halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Nicolinesmor170510 skriver:

Skulle du springe fra, skal du endelig ikke blive ked af at give operationen videre til mig

FUUUUCK hvor vil jeg det gerne!

Fedt nok, at der inden én uge, kommer 15.000 kr ind på min konto.. Ihhh.. Og banken kan man jo ikke nå at få fat på nu

Øv øv..

Jeg har heldigvis pengene, men kan du ikke bare lave et overtræk og ringe til banken og fortælle dem, at pengene kommer i løbet af ugen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

SÅDAN!!!

Betaler han?

Der står det her, som overskrift:

Tror du ikke, at det betyder, at man kan få sine penge tilbage??

Er også selv i tvivl, men omvendt tror jeg bare at man skal gøre det.

Hvornår får vi lige sådan et tilbud igen???

Loading aftale statistik. Vent venligst ...      

Jeg har selv 10, så ville han gi resten!

Jeg læste godt det der med fortrydelses retten, men ejg har bare ik ´set nogle steder at man får HELE beløbet refunderet, hvis man fortryder!!?  

Åååhhh Fuck, hvor er det dog svært!!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

132319 skriver:

Jeg prøvede lige at google og stødte kun på gode erfaringer derfra. Mange anbefaler en kirurg der hedder Mary Knudsen

Ihhh... Hvor er du bare en skat..

1000 tak, så gør jeg det sku.

Wup wup!!

Anmeld

6. november 2011

SÅDAN!!!

Betaler han?

Der står det her, som overskrift:

Tror du ikke, at det betyder, at man kan få sine penge tilbage??

Er også selv i tvivl, men omvendt tror jeg bare at man skal gøre det.

Hvornår får vi lige sådan et tilbud igen???

Loading aftale statistik. Vent venligst ...      

Og jah, det er jo et vildt tilbud!!!

Jeg ville bare godt ha snakket med dem først!!

Er det skærefast silicone?  Kan man selv vælge om det er over eller under muskle, er det med indlæggelse og smertestillende, osv osv!!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

Tilmeldt skriver:

Jeg har selv 10, så ville han gi resten!

Jeg læste godt det der med fortrydelses retten, men ejg har bare ik ´set nogle steder at man får HELE beløbet refunderet, hvis man fortryder!!?  

Åååhhh Fuck, hvor er det dog svært!!

Stine og Lisa.

Hvor står der, at man ikke får hele beløbet?

Hvorfor skulle vi også fortryde, hvis vi inderligt gerne vil have nye bryster?  Det er jo mega billigt og et anerkendt sted.

Anmeld

6. november 2011

Zafir

JustMe skriver:

Hvorfor vil du have den, hvor der flyttes fedt? Der har været flere undersøgelser, der viser, at fedtet med tiden flyttes til andre steder i kroppen, så jeg ville personligt ikke turde vælge den version af frygt for resultatet efter noget tid.

Altsåååååå... Nu er det jo rimelig urealistetisk... At spare 60 kilo sammen ligenu. Men det er totalt utiltalene for mig at få silikone eller saltvand lagt i.. Mmm...

Så lyder det bedre med noget 'øko'

Anmeld

6. november 2011

Tilmeldt skriver:

Er det skærefast silicone?  Kan man selv vælge om det er over eller under muskle, er det med indlæggelse og smertestillende, osv osv!!

Stine og Lisa.

Ud fra prisen at bedømme, altså på de 37000 kr. er det incl. et døgns indlæggelse samt fuld bedøvelse. Vi får det så bare til halv pris. Det kan du se inde under deres prisliste på deres hjemmeside.

Anmeld

6. november 2011

Isabella_mor

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

jeg vil anbefale saltvandsimplanter... silikonebryster bliver tit totalt kolde.. hvor saltvandet får kropstemperatur... min søster har silikone og hun vil have saltvand i fordi det er bedre at have da det tilpasser sig temperaturen

Anmeld

6. november 2011

Hvor står der, at man ikke får hele beløbet?

Hvorfor skulle vi også fortryde, hvis vi inderligt gerne vil have nye bryster?  Det er jo mega billigt og et anerkendt sted.

Det står der heller ik. Men det er det der er min pointe! De skriver ik noget om refundering af beløbet... Kun at man har fortrudelsesret!

Jeg var også helt oppe og ringe over det, som dig..griner.. Men typisk at kæresten lige skal ødelægge det med en masse kloge spørgsmål!!tsktsk..

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

isabellamor skriver:

jeg vil anbefale saltvandsimplanter... silikonebryster bliver tit totalt kolde.. hvor saltvandet får kropstemperatur... min søster har silikone og hun vil have saltvand i fordi det er bedre at have da det tilpasser sig temperaturen

Gud, jeg troede da de tempererede sig efter kropstemperaturen!?!?  lige som jernskruger i knæ osv.

Jeg kan bare bedre li tanken om noget skærefast! Kan ik rigtigt li den idé at man har noget flydende liggende i babserne! Altså lige bortset fra mælk!

Stine og Lisa.,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.