halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Det skal jeg på lørdag.

Har  du set alle de artikler rundt om i aviserne ang. "Bryster til halv pris." Det er den største succes over netsalg nogensinde på så kort tid. De har tjent lige knap 6.000.000 kr. ved Glostrup Privathospital. Der er ca. 300, der har benyttet sig af tilbuddet.

Det er faktisk rart at vide, at der er så meget fokus på det her, så man ved at medierne er OBS på det, så Sweetdeal eller hospitalet ikke kan lave noget et eller andet hokus pokus med at trække det i land eller et eller andet.

Så er det klart, at ventetiden var så laaaaaaang idag.

Og tak. Er også rigtig glad for at du gjorde opmærksom på det for ellers havde jeg ikke set det.

Jeg håber virkelig også at det bliver et godt resultat, hvis jeg får en gos oplevelse på lørdag og vælger at hoppe videre til operationen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Isabella_mor

Det skal jeg på lørdag.

Har  du set alle de artikler rundt om i aviserne ang. "Bryster til halv pris." Det er den største succes over netsalg nogensinde på så kort tid. De har tjent lige knap 6.000.000 kr. ved Glostrup Privathospital. Der er ca. 300, der har benyttet sig af tilbuddet.

Det er faktisk rart at vide, at der er så meget fokus på det her, så man ved at medierne er OBS på det, så Sweetdeal eller hospitalet ikke kan lave noget et eller andet hokus pokus med at trække det i land eller et eller andet.

Så er det klart, at ventetiden var så laaaaaaang idag.

hold da op det var mange alligevel. og sikke en god indkomst..

Anmeld

7. november 2011

JustMe

Zafir skriver:

Altsåååååå... Nu er det jo rimelig urealistetisk... At spare 60 kilo sammen ligenu. Men det er totalt utiltalene for mig at få silikone eller saltvand lagt i.. Mmm...

Så lyder det bedre med noget 'øko'

"Øko", hahaha! Men øko er da knap så fedt, vhis det kun er en midlertidig løsning...til 60 k  

Anmeld

8. november 2011

isabellamor skriver:

hold da op det var mange alligevel. og sikke en god indkomst..

Ja, det må man sige.

Anmeld

11. november 2011

Hej piger.

Jeg valgte at sende mit værdibevis retur, og dermed annullerer mit køb.

Jeg fandt ikke deres service, travlhed og omtale betryggende efter at have googlet mig lidt rundt omkring ang. Glostrup Privat Hospital, så nu venter jeg bare på at få mine penge tilbageført til min konto.

Jeg vil hellere give de ekstra penge, og så få dem lavet ved Grymer Privat Hospital, hvor man får alt den tryghed, service og  god behandling, som man kan ønske sig.

Bare lige en lille opdatering fra en, der lod sig lokke lidt for hurtigt af et godt tilbud.

Anmeld

11. november 2011

Darling<3

Hej piger.

Jeg valgte at sende mit værdibevis retur, og dermed annullerer mit køb.

Jeg fandt ikke deres service, travlhed og omtale betryggende efter at have googlet mig lidt rundt omkring ang. Glostrup Privat Hospital, så nu venter jeg bare på at få mine penge tilbageført til min konto.

Jeg vil hellere give de ekstra penge, og så få dem lavet ved Grymer Privat Hospital, hvor man får alt den tryghed, service og  god behandling, som man kan ønske sig.

Bare lige en lille opdatering fra en, der lod sig lokke lidt for hurtigt af et godt tilbud.

Hvorfor gav du dem ikke en chance istedet for at trække så hurtigt tilbage??

Du kunne jo bare have mødt op til en samtale, forundersøgelse og taget den derfra om hvad der ville være det rigtigte at gøre for dig

Anmeld

11. november 2011

Honey<3 skriver:

Hvorfor gav du dem ikke en chance istedet for at trække så hurtigt tilbage??

Du kunne jo bare have mødt op til en samtale, forundersøgelse og taget den derfra om hvad der ville være det rigtigte at gøre for dig

Fordi at jeg bare ikke havde den rigtige mavefornemmelse, efter at have snakket med dem derover.

Der var sååå lang ventetid bare på at komme igennem til dem. Så havde hende jeg snakkede mig først ikke noteret min tid, så heldigvis opdagede jeg det, da vi ringede over til dem igen for at sikre os, at det var noteret.

Derefter var servicen ikke særlíg god. Altså tonen.

Der udover skal jeg ikke have lavet mine bryster et sted, hvor der er bøvl med dem, hvis de skal re-opereres.

Og sidst men ikke mindst, har jeg læst og læst ang. BFO og kommende graviditet inden for nærmeste fremtid og skrevet med nogle forskellige plastikkirurgi klinikker, og de har alle givet udtryk for at vente med det, eftersom vi ønsker at få nummer 2 inden for 2-3 år. (Grundet meget voksende bryster under 1. graviditet.)

Jeg skal ikke risikerer, at jeg skal have lavet bryster allerede om en 3 år igen, fordi at mine bryster vokser lige så meget igen, når jeg engang bliver gravid igen. Selvom jeg fik silikonebryster nu, kan de stadig komme til at hænge under graviditeten trods silikonen.

Jeg ved godt, at andre har fået flottere og mere naturlige bryster efter endt graviditet og amning, men det er sikkert dem, der i forvejen har haft en lille, fast a eller b skål, så så heldig ved jeg, at jeg desværre ikke vil være mht. mine bryster.

Når jeg skal have lavet bryster, skal der være god service lige fra jeg ringer og bestiller tiden til kontrolbesøget efter OP. Og det ved jeg, at man får hos GRYMER Privat Hospital.

Jeg var desværre bare for hurtig til at trykke på købeknappen inde på Sweetdeal, fordi at tiden tikkede.

Det skal føles rigtigt og betryggende mht. det sted, jeg vælger at ligge mig under kniven.

- MEN selvfølgelig skal der da helt sikkert nok være mange, der bliver tilfredse med deres nye, skønne bryster hos Mary.

Det er bare ikke det rigtige sted for mig. Dette pga. omtalen og den mindre gode service fra nogle af dem, der tog telefonen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.