halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Anneiris

Altså... Min kusine har fået lavet de flotteste bryster, i Polen til kun 24.500,- kroner!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Gid det var mig der havde penge til det.. Det sgu min største drømego har været det i mange år 

Anmeld

7. november 2011

mariamiss6

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Mener du at du ikke havde gjort det uden Før og Efter billeder? Undskyld, hvis jeg misforstår det, du skriver. Har bare ikke lige hørt den før.

DU skal vise billeder, før og efter, ellers tror jeg ikke på DU gjorde det hehehehe

Anmeld

7. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

mariamiss6 skriver:

DU skal vise billeder, før og efter, ellers tror jeg ikke på DU gjorde det hehehehe

Hehe, det er je desværre for blufærdig til, men jeg HAR gjort det. Min kæreste og jeg var enige om, at det var med at slå til eftersom at man ikke lige får sådan et tilbud igen.

Så nu glæder jeg mig til at modtage mit værdibevis. Det skulle komme inden for 24 timer.

Nu skal jeg bare ringe over til dem, når de åbner, så jeg kan bestille tid til en forundersøgelse. Jubii...

Anmeld

7. november 2011

maria_wlt

Tilmeldt skriver:

Du har 12 måneders 'leveringstid' på dem, hvis man kan sige et sådan!?griner... Altså, du kan vente op til et år med at få dem lavet.

Stine og Lisa.

Hvor står det henne det med 1 års levering??

Anmeld

7. november 2011

maria_wlt

maria_wt skriver:

Hvor står det henne det med 1 års levering??

Har fundet det??

Anmeld

7. november 2011

maria_wlt

SÅ HAR JEG SQ KØBT ET PAR NYE BRYSTER!!!!!!! JUBIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blæret ja 

Tror at jeg gør det samme når jeg har snakket med manden...

Må jeg spørge om du skal ha flere børn?

Anmeld

7. november 2011

Isabella_mor

Ikke andet end en e-mail fra SweetDeal, hvori at de skriver tillykke med bestillingen og at den nu er gennemført. Og at jeg modtager mit værdibevis indenfor 24 timer.  Ringer til dem imorgen og hører nærmere.

Min kæreste og jeg blev enige om, at der var flest "ja`er" for at gøre det, så nu er de bestilt. Så skal jeg bare lige modtage mit værdibevis, inden for 24 timer.

Ihhhh............ Det bliver så GODT!!! JUBII!!! og skulle det være anatomiske, er det også helt okay. For de er som regel dyrere.

jeg syntes fanme det er sejt  

sådan godt gået.. så var det sgu alligevel ikke nogen dårlig idé at smide det op herinde... 

Anmeld

7. november 2011

maria_wlt

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1459549.ece

TRIST HISTORIE OM STEDET...

Anmeld

7. november 2011

Isabella_mor

maria_wt skriver:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1459549.ece

TRIST HISTORIE OM STEDET...

ej ja. der kunne de godt lide have informeret en lidt bedre.. 

mener dog også at den slags kan ske, og hun er et af de tilfælde hvor der sker noget skidt efterføglende af en operation.. 

flertallet går jo derfra med nogle flotte bryster uden bivirkninger.. 

det er jo heller ikke alle der går fra et alm statseget kommune hospital efter en operation uden bivirkninger. så det er jo desvære en risiko man vælger at løbe, og det er noget man selv vælger..

hun burde dog i mine øjne få muligheden for at få lavet det om og blive syet sammen med en anden tråd og så få turen gratis.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.