er du smuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

morethanperfect

Høhø .. Tja , eller det ved jeg ikke .. For nogle år siden ja , men ved ik helt .. Jeg har ikke dårlig selvtillid overhovedet ! , men smuk ? 

Det ved jeg ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Krussedulle

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Uha! smuk er nok ikke lige ordet jeg ville bruge om mig selv måske når jeg har tabt de overflødige kg (når jeg har født) men ellers.. Ej! Min mand siger dagligt at han syntes jeg er smuk og dejlig.. og det må han godt syntes

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Min kæreste synes jeg er smuk  Men det er da altid rart at få komplimenter fra andre. Der kommer da en enkelt i ny og næ 

Men ser mig selv som meget normal hverken grim eller over skøn 

Anmeld

16. november 2011

Koen.

Haha smuk, næppe sidder med uglet hår, hallo kitty natbukser og stor vom!

Men når manden så kommer ind af døren, kysser maven og siger: hej skat du ser dejlig ud, ja så føler jeg mig alligevel lidt smuk

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

tanja. skriver:

Haha smuk, næppe sidder med uglet hår, hallo kitty natbukser og stor vom!

Men når manden så kommer ind af døren, kysser maven og siger: hej skat du ser dejlig ud, ja så føler jeg mig alligevel lidt smuk

(jeg manger en "synes godt om"-knap )

Anmeld

16. november 2011

Truddi

Når jeg ser en smuk pige på gaden, er det de piger som er naturlige- jeg tænker på naturlig hårfarve, enkel eller intet makeup og almindeligt flot-siddende tøj. Når der derimod kommer en pige med høje hæle, fake hår, vipper, proppet med makeup og solarie-brun tænker jeg tit at de PRØVER for meget, og at deres udseende er opstillet- altså, naturlig smukhed slår alt- og det er jo oftest dem som heller ikke selv er klar over det, og hverken behøver det ene eller det andet gear for at trække øjne til sig 

Anmeld

16. november 2011

TaAsJu

Smuk ja da jeg var yngere. Men kan til tider godt kigge mig selv i spejlet og slet ikke kende hende der står der, men når vi så skal i byen og det hele bare sidder det skal bliver jeg skubglad og kan kende henee den smukke igen

Anmeld

16. november 2011

missie20

Smuk, køn eller flot...nej slet ikke. Jo som barn....men hvilken barn er ikke smukt?
Jeg er meget sevkritisk, men nok også fordi jeg er blevet banket oven i hovedet som barn at jeg ikke var god nok. Så den tanke sidder rimlig godt fast. Får da af vide af min mor jeg er smuk, men det gælder ikke i min verden hehe.
Men Caroline dig syntes jeg er smuk, har jeg altid syntes sinden jeg startede med og komme herinde.
Må jeg forsigtigt spørge om hvad du fejler?

Anmeld

16. november 2011

Stéphanie

Caroline86 skriver:

Hej piger..

Ja, overskriften er lidt underligt, men jeg skal forsøge at forklare mig

Det her handler om udseende og intet andet! Ingen indre skønhed, for den ved jeg allerede at vi vist alle besidder herinde!

Da jeg var yngre var jeg relativt ombejlet (så siger jeg ikke for meget )... Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var HAMRENDE smuk, for det fik jeg jo at vide hele tiden!

Nu er jeg mor... og i et fast parforhold... jeg ligner mig selv (godt nok lidt ældre), men jeg bliver aldrig kommenteret smuk længere og jeg kan mærke at det lidt er begyndt at påvirke mit syn på mig selv! Egentlig fjollet, og jeg burde være ligeglad. Daniel synes jeg er smuk og jeg har jo egentlig også selv ment jeg var ret ok (måske ikke smuk, men ret ok)...

Synes I selv I er smukke? Og bliver I bekræftet i det af Jeres omgivelser?

Knus Caroline - ikke smuk efter en MEGET lang dag med eksamen, innovations- og semesterprojekt informationsforløb og Q&A session...

Sådan helt ærligt... Ja! Havde du spurgt mig en måned efter jeg havde født var jeg den grimmeste og mest utiltrækkende person der nogensinde har fandtes (hedder det det????)

Men en god familie, et par dejlige unger, en fantastisk kæreste og nogle uvuderlige venner, har fået mig til at ændre syn på mig. Og ja, synes selv jeg er smuk. Har efter jeg blev teenager tit og ofte fået at vide jeg var smuk (jeg var et virkelig grimt barn!!!) Og her efter jeg er blevet voksen er min selvtillid forsvundet, men den er nu tilbage Får tit at vide at jeg er smuk, men tror ærligt ikke jeg selv havde synes det, hvis jeg aldrig fik det at vide..

Kæft et rod jeg fik skrevet der.. Beklager

Anmeld

16. november 2011

Isabella_mor

nej jeg syntes ikke jeg er smuk, jeg har nogle grimme ansigtstræk syntes jeg som minder mig om mine forældre på deres dårlige sider, og mine forældre er bestemt ikke særlig smukke heller.. 

og jeg syntes ltis jeg har lyst til at photoshoppe de billeder der bliver taget af mig fordi at jeg ikke har særlig pæn hud... jeg har en rigtig uren hud fordi jeg har aldrig haft den der iver efter at skulle bruge alle mulige midler for at holde min hud fri for bumser osv, så jeg kæmper en kamp nu med behandlinger med div produkter for at få bugt med de skide bumser... og det er et helvede... 

mine bryster er for små og min røv er for lille... dog hænger den ikke længere pga træning.. YAY...

min krop er for stankelbenagtig, og jeg har nogle underlige propotioner omkring mine hofter som jeg faktisk er enormt flov over, og er derfor at jeg ser tyndere ud end det jeg er, pga mine hofter "stikker ud" selvom jeg tager på.. så jeg syntes ikke jeg er enormt velproportioneret..

men hvis jeg tager makeup på så forsvinder min grimme hud (nogenlunde) og så skal jeg bare have noget tøj på der skjuler min svampebobfirkant krop..

ja.. uden makeup og helt blottet med mit sande jeg, så er jeg ikke smuk nej... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.