SpunkenJo skriver:
Jamen et eller andet sted syns jeg der skal en eller anden form for godkendelse på området uanset adoption/fertilbeh.
Vi kan jo ikke rigtigt kontrollere økobørnene inden de ankommer. De vil jo dukke op uanset hvad. Men JM/læger/SP og andre myndighedsrepræsentanter, er jo med til at sikre, at dem får børnene kan leve op til opgaven.
Det er bedst at tage det i opløbet (godkendelse) men sådan er naturen ikke indrettet, hvorfor det vil være utopi at tro det ville kunne gennemføres at alle som skulle være forældre skaæ godkendes....
Næ, men hvorfor skal vi testes i hoved og r**, bare fordi mandens sædkvalitet er dårlig? Det er jo bestemt ikke hans skyld, og har højst sandsynligt noget at gøre med at hans mor røg meget under graviditeten, og fyldte sig med diverse kemikalier, og da vi var børn, fik vi en utrolig masse E'er i maden, som ingen ved hvordan har påvirket os.
De der går i behandling er jo som hovedregel par der inderligt ønsker sig et barn, og vil gøre hvad de kan for at passe på det barn, og ja, der kan være nogle uheldige elementer i blandt, men jeg tror også at læger og andet personale på klinikkerne, er så meget menneske kendere, at de får sorteret de fleste fra, som ikke ville egne sig som forældre.
Jeg er da sikker på, at der også er nogle adoptivforældre, som ikke egner sig til at få børn, som alligevel er sluppet igennem nåleøjet.
Anmeld