Barnløshedsbehandling VS. Adoption!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.518 visninger
120 svar
1 synes godt om
10. september 2011

Stjernestoev

Jeg har længe undret mig over at I igennem jeres lange kamp, ikke har valgt muligheden der er for adoption? Det er umuligt for mig at sætte mig ind i, og jeg dømmer overhovedet ikke. Men er der nogen der kunne overveje at adoptere et barn, eller evt. benytte sig af en rugemor? Hvad er jeres holdning til dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

henh01

Hejsa

Jeg har heller ingen erfaring, jeg forestiller mig blot at man går i gennem den lange proces for at blive gravid så man oplever den del af forælderskabet også - graviditet, fødsel osv. Så er det ens eget barn og ikke et adoptivbarn hvis du forstår?

Rugemor er vidst ulovligt i dk.

Anmeld

10. september 2011

Lisbeth1985

Stjernestoev skriver:

Jeg har længe undret mig over at I igennem jeres lange kamp, ikke har valgt muligheden der er for adoption? Det er umuligt for mig at sætte mig ind i, og jeg dømmer overhovedet ikke. Men er der nogen der kunne overveje at adoptere et barn, eller evt. benytte sig af en rugemor? Hvad er jeres holdning til dette?

Vi ville gerne adoptere, hvis vi kunne Men det er desværre ikke en mulighed for os, da adoptionskravene er MEGET strenge

Anmeld

10. september 2011

Lisbeth1985

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg har heller ingen erfaring, jeg forestiller mig blot at man går i gennem den lange proces for at blive gravid så man oplever den del af forælderskabet også - graviditet, fødsel osv. Så er det ens eget barn og ikke et adoptivbarn hvis du forstår?

Det er det ikke! 

Anmeld

10. september 2011

BellaCiinea

Stjernestoev skriver:

Hvis jeg ikke kan få børn selv, så vil jeg gerne adoptere

Har det godt med at ku give et forældreløst barn et godt liv

Tror jeg ville adoptere fra thailand eller kina..... eller sådan.

De er bare de kønneste børn!!

Anmeld

10. september 2011

henh01

Lisbeth1985 skriver:

Det er det ikke! 

hvad er hvad ikke?

Anmeld

10. september 2011

Lisbeth1985

henh01 skriver:

hvad er hvad ikke?

Lovligt at bruge en rugemor i DK

Anmeld

10. september 2011

Stjernestoev

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg forstår godt. Men jeg synes man oplever mindre og mindre familier der vælger at adoptere, og måske er vi blevet for "forkælet", altså at vi "hellere vil undvære en nøjes med".. Jeg er sikker på at når man først har et adopteret barn i sine arme, så elsker man det ligeså højt! Men det er vel umuligt for mig at sætte mig ind i de følelser..

Anmeld

10. september 2011

henh01

Lisbeth1985 skriver:

nej det mente jeg bestemt heller ikke det var tak fordi du bekræftede mig i det

Anmeld

10. september 2011

Talbutikken

Lisbeth1985 skriver:

Hvornår er det blevet lovligt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.