halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

maria_wt skriver:

Blæret ja 

Tror at jeg gør det samme når jeg har snakket med manden...

Må jeg spørge om du skal ha flere børn?

Hej hej.

Det synes jeg da helt sikkert også, at du skal, hvis du gerne vil.

Vi skal helt sikkert have en mere. Også derfor at jeg havde min tvivl mht. amning og om de blev ødelagt osv. Mange jeg har læst om, har dog forsat kunne amme, selvfølgelig er der nogle, der ikke har kunne, men det har også noget med implantates placering at gøre.

Der udover er der mange der skriver, at deres bryster bare har fået et mere naturligt look efter at de har været gravide, og det er også helt fint.

Hvad da?

Skal du have også have flere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

isabellamor skriver:

jeg syntes fanme det er sejt  

sådan godt gået.. så var det sgu alligevel ikke nogen dårlig idé at smide det op herinde... 

Nej, det er 100% dig, der gjorde mig opmærksom på det. Det eneste KÆMPE minus er bare,  at jeg nu stadig sidder og venter på at kommer igennem til Glostrup Privathospital. Har ventet i 53 minutter nu!!

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Ville bare lige sige at der er kommet et nyt tilbud på nu der varer i 88 timer eller noget

Så tilbuddet kører stadig, jeg vil også bare SUPER SUPER gerne... MEN jeg vil også gerne have en baby mere så det er nok bedst at vente lidt... eller?!

WHATS a girl to do?!

Anmeld

7. november 2011

maria_wt skriver:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1459549.ece

TRIST HISTORIE OM STEDET...

Der er desværre altid en eller anden, der ikke bliver tilfreds med sit resultat eller hvor operationen eller den efterfølgende heling ikke går som planlagt.

Sådan en episode vil man desværre stort set kunne støde på ved samtlige klinikker. Det er dog for dårligt, at patienten ikke er blevet informeret om dette eller tilbudt en om-operation.

Anmeld

7. november 2011

1012lmp skriver:

Ville bare lige sige at der er kommet et nyt tilbud på nu der varer i 88 timer eller noget

Så tilbuddet kører stadig, jeg vil også bare SUPER SUPER gerne... MEN jeg vil også gerne have en baby mere så det er nok bedst at vente lidt... eller?!

WHATS a girl to do?!

Hej med dig.

Vi skal helt sikkert også have en baby mere. Du har helt ret. Det bedste vil da helt sikkert være at vente, indtil at du har fået et barn mere.

Mange kan stadig amme, men risikoen for at du ikke kan, er der. Dog er det ofte implantates placering, der spiller ind.

Der udover kan du godt risikerer, at dine bryster kommer til at se mere naturlige ud end før graviditet. (Dette er dog helt fint med mig.)

Muligheden for at du skal have lavet dem om, kan også forekomme, men sådan er det jo også, selvom at man fx ikke har været gravid.

Selvom vi skal have en mere, har jeg alligevel valgt at hoppe ud i det.

Anmeld

7. november 2011

L86 skriver:

Jeg tror det er de anatomiske. På deres prisliste står de til 34000 og en overnatning til 3000. Det giver ialt 37000, som er værdien på sweetdealen.

Mon ikke man har 14 dages fuld returret, som der står om under betingelser og vilkår?

Så kunne man jo ringe til hospitalet indenfor den periode og spørge hvordan det er med refundering af pengene, hvis man fortryder efter forundersøgelsen. 

Mvh. Laura

Hvis man fortryder inden for 14 dage, kan man få sine penge returneret ved at sende det til den adresse, der står inde under betingelser og vilkår.

Det er ihvertfald sådan, jeg forstår det.

Jeg har prøvet at ringe til klinikken, hvor jeg ventede i en time uden at komme igennem.  Det er stadig ikke lykkes mig!

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Hej med dig.

Vi skal helt sikkert også have en baby mere. Du har helt ret. Det bedste vil da helt sikkert være at vente, indtil at du har fået et barn mere.

Mange kan stadig amme, men risikoen for at du ikke kan, er der. Dog er det ofte implantates placering, der spiller ind.

Der udover kan du godt risikerer, at dine bryster kommer til at se mere naturlige ud end før graviditet. (Dette er dog helt fint med mig.)

Muligheden for at du skal have lavet dem om, kan også forekomme, men sådan er det jo også, selvom at man fx ikke har været gravid.

Selvom vi skal have en mere, har jeg alligevel valgt at hoppe ud i det.

Ja jeg ved det godt...

Men er bare så bange for at de bliver grimme bagefter....

Er virkelig angst for at de kommer til at hænge osv.

Men har bare så grimme bryster efter 2 børn og et stort vægttab... så det er bare DRØMMEN det der....

Anmeld

7. november 2011

1012lmp skriver:

Ja jeg ved det godt...

Men er bare så bange for at de bliver grimme bagefter....

Er virkelig angst for at de kommer til at hænge osv.

Men har bare så grimme bryster efter 2 børn og et stort vægttab... så det er bare DRØMMEN det der....

Det er også min frygt efter endt graviditet, men skulle det ske, må jeg bare glæde mig over, at jeg fik dem til halv pris.

Jeg overvejer dog at få et lille løft samtidig denne gang, da ens barm ikke er lige så spænstig som før. Men det må Mary tage stilling til med hendes profesionelle øjne.

Er bare ved at blive rasende over, at man ikke kan komme igennem til dem.

Jeg snakkede med en derover fra, inden kl. 9. Hun sagde, at jeg skulle ringe igen kl. 9.00, når hendes sekretær kom, og så ringer man og venter i over en time uden at den bliver taget.

Anmeld

7. november 2011

Frk. Himmelblå

Har ikke læst hele tråden, men vil bare lige komme med en lille menings-kommentar:

Jeg synes, det er trist, at vi er kommet dertil, hvor mange synes, deres bryster er grimme eller utilstrækkelige, hvis de ikke sidder "højt, rundt og fast". 

Jeg synes, det er trist, at mange mener, det er nødvendigt med en operation og manipulering af kroppen, hvis ikke deres bryster lever op til et idealbillede.

Jeg synes, det er trist, at vi ikke alle  interesserer os mere for det indre, end for det ydre.

Jeg synes, det er trist, at mine små piger efter alt at dømme kommer til at vokse op i et samfund, hvor det er helt normalt og i orden at man da smertefuldt og risikofuldt laver sig om med silikone eller lignende, hvis en medie-dikteret æstetik ikke finder en sexet.

Ja, jeg synes bare, det er trist...

Vi er allesammen smukke

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Det er også min frygt efter endt graviditet, men skulle det ske, må jeg bare glæde mig over, at jeg fik dem til halv pris.

Jeg overvejer dog at få et lille løft samtidig denne gang, da ens barm ikke er lige så spænstig som før. Men det må Mary tage stilling til med hendes profesionelle øjne.

Er bare ved at blive rasende over, at man ikke kan komme igennem til dem.

Jeg snakkede med en derover fra, inden kl. 9. Hun sagde, at jeg skulle ringe igen kl. 9.00, når hendes sekretær kom, og så ringer man og venter i over en time uden at den bliver taget.

Så vent til en anden dag med at ring tid er der jo nok af hvis tilbuddet gælder 12 mdr

Burde nok også overveje et løft men tænker lidt man kan vel også bare få dem fyldt helt op så hænger de vel ikke mere?!

Synes bare løft er så sindsyg dyrt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.