halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.921 visninger
106 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Isabella_mor

HER

hvis nu at der er en der sparer op og er nået halvvejs, så er det nu man skal slå til... 

havde jeg pengene havde jeg måske overvejet det... 

tilbudet gælder i 2 timer og 22 minutter endnu... altså kl 24 er tilbudet slut. og det koster igen 37.000 dask..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

PsychedeliC

Måske bare mig der er lidt mærkelig men jeg synes det virker lidt underlidt at det er på den måde som det er. Man kan ikke nå at undersøge om det er et sikkert sted 

Anmeld

6. november 2011

Zafir

Nøøøøj

Men (når)hvis jeg skal have lavet babser, så skal det være den der hvor man flytter fedt fra numsen til babserne
Også max 200 ml i hver. + et liiille løft.

MEEEEEEEEEN... hvis jeg havde 60.000 kr, så var de sku nok øremærket til noget andet end lige babser hehe...

Anmeld

6. november 2011

annec

isabellamor skriver:

HER

hvis nu at der er en der sparer op og er nået halvvejs, så er det nu man skal slå til... 

havde jeg pengene havde jeg måske overvejet det... 

tilbudet gælder i 2 timer og 22 minutter endnu... altså kl 24 er tilbudet slut. og det koster igen 37.000 dask..

Ej hvor jeg dog bare overvejer det! Skal man mon betale med det samme?

Anmeld

6. november 2011

Miss BananaHammock

Zafir skriver:

Nøøøøj

Men (når)hvis jeg skal have lavet babser, så skal det være den der hvor man flytter fedt fra numsen til babserne
Også max 200 ml i hver. + et liiille løft.

MEEEEEEEEEN... hvis jeg havde 60.000 kr, så var de sku nok øremærket til noget andet end lige babser hehe...

Jeg har hørt en historie som min mor har fra en kollega... aner ikke om det er sandt. Men den her dame fik flyttet fedt fra mave til numse og døde kort efter af en infektion, da der havde været nogle bakterier fra mavsen som numsen ikke kunne håndtere... det lyder lidt ekstremt, men jeg ville nok være varsom med at flytte noget somhelst nogen steder hen 

Anmeld

6. november 2011

Zafir

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har hørt en historie som min mor har fra en kollega... aner ikke om det er sandt. Men den her dame fik flyttet fedt fra mave til numse og døde kort efter af en infektion, da der havde været nogle bakterier fra mavsen som numsen ikke kunne håndtere... det lyder lidt ekstremt, men jeg ville nok være varsom med at flytte noget somhelst nogen steder hen 

Så kan man jo nappe det fra mavsen eller noget mmm... Men hvis det var folk døde på stribe af at få det lavet, så var det nok ikke en operation man tilbød...mmm

MEN MEN MEN - når jeg først skla have sparet 60000 kr op, som IKKE skla bruges til noget andet først hehe. Så har de nok også nået at finde på noget smart, vhis der var porblemer med noget

Anmeld

6. november 2011

Wimmie

PsychedeliC skriver:

Måske bare mig der er lidt mærkelig men jeg synes det virker lidt underlidt at det er på den måde som det er. Man kan ikke nå at undersøge om det er et sikkert sted 

Synes også det er en lidt mærkelig ting at lave tilbud på, hehe - men der står da at man har en uges betænkningstid og fortrydelsesret efter kontrol.

Anmeld

6. november 2011

Miss BananaHammock

Zafir skriver:

Så kan man jo nappe det fra mavsen eller noget mmm... Men hvis det var folk døde på stribe af at få det lavet, så var det nok ikke en operation man tilbød...mmm

MEN MEN MEN - når jeg først skla have sparet 60000 kr op, som IKKE skla bruges til noget andet først hehe. Så har de nok også nået at finde på noget smart, vhis der var porblemer med noget

hehe... ja det har du nok ret i. Måske man så bare kan bestille det online og wupti så næste morgen er det hele ordnet og man vågner op som man ønsker at se ud.... 

Anmeld

6. november 2011

Zafir

Miss BananaHammock skriver:

hehe... ja det har du nok ret i. Måske man så bare kan bestille det online og wupti så næste morgen er det hele ordnet og man vågner op som man ønsker at se ud.... 

Haha ... Så smart kan det måske gøres i fremtiden ... Men altså - jeg skal jo også spare op lææææææænge hihi

Anmeld

6. november 2011

Isabella_mor

PsychedeliC skriver:

glostrup privathospital er et sikkert sted...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.