Nogle har skrevet en del omkring at være fordømmende omkring hvad andre bruger systemet til! Jeg er ikke fordømmende, men man læser ofte herinde omkring syge børn.....kontakt lægen! Og lige når det feks drejer sig om knopper, så tænker jeg rent faktisk at det ikke er rimeligt! Hvad skal lægen gøre ved det??
Jeg ved ikke om det er at være fordømmende!? Måske men så er jeg det! Mange taler jo om at vi betaler for meget i skat og ligende.....men det her er en af grundene. Hvis jeg kunne spare bare 1 % i skat, fordi jeg selv skulle betale visse former for behandling gjore jeg gerne det. Jeg har venner og bekendte der render ind og ud hos lægen.......også fordi barnet har klart snot og ellers ikke fejler andet??? Det er simpelhen forkert.
Blå mærker på knæ forsvinder også selv og hvad skal lægen gøre ved skoldkopperne, de går over igen og barnet kan i mens behandles med panodil, kartoffelmel og zink liminet!!
Jeg mener stadig det er at misbruge systemet og er ret sikker på at vi alle kunne spare penge, hvis vi liiige så tiden an en dag eller 2
Anmeld