halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Isabella_mor

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Nej, det er 100% dig, der gjorde mig opmærksom på det. Det eneste KÆMPE minus er bare,  at jeg nu stadig sidder og venter på at kommer igennem til Glostrup Privathospital. Har ventet i 53 minutter nu!!

der er jo nok mange der gerne vil stille spørgsmål. der var jo over 150 der havde købt det tilbud allerede... så ja ventetiden kan godt være lang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

isabellamor skriver:

der er jo nok mange der gerne vil stille spørgsmål. der var jo over 150 der havde købt det tilbud allerede... så ja ventetiden kan godt være lang.

Jeg kom igennem til dem ved at trykke det forkerte tal mht. hvad henvendelsen drejede sig om.  Man kunne godt hører, at det var hektisk derover, men nu har jeg lige snakket med SweetDeal, og hende jeg snakkede med sagde, at jeg godt kunne få mine penge tilbage efter forundersøgelsen, hvis jeg fx tænker: "Det her, er bare ikke det rette sted for mig" op til en uge efter forundersøgelsen, så det er rart at vide, hvis nu... Men håber at det bliver en rigtig god forundersøgelse med et godt indtryk osv. Det synes jeg ihverfald har meget at sige, når man ligger så mange penge. Át man skal i narkose osv.

Anmeld

7. november 2011

annec skriver:

Hvor ser du det henne? s;

Det kan du se inde på SweetDeal. Denne gang er der dog kun 40 værdibeviser til salg. 11 af disse er allerede solgt. Igår solgte de ca. 250 værdibeviser. Gad vide om det var alt for mange, så de slet ikke kan følge med derover, siden at de nu "kun" udsteder 40 stk.

Anmeld

7. november 2011

annec

Hvorfor hopper du så ikke på tilbuddet også?

Hvis du altså har pengene til det, for det jo ofte dem der desværre sætter en stopper for at realiserer sine store drøm om et par nye bryster.

Ja, for har nemlig ikke pengene lige nu

Anmeld

7. november 2011

annec skriver:

Ja, for har nemlig ikke pengene lige nu

ØVøv, det er super træls og ærgeligt for dig.

Det er jo desværre ikke hver dag, man får muligheden for et par nye bryster i Danmark på en anerkendt klinik.

Anmeld

7. november 2011

Maja_4000

Vil kun have løft Men det er ellers fristende

Anmeld

7. november 2011

annec

ØVøv, det er super træls og ærgeligt for dig.

Det er jo desværre ikke hver dag, man får muligheden for et par nye bryster i Danmark på en anerkendt klinik.

Nej nemlig

Anmeld

7. november 2011

come2

7. november 2011

Isabella_mor

Jeg kom igennem til dem ved at trykke det forkerte tal mht. hvad henvendelsen drejede sig om.  Man kunne godt hører, at det var hektisk derover, men nu har jeg lige snakket med SweetDeal, og hende jeg snakkede med sagde, at jeg godt kunne få mine penge tilbage efter forundersøgelsen, hvis jeg fx tænker: "Det her, er bare ikke det rette sted for mig" op til en uge efter forundersøgelsen, så det er rart at vide, hvis nu... Men håber at det bliver en rigtig god forundersøgelse med et godt indtryk osv. Det synes jeg ihverfald har meget at sige, når man ligger så mange penge. Át man skal i narkose osv.

det er da fedt at vide  

jeg håber det bliver en god oplevelse og at du får et godt resultat. og så håber jeg da også at se sesultatet

hvornår har du tid til forundersøgelsen??

Anmeld

7. november 2011

isabellamor skriver:

det er da fedt at vide  

jeg håber det bliver en god oplevelse og at du får et godt resultat. og så håber jeg da også at se sesultatet

hvornår har du tid til forundersøgelsen??

Det skal jeg på lørdag.

Har  du set alle de artikler rundt om i aviserne ang. "Bryster til halv pris." Det er den største succes over netsalg nogensinde på så kort tid. De har tjent lige knap 6.000.000 kr. ved Glostrup Privathospital. Der er ca. 300, der har benyttet sig af tilbuddet.

Det er faktisk rart at vide, at der er så meget fokus på det her, så man ved at medierne er OBS på det, så Sweetdeal eller hospitalet ikke kan lave noget et eller andet hokus pokus med at trække det i land eller et eller andet.

Så er det klart, at ventetiden var så laaaaaaang idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.