halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Ud fra prisen at bedømme, altså på de 37000 kr. er det incl. et døgns indlæggelse samt fuld bedøvelse. Vi får det så bare til halv pris. Det kan du se inde under deres prisliste på deres hjemmeside.

Ja, det var jeg nemlig også lige inde og lure på! Men' Anatomiske'!? Hvad er det for en form?? Jeg vil ha dråbeformet, under bryst musklen!!

Jeg har snakket en del med en sygeplejeske der arbejder på Hamlet, og hun siger at det er en meget hurtigere operation at lægge den over musklen, end under, og det kunne amn jo godt mistænke at de ville, nu det er SÅ billigt!?

Stine og Lisa,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Tilmeldt skriver:

Det står der heller ik. Men det er det der er min pointe! De skriver ik noget om refundering af beløbet... Kun at man har fortrudelsesret!

Jeg var også helt oppe og ringe over det, som dig..griner.. Men typisk at kæresten lige skal ødelægge det med en masse kloge spørgsmål!!tsktsk..

Stine og Lisa.

Åhh... Det er da også irriterende, at de ikke kunne skrive, om fortrydelsesretten indebærer refundering af beløbet!!!

Jeg hopper sq ud i det.

Anmeld

6. november 2011

Åhh... Det er da også irriterende, at de ikke kunne skrive, om fortrydelsesretten indebærer refundering af beløbet!!!

Jeg hopper sq ud i det.

Gør du?? Åååhhh jeg ved fandme ik om jeg tør!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

Tilmeldt skriver:

Ja, det var jeg nemlig også lige inde og lure på! Men' Anatomiske'!? Hvad er det for en form?? Jeg vil ha dråbeformet, under bryst musklen!!

Jeg har snakket en del med en sygeplejeske der arbejder på Hamlet, og hun siger at det er en meget hurtigere operation at lægge den over musklen, end under, og det kunne amn jo godt mistænke at de ville, nu det er SÅ billigt!?

Stine og Lisa,

Jeg tror ikke, at du får de anatomiske for de er som regel dyrer end de runde, idet at de har et mere naturligt look.

Der er et eller andet med anbringelse under eller over brystmusklen mht. amning. Kan ikke huske hvilken en af dem, man skal benytte, hvis man skal amme igen.

Anmeld

6. november 2011

mariamiss6

Ihhh... Hvor er du bare en skat..

1000 tak, så gør jeg det sku.

Wup wup!!

Og jeg siger bare PICS OR IT DID'NT HAPPEN. 

Anmeld

6. november 2011

Tilmeldt skriver:

Gør du?? Åååhhh jeg ved fandme ik om jeg tør!?!?

Stine og Lisa.

Ja, jeg gør.

Jeg får ikke muligheden for at få det til halv pris igen.

Og et par skønne nye bryster er vældig tiltrængt efter min gravidetet.

Anmeld

6. november 2011

mariamiss6 skriver:

Og jeg siger bare PICS OR IT DID'NT HAPPEN. 

Mener du at du ikke havde gjort det uden Før og Efter billeder? Undskyld, hvis jeg misforstår det, du skriver. Har bare ikke lige hørt den før.

Anmeld

6. november 2011

Jeg tror ikke, at du får de anatomiske for de er som regel dyrer end de runde, idet at de har et mere naturligt look.

Der er et eller andet med anbringelse under eller over brystmusklen mht. amning. Kan ikke huske hvilken en af dem, man skal benytte, hvis man skal amme igen.

I prislisten står der jo anatomisk ud for 37.000,-! 

Det er under, hvis man skal amme igen, er jeg næsten sikker på!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

L86

Jeg tror det er de anatomiske. På deres prisliste står de til 34000 og en overnatning til 3000. Det giver ialt 37000, som er værdien på sweetdealen.

Mon ikke man har 14 dages fuld returret, som der står om under betingelser og vilkår?

Så kunne man jo ringe til hospitalet indenfor den periode og spørge hvordan det er med refundering af pengene, hvis man fortryder efter forundersøgelsen. 

Mvh. Laura

Anmeld

6. november 2011

Isabella_mor

Tilmeldt skriver:

Gud, jeg troede da de tempererede sig efter kropstemperaturen!?!?  lige som jernskruger i knæ osv.

Jeg kan bare bedre li tanken om noget skærefast! Kan ik rigtigt li den idé at man har noget flydende liggende i babserne! Altså lige bortset fra mælk!

Stine og Lisa.,

de bliver blødere af saltvand... ;D men tal med kirugen om det.. de har jo erfaringer. men det er også altid godt at høre fra nogen der har implanter hvad de syntes

jeg har ikke selv...  vil godt, men det bliver først når villads engang får en lille bror eller søster. og der går nogle år før det sker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.