Honey<3 skriver:
Hvorfor gav du dem ikke en chance istedet for at trække så hurtigt tilbage?? 
Du kunne jo bare have mødt op til en samtale, forundersøgelse og taget den derfra om hvad der ville være det rigtigte at gøre for dig 
Fordi at jeg bare ikke havde den rigtige mavefornemmelse, efter at have snakket med dem derover.
Der var sååå lang ventetid bare på at komme igennem til dem. Så havde hende jeg snakkede mig først ikke noteret min tid, så heldigvis opdagede jeg det, da vi ringede over til dem igen for at sikre os, at det var noteret.
Derefter var servicen ikke særlíg god. Altså tonen.
Der udover skal jeg ikke have lavet mine bryster et sted, hvor der er bøvl med dem, hvis de skal re-opereres.
Og sidst men ikke mindst, har jeg læst og læst ang. BFO og kommende graviditet inden for nærmeste fremtid og skrevet med nogle forskellige plastikkirurgi klinikker, og de har alle givet udtryk for at vente med det, eftersom vi ønsker at få nummer 2 inden for 2-3 år. (Grundet meget voksende bryster under 1. graviditet.)
Jeg skal ikke risikerer, at jeg skal have lavet bryster allerede om en 3 år igen, fordi at mine bryster vokser lige så meget igen, når jeg engang bliver gravid igen. Selvom jeg fik silikonebryster nu, kan de stadig komme til at hænge under graviditeten trods silikonen.
Jeg ved godt, at andre har fået flottere og mere naturlige bryster efter endt graviditet og amning, men det er sikkert dem, der i forvejen har haft en lille, fast a eller b skål, så så heldig ved jeg, at jeg desværre ikke vil være mht. mine bryster.
Når jeg skal have lavet bryster, skal der være god service lige fra jeg ringer og bestiller tiden til kontrolbesøget efter OP. Og det ved jeg, at man får hos GRYMER Privat Hospital.
Jeg var desværre bare for hurtig til at trykke på købeknappen inde på Sweetdeal, fordi at tiden tikkede. 
Det skal føles rigtigt og betryggende mht. det sted, jeg vælger at ligge mig under kniven.
- MEN selvfølgelig skal der da helt sikkert nok være mange, der bliver tilfredse med deres nye, skønne bryster hos Mary.
Det er bare ikke det rigtige sted for mig. Dette pga. omtalen og den mindre gode service fra nogle af dem, der tog telefonen.