er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.549 visninger
109 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Caroline86

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Hvem?

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Nix og har heller aldrig påstået det og kommer heller aldrig til det, ligesom jeg syntes der er lidt for meget på sidebenene og kunne da også lidt sundere - men jeg har undgår generelt spejle og kameraer også tænker jeg ikke mere over det

Anmeld

16. november 2011

IngenKoPåIsen

Sikke et spørgsmål..

Smuk er for mig en ret stor ting, og kræver ret meget.. Det er meget meget få personer, jeg kan nævne som smukke.

Men jeg synes jeg er flot, og køn Og ret lækker når jeg smutter i byen

Anmeld

16. november 2011

Phoenix

Jeg får stadig af vide at jeg er smuk ( sådan ok ofte ) Fik det dog meget mere at vide, da jeg var i starten af 20'erne. Der var det helt vildt mht til mængden af komplimenter. Men der gik jeg tilgengæld også op i at få komplimenter omkring mit udseende. Nu er jeg mere ligeglad. Selvom det er da meget rart ind i mellem at få at vide at man er smuk. 

Anmeld

16. november 2011

Wimmie

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Jeg har desværre aldrig set mig selv som smuk. Jeg var uden tvivl et kønt barn men som teenager og i de tidlige tyvere svingede jeg mellem at være overvægtig og buttet og jeg var nok 24-25 år før jeg begyndte at få komplimenter for mit udseende.

De sidste 2-3 år har jeg nok været på mit kønneste  og nu hvor jeg er fyldt 30 er jeg stadig kun lige ved at vænne mig til at blive kaldt "køn" eller "smuk". Jeg kan stadig finde utallige ting ved mit udseende som jeg ikke er tilfreds med, men jeg kan mærke at jeg er ved at vænne mig til at være mig og arbejder på at hvile lidt mere i mig selv hvad mit udseende angår.

På gode dage synes jeg at jeg kan være ganske køn...men smuk? Nej, det overlader jeg til de virkelig smukke 

Anmeld

16. november 2011

KakaoDrik

Jeg var det som yngre og er stadig smuk i dag 

Mit syn på migselv er rimelig godt. Tror det du selv føler skinner igennem så andre kan se din glød 

Selv efter en lang dag,måske med bollehår og i t shirt er jeg smuk 

Anmeld

16. november 2011

Simon's moar <3

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Kender det godt.. 
Da jeg var yngre, er dog kun 22, men da jeg var teenager, fik jeg det afvide dagligt...
Som du selv skriver, tiden går, man bliver mor og kommer i fast forhold.. Benjamin synes også jeg er smuk, og siger det tit.. men synes stadig bare ikke det er det samme..
Mine veninder fortæller mig det tit, og får det også nogle gange afvide af mine drenge-venner..

Kunne godt selv tænke mig, at der røg nogle af de ekstra kilo, og jeg havde flere penge, til at gøre mere ud af mit udseende, men sådan er det bare ikke pt.. Er ikke 100% tilfreds, nok nærmere 50-60% tilfreds med mig selv

Anmeld

16. november 2011

lycly

Jeg har aldrig set mig selv som smuk. Mere bare køn tror jeg. Har altid haft masser af selvtillid, og været glad for mit udseende. Og har også fået mange komplimenter gennem tiden.

Men synes ikke jeg er "smuk". Det er meget få mennesker jeg synes er smukke. Man kan ikke kun være smuk af udseende, man skal udstråle selvtillid og ynde

Anmeld

16. november 2011

Sitrani

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Synes det er svært at sige...

Synes da selv jeg har et kønt ansigt, og når jeg ikke er overvægt, også en pæn krop.. men lige nu føler jeg mig ret meget for tyk, da jeg skal tabe mig i hvert fald 10 kilo........ tog 18 kg på under min graviditet, så min krop er ikke ret smuk lige for tiden.. men er mere end tilfreds med mit ansigt

Anmeld

16. november 2011

Caroline86

Phoenix skriver:

Jeg får stadig af vide at jeg er smuk ( sådan ok ofte ) Fik det dog meget mere at vide, da jeg var i starten af 20'erne. Der var det helt vildt mht til mængden af komplimenter. Men der gik jeg tilgengæld også op i at få komplimenter omkring mit udseende. Nu er jeg mere ligeglad. Selvom det er da meget rart ind i mellem at få at vide at man er smuk. 

måske er det i virkeligheden der den ligger... at man bliver lidt ligeglad med at få komplimenterne med alderen for det lyder jo ligesom mig når du beskriver din "kompliment statestik"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.