nej jeg syntes ikke jeg er smuk, jeg har nogle grimme ansigtstræk syntes jeg som minder mig om mine forældre på deres dårlige sider, og mine forældre er bestemt ikke særlig smukke heller..
og jeg syntes ltis jeg har lyst til at photoshoppe de billeder der bliver taget af mig fordi at jeg ikke har særlig pæn hud... jeg har en rigtig uren hud fordi jeg har aldrig haft den der iver efter at skulle bruge alle mulige midler for at holde min hud fri for bumser osv, så jeg kæmper en kamp nu med behandlinger med div produkter for at få bugt med de skide bumser... og det er et helvede...
mine bryster er for små og min røv er for lille... dog hænger den ikke længere pga træning.. YAY...
min krop er for stankelbenagtig, og jeg har nogle underlige propotioner omkring mine hofter som jeg faktisk er enormt flov over, og er derfor at jeg ser tyndere ud end det jeg er, pga mine hofter "stikker ud" selvom jeg tager på.. så jeg syntes ikke jeg er enormt velproportioneret..
men hvis jeg tager makeup på så forsvinder min grimme hud (nogenlunde) og så skal jeg bare have noget tøj på der skjuler min svampebobfirkant krop..
ja.. uden makeup og helt blottet med mit sande jeg, så er jeg ikke smuk nej...
Anmeld