1012lmp skriver:
Så vent til en anden dag med at ring tid er der jo nok af hvis tilbuddet gælder 12 mdr 
Burde nok også overveje et løft men tænker lidt man kan vel også bare få dem fyldt helt op så hænger de vel ikke mere?!
Synes bare løft er så sindsyg dyrt...
Det lykkes mig at komme igennem ved at trykke det forkerte tal som henvendelsen drejede sig om, så nu skal jeg derover til forundersøgelse på lørdag. 
Hvis du har en meget hængende barm, er det ikke nok med implantater. Disse gør dem jo samtidig også tungere. Der udover flytter de også din brystvorte med, hvis du samtidig får et løft.
Har du ikke en voldsom hængende barm, kender jeg en, der kun fik implantater i, og hvor de efterfølgende ikke så hængende ud mere.
Så det er meget forskelligt, alt efter hvordan og hvormeget din nuværende bryster hænger.
Det er også derfor jeg selv er i tvivl. For mine hænger overhovedet ikke ned til navlen eller tæt på. De har bare mistet deres volumen, og mangler dermed fylde for oven, så derfor kan det godt være, at jeg kan nøjes med et implantat. Nu må vi hører sidst på ugen. 
Anmeld