halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Mener du at du ikke havde gjort det uden Før og Efter billeder? Undskyld, hvis jeg misforstår det, du skriver. Har bare ikke lige hørt den før.

Billeder når du har fåer dem lavet, som et bevis!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Bare mig..

Jeg har heldigvis pengene, men kan du ikke bare lave et overtræk og ringe til banken og fortælle dem, at pengene kommer i løbet af ugen?

Tør ikke begive mig ud i noget, uden en aftale Hmm.. Og så kan jeg vidst heller ikke sådan lige holde fri 2-3 uger fra vuggestuen.. Hmm.. Tidspunktet er ikke særlig passende..

Anmeld

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Tilmeldt skriver:

Billeder når du har fåer dem lavet, som et bevis!!

Stine og Lisa.

Nårh....

Anmeld

6. november 2011

Tilmeldt skriver:

I prislisten står der jo anatomisk ud for 37.000,-! 

Det er under, hvis man skal amme igen, er jeg næsten sikker på!

Stine og Lisa.

SÅ HAR JEG SQ KØBT ET PAR NYE BRYSTER!!!!!!! JUBIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

6. november 2011

SÅ HAR JEG SQ KØBT ET PAR NYE BRYSTER!!!!!!! JUBIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLÆRET!!!!!!!

Har du fået nye informationer så?

Anmeld

6. november 2011

Nicolinesmor170510 skriver:

Tør ikke begive mig ud i noget, uden en aftale Hmm.. Og så kan jeg vidst heller ikke sådan lige holde fri 2-3 uger fra vuggestuen.. Hmm.. Tidspunktet er ikke særlig passende..

Du har 12 måneders 'leveringstid' på dem, hvis man kan sige et sådan!?griner... Altså, du kan vente op til et år med at få dem lavet.

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

Tilmeldt skriver:

BLÆRET!!!!!!!

Har du fået nye informationer så?

Ikke andet end en e-mail fra SweetDeal, hvori at de skriver tillykke med bestillingen og at den nu er gennemført. Og at jeg modtager mit værdibevis indenfor 24 timer.  Ringer til dem imorgen og hører nærmere.

Min kæreste og jeg blev enige om, at der var flest "ja`er" for at gøre det, så nu er de bestilt. Så skal jeg bare lige modtage mit værdibevis, inden for 24 timer.

Ihhhh............ Det bliver så GODT!!! JUBII!!! og skulle det være anatomiske, er det også helt okay. For de er som regel dyrere.

Anmeld

6. november 2011

Ikke andet end en e-mail fra SweetDeal, hvori at de skriver tillykke med bestillingen og at den nu er gennemført. Og at jeg modtager mit værdibevis indenfor 24 timer.  Ringer til dem imorgen og hører nærmere.

Min kæreste og jeg blev enige om, at der var flest "ja`er" for at gøre det, så nu er de bestilt. Så skal jeg bare lige modtage mit værdibevis, inden for 24 timer.

Ihhhh............ Det bliver så GODT!!! JUBII!!! og skulle det være anatomiske, er det også helt okay. For de er som regel dyrere.

Fortrydelsesret: Som privatkunde har du ret til 14 dages fuld fortrydelsesret fra den dag du modtager værdibeviset på e-mail. Du har dog ikke fortrydelsesret på billetter til fx arrangementer eller events

Anmeld

6. november 2011

Fortrydelsesret: Som privatkunde har du ret til 14 dages fuld fortrydelsesret fra den dag du modtager værdibeviset på e-mail. Du har dog ikke fortrydelsesret på billetter til fx arrangementer eller events

Prøv at gå ned i bunder på SweetDeal, og så klik på betingelser og vilkår. Der har du forklaringen mht. fortrydelsesret og tilbagebetaling af dit værdibevis.

Anmeld

6. november 2011

Bare mig..

Tilmeldt skriver:

Du har 12 måneders 'leveringstid' på dem, hvis man kan sige et sådan!?griner... Altså, du kan vente op til et år med at få dem lavet.

Stine og Lisa.

Jeg tør sgu ikke :-S
Med min datter på 18 mdr som jeg står alene med og én uddannelse der starter til februar aner jeg ikke om jeg overhovedet kan få det passet ind indenfor et år.
Men havde jeg pengene så jeg bare kunne gøre det sådan uden tøven, havde jeg sgu nok gjort det uanset tid og sted :-P hihi men som situationen d pt tør jeg ikke gøre det :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.