halv pris på nye bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

132319

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Ja, det er jo alt for vildt, at man pludselig sidder her en sen søndag aften, og kun er et klik fra at få sin næste store drøm til at gå i opfyldelse.

Sidder bare et klik fra at gøre det.  

Hvis jeg havde pengene, ville jeg helt sikkert gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Bare mig..

Eeeeeej, for satan, hvis jeg havde de penge.. Jeg havde ikke tvivlet et sekund! Det er min STØRSTE drøm! Jeg har ingen bryster! Jeg er FLAD! Jeg drømmer om større bryster konstant og tænker ikke på andet!!

Aih, du må ikke smide sådan en annonce ind

Anmeld

6. november 2011

Ja, det er jo alt for vildt, at man pludselig sidder her en sen søndag aften, og kun er et klik fra at få sin næste store drøm til at gå i opfyldelse.

Jeg fik sq også grønt lys!!!

Men nu er jeg bare blevet mega meget i tvivl.. Synes der er så mange spørgsmål! Hvorfor skal de også lige lave sådan en her en SØNDAG!?!?!?!?

Jeg kan ik rigtigt læse mig frem til om man får alle pengene igen, hvis man fortryder!?

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

132319 skriver:

Hvis jeg havde pengene, ville jeg helt sikkert gøre det

Jeg gad bare godt at have set nogen Før og Efter billeder derfra, men kan ikke finde nogle. Har været inde at kigge på Mylooks. Nogen kiriuger skriver dog, at de har valgt ikke at have det, da ingen patienter får det samme resultat. Kunne godt lige bruge nogle erfaringer fra tidligere erfaringer.

Omvendt er der jo mange, der rejser til Thailand for at få det til den pris, og det turde jeg alligevel ikke.

Dette her tilbud, får man jo ikke bare lige tilbudt igen.

Anmeld

6. november 2011

Bare mig..

Skulle du springe fra, skal du endelig ikke blive ked af at give operationen videre til mig

FUUUUCK hvor vil jeg det gerne!

Fedt nok, at der inden én uge, kommer 15.000 kr ind på min konto.. Ihhh.. Og banken kan man jo ikke nå at få fat på nu

Øv øv..

Anmeld

6. november 2011

Bare mig..

Tilmeldt skriver:

Men nu er jeg bare blevet mega meget i tvivl.. Synes der er så mange spørgsmål! Hvorfor skal de også lige lave sådan en her en SØNDAG!?!?!?!?

Jeg kan ik rigtigt læse mig frem til om man får alle pengene igen, hvis man fortryder!?

Stine og Lisa.

Aaaaih... Hvor er det bare snyyyd

Anmeld

6. november 2011

Isabella_mor

132319 skriver:

Længe leve forskellighed

Min blev lavet dengang det var IN at få lænd tatoveringer og dengang var jeg SÅ glad for den -Nu hader jeg den

Ville ønske jeg havde holdt mig til de mange piercinger jeg fik, dem har jeg jo blot taget ud

hehe.. okay,, ja jeg har ikke et røvgevir men en på armen... og jeg har en plan om at jeg skal have et sleeve. altså hele armen helt ned til det nederste på håndledet.. men det bliver nok kun en 3/4 sleeve fordi jeg skal uddanne mig som sygeplejerske og derefter sundhedsplejeske, så vil det nok se lidt vildt ud med en sygeplejeske med så vilde tattoos.. 

Anmeld

6. november 2011

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

SÅDAN!!!

Betaler han?

Der står det her, som overskrift:

Tror du ikke, at det betyder, at man kan få sine penge tilbage??

Er også selv i tvivl, men omvendt tror jeg bare at man skal gøre det.

Hvornår får vi lige sådan et tilbud igen???

Loading aftale statistik. Vent venligst ...       

Anmeld

6. november 2011

SÅDAN!!!

Betaler han?

Der står det her, som overskrift:

Tror du ikke, at det betyder, at man kan få sine penge tilbage??

Er også selv i tvivl, men omvendt tror jeg bare at man skal gøre det.

Hvornår får vi lige sådan et tilbud igen???

Loading aftale statistik. Vent venligst ...      

Ups. Der står flg. i overskriften:

"Efter forundersøgelse har man miinimun en uges betænkningstid og herefter fortrydelsesret."

Anmeld

6. november 2011

132319

Jeg gad bare godt at have set nogen Før og Efter billeder derfra, men kan ikke finde nogle. Har været inde at kigge på Mylooks. Nogen kiriuger skriver dog, at de har valgt ikke at have det, da ingen patienter får det samme resultat. Kunne godt lige bruge nogle erfaringer fra tidligere erfaringer.

Omvendt er der jo mange, der rejser til Thailand for at få det til den pris, og det turde jeg alligevel ikke.

Dette her tilbud, får man jo ikke bare lige tilbudt igen.

Jeg prøvede lige at google og stødte kun på gode erfaringer derfra. Mange anbefaler en kirurg der hedder Mary Knudsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.