raca skriver:
det ved jeg... men du har tydelig vist ikke læst hel indlæget.
hvis barnløshedsbehandlingen skal være statsfinceret og stirelitioner
, hvem skal så betale.. alle kan ikke få alt betalt..
der er Ca 50% af befolkningen til og betale for sig selv og de 50% der ikke er selvforsøgende.. så der er ik??
hvad er rimligt..
alt peger på at det er en rigtig dårlig ide samfundsmessigt og tage betaling for udd.
men hvem skal så
vi skal ikke give regningen videre til vores børn... som du skrev i et tidligere indlæg... men... nu er det sådan at hvert i gennemsnit 6. barn i en dansk folkeskole klasse er lavet "med hjælp" i en klasse med 24 er det jo så 4 børn... og mange af dem bliver ikke lavet i dag... fordi det koster rigtig mange penge... men samtidig ønsker alle politikere at vi i danmark skal lave og føde flere børn, da vi kommer til at mangle "mennesker" i lille dk. for at holde landet kørende...
nr. 2 ting jeg bidder mærke i... er at du sidestiller sterilation og barnløshed... nu er det sådan at barnløshed i følge WHO er en sygdom. der kan kureres... man skal ikke havde en sygsom for at blive steriliseret... det er et valg at gøre og ikke pga. en sygdom...
og ja... barnløshed er ikke livstruende... det er en brækket arm heller ikke, eller et knæ der er vræset af led... så skal man også betale for behandling af dette?? det er heller ikke livstruende at havde storre bryster... ja man kan ha ondt i nakke og ryg af det... men det er ikke livstruende... skal man så heller ikke kunne godkendes til en bryst reduktion på statens regning?
og nu skal du ikke komme med at de ting jeg har valgt her giver store smerter... for så vil jeg gerne se dig havde min menestruation, eller bare smerter i maven i ja... 1 uge... (ha så kort tid har jeg ikke engang mens.) med de store blødninger og de kæmpe mavekramper jeg skal leve med... og alm. håndkøbs medicin ikke dækker... hvor det gør så ondt at jeg kaster op og ikke kan tage på arbejde... og ja det er en bivirkning ved det der gør at jeg er barnløs...
og ja det blev sgu et langt indlæg... og ja inc. stavefejl da jeg er ordblind også... det er heller ikke dødeligt og det kan jeg godt få hjælp til af den danske stat... og ja... jeg er på hormoner... men det skal ikke være en undskyldning... sådan er det bare!!!
Anmeld