukke i de små skævheder og jeg synes ofte de smukkeste mennesker er dem med et naturligt udseende, et specielt glimt i øjet eller et dejligt smittende smil 

Anmeld

17. november 2011

NNL

Wimmie skriver:

Sådan har jeg det også - jeg er ekspert i at finde det smukke i de små skævheder og jeg synes ofte de smukkeste mennesker er dem med et naturligt udseende, et specielt glimt i øjet eller et dejligt smittende smil 

Så er vi jo helt enige på det punkt

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Åh  Mange tak.. Fik helt tårer i øjnene.. Skide hormoner

Jeg tror bare, at efter mange år hvor man har hørt tit "Du er tyk" "Du vejer for meget" osv. så er det svært at tro på til sidst

Jeg kender det godt - du skal bare lære at stole på komplimenterne - og tro mig; så bliver det kun bedre med alderen (ok, nu lyder jeg pludselig frygtelig gammel, hehe).

Anmeld

17. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Jeg kender det godt - du skal bare lære at stole på komplimenterne - og tro mig; så bliver det kun bedre med alderen (ok, nu lyder jeg pludselig frygtelig gammel, hehe).

Hehe  Det håber jeg... Mange tak

Anmeld

17. november 2011

Ilya

Læste ikke lige alle besvarelserne her, men synes ret hurtigt dit spørgsmål kan besvares ved at se filmen American Beauty. ALLE er smukke i nogens øjne. Og de mennesker, som nogle finder guddommeligt smukke, er i andres øjne hamrende ordinære...

Alt afhænger af øjnene der ser, også skønhed. Alt er relativt!

Min forlovede synes jeg er det smukkeste, han nogensinde har set... Han begrunder det med, at jeg ikke er Angelina Jolie-smuk, men at han aldrig har set en kvinde med så meget udstråling og karisma, og så får jeg sq ikke et større kompliment! Dét er i mine øjne et kompliment der er til at tage og føle på!

Anmeld

17. november 2011

FogL

Mjaaa, synes skam jeg er smuk. Det er jeg også først blevet overbevist om, siden jeg fandt min mand  

Der er da lidt, som jeg sikkert kunne og burde ændre, men det betyder ikke, at jeg er mindre smuk!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.