min kammerat døde her for nogle mdr siden af en blodprop, han fik det rigtigt skidt ringede til vagtlægen, noget han ellers aldrig gør, vagtlægen siger læg dig på sofaen og tag til egen læge i morgen. Det gjorde han så og vågnede aldrig op igen.
Jeg bruger ikke selv lægen meget , og det har jeg satme også lært af, kom til lægen med noget eksem der klødede og jeg havde fået lavet hul, værsko dame du har helvedes ild og hvis du var kommet før kunne vi have taget dte med piller, men fordi du kom forsent ja så kan du døje med det i et års tid, Plus såret blev så dybt at jeg har meget arvæv der klør.
Anden gang .. hoste hoste .. nej ikke lægen det var da bare influenza .. var det også som så¨udviklede sig til lungebetændelse, og så var der læge turere 6 gange på¨14 dage fordi jeg ikke ville indlægges.
og har fået bronitis og kighoste og meget mere. fordi jeg ikke kommer afsted i håb om det går i sig selv.
Jeg tager aldrig rigtigt til vagtlæge med mindre det er alvorlig og IKKE kan vente til dagen efter, mine bonus unger har en tendesn til at være noget forkølet og bare ved lidt hævet feber så skriver ders mor om vi skal afsted med dem, det vil jeg altså ikke for lidt feber,
Men hvis jeg er usikker på om det er slemt så tager jeg afsted, de gange jeg har røget af min hest voldsomt har jeg været ved vagtlæge pga hjernerystelse
nej tak til brugerbetaling,. der er nogle der har så lidt penge de ikke vil have råd læge, og vil udskyde det så langtid at det kan blive meget alvorligt bare se med tandlæger, hvor mange der ikke tager afsted selv om det er kritisk.
Anmeld