er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

baby012

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Ja jeg er smuk  

det får jeg af vide hver dag af venner og veninder og familie, så det sætter sig da men jag kan sagtens forstå at man ikke føler sig smuk hvis det slet ikke er noget man får a vide, derfor siger jeg det også dagligt til de nærmeste, både søster mor og veninder (nogen venner ) bliver omtalt som smukke, flotte eller hotte .. 

man må jo lige hjælpe med at styrke selvtilliden hos andre men nu har jeg også kun smukke venner og veninder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Drømme

Jeg synes selv jeg er smuk, og får det bekræftet af kæresten - også ham der fik mig til at føle mig smuk, og derved fik tankerne til at blive siddende der.

Men især efter jeg er blevet gravid - neej, hvor jeg synes den mave sidder godt xD Og det er på trods af der ikke er nogen der fortæller mig det, andet en kæresten en gang imellem  

Men ikke noget jeg siger frem til hverdag overhovedet. Jeg er bare kommet til at hvile i mig selv, og det har gjort, at jeg selv synes jeg er smuk 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Jeg ser mig overhovedet ikke som en smuk person... Jeg har meget svært med at tage til mig når folk siger til mig "Dorthe du er rigtig smuk"... 

Jeg kan tilgengæld sidde længe og tænke "Mente h*n nu også at jeg er smuk eller siger h*n det bare for at gøre mig glad?" 

Anmeld

16. november 2011

Wimmie

isabellamor skriver:

nej jeg syntes ikke jeg er smuk, jeg har nogle grimme ansigtstræk syntes jeg som minder mig om mine forældre på deres dårlige sider, og mine forældre er bestemt ikke særlig smukke heller.. 

og jeg syntes ltis jeg har lyst til at photoshoppe de billeder der bliver taget af mig fordi at jeg ikke har særlig pæn hud... jeg har en rigtig uren hud fordi jeg har aldrig haft den der iver efter at skulle bruge alle mulige midler for at holde min hud fri for bumser osv, så jeg kæmper en kamp nu med behandlinger med div produkter for at få bugt med de skide bumser... og det er et helvede... 

mine bryster er for små og min røv er for lille... dog hænger den ikke længere pga træning.. YAY...

min krop er for stankelbenagtig, og jeg har nogle underlige propotioner omkring mine hofter som jeg faktisk er enormt flov over, og er derfor at jeg ser tyndere ud end det jeg er, pga mine hofter "stikker ud" selvom jeg tager på.. så jeg syntes ikke jeg er enormt velproportioneret..

men hvis jeg tager makeup på så forsvinder min grimme hud (nogenlunde) og så skal jeg bare have noget tøj på der skjuler min svampebobfirkant krop..

ja.. uden makeup og helt blottet med mit sande jeg, så er jeg ikke smuk nej... 

Men JEG synes du er smuk! Tænker på det hver gang jeg ser dit smukke profilbillede og dit blændende smil.

Og jeg har altid ret! 

Anmeld

16. november 2011

Maria-s

Nope ikke smuk.

Er sjældent med på billeder fordi jeg hader at se mig selv. Synes jeg er yderst Ufotogen for det meste. Kan på rigtig gode dage godt tænke - ej helt skidt er det sgu ikke - men det er længe siden, knap 2 år faktisk siden jeg sidst havde det sådan. Det var inden jeg blev gravid (tog +24 kg på) og inden jeg tog på generelt (igen). Mangler 8-10 kg til min ideal/ ønskevægt, men der vil jeg nok stadig ikke være helt tilfreds, da hængemaven nok er kommet for at blive. Og det er sgu ikke for at lyde sørgelig, for det er jeg ikke. Jeg er ok med mig selv Og NEJ jeg ville heller ikke bytte mit dyrebare guld væk aka min søn, for et smukt ydre  Jeg har en dejlig familie med en mand der synes jeg er lækker, så hva mere kan man egentlig ønske sig?

Men jeg synes selv jeg har smukke kraveben! Så jeg har da en KROPSDEL jeg synes er smuk

Anmeld

16. november 2011

Isabella_mor

Wimmie skriver:

Men JEG synes du er smuk! Tænker på det hver gang jeg ser dit smukke profilbillede og dit blændende smil.

Og jeg har altid ret! 

årrhhh, tak.. (det er nu også photoshoppet lidt, host)

Anmeld

16. november 2011

Wimmie

isabellamor skriver:

årrhhh, tak.. (det er nu også photoshoppet lidt, host)

Men dét smil kan man altså ikke photoshoppe sig til - jeg er i hvert fald misundelig 

Og nej, det er ikke bare noget jeg siger for at være flink; du har ét af disse vindende og smittende smil som man bare bliver glad af 

Anmeld

16. november 2011

lukasmor

Det synes jeg at jeg var inden jeg blev mor. Det er godt nok kommet bag på mig hvor meget morrollen kan hive selvtilliden fra en. Jeg har mere selvtillid som person men slet ikke udseendet. Folk kan forsøge ligeså meget de vil at sige hvor smuk jeg er, jeg vil altid mene at det er for at gøre mig glad. Jeg Håber inderligt min selvtillid kommer tilbage... Måske det hjælper når man kommer igang her efter barslen, tror det Har meget at sige

Anmeld

16. november 2011

Isabella_mor

Wimmie skriver:

Men dét smil kan man altså ikke photoshoppe sig til - jeg er i hvert fald misundelig 

Og nej, det er ikke bare noget jeg siger for at være flink; du har ét af disse vindende og smittende smil som man bare bliver glad af 

ej hvor er du sød...  

jeg har faktisk altid hadet mit smil. men det er nok pga jeg havde meget skæve tænder engang, det lignede at der var sprunget en håndgranat i munden påå mig, de sad hulter til bulter, og jeg skulle så straffes på den onde klinge med togskinner i over OG undermund. i 3 ÅR. !!!! det var GANSKE forfærdeligt.. 

så følelsen af at jeg ikke skulle smile når der var et kamera er først noget jeg har fået væk nu her fordi at jeg har affundet mig med mit smil og den ene tand der nu er rykket tilbage på sin næsten gamle plads igen.. 

så det har faktisk taget mig lang tid at vende mig til mit smil og er faktisk også selv blevet meget tilfreds med det.. 

men tak hvor var det altså dejligt at høre syntes jeg

Anmeld

16. november 2011

KakaoDrik

Bryder mig virkelig ikke om at læse hvordan flertallet har det med sigselv! Jeg er overvægtig,men smuk. Selv med bolle hår og i T-shirt,og det vil jeg vædde min kakao på at i også er! I kan bare ikke se det,og hvor er det ærgeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.