Barnløshedsbehandling VS. Adoption!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

susse2

Ja hvor starter jeg så lige... har læst hele debatten igennem og meldt mig ind på siden for at komme med min mening... er ikke på hormoner eller i behandling lige pt. så herfra bliver det den ægte vrede 

Jeg kan på INGEN måde forstå hvordan man kan have så lidt empati med mennesker der ikke kan få børn at man skriver indlæg som nogle af dem der er skrevet her. Jeg kræver ikke at alle kvinder og mænd i den fertile alder er gode nok til at blive forældre, så hvorfor skal det tjekkes mere om jeg er god nok til det bare fordi min mand er steril efter kemobehandling??? Det er jo sådan at hvis egen læge finde en uegnet må han slet ikke sende en henvisning afsted, er det sånok at blive tjekket på den måde, eller skal der mere til før jeg må få mit højeste ønske opfyldt??

Ud over det forstår jeg slet ikke at når man selv har et barn så ikke kan sætte sig ind i at andre også gerne vil have et... føler det Danske samfund har pisset godt og grundigt på os der ikke kan få børn selv. d. 16 december bliver det vedtaget at der skal være brugerbetaling på fertilitetsbehandling, og d. 1 januar sidder Lars Løkke så i sin nytårstale og klynker over at der ikke bliver født nok børn i Danmark... TAK for lort siger jeg bare.. det er da at gnide godt og grundigt med salt i såret, og at andre der selv er så priviligerede at være mødre så ikke kan forstå vores drøm, det kan jeg på ingen måde forstå!!! Hvor er jeres empati for andre mennesker henne?? betaling eller ej... jeg skulle sandelig nok betale de 30.000 som man max kan bruge i det offentlige om året hvis jeg så bare var sikker på at få et barn for de penge, men det er jeg ikke, så jeg kan ende med at bruge flere hundrede tusind på at få et ønskebarn.... Hvor mange af jer med økobørn ville selv have råd til det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.