-Sigrid- skriver:
Jeg syntes ikke der er noget forkælet i at have en krop som virker, og syntes ikke det er helt fair at du siger at langt de fleste herinde er forkælede.
Jeg kan godt se at det er skide træls at skulle igennem så meget for at få et barn, økonomisk og mentalt, hvis man af en eller anden grund ikke selv kan.
Og jeg tror ikke stjernestøv mente at I var forkælede, mere danskere som generelt med at vi ville have det bedste (i det ehr tilfælde hele graviditeten og fødsel).
Nu var det nu også sat lidt på spidsen, netop fordi jeg blev lidt provokeret af selv, at blive kaldt forkælet. Jeg mener jo ikke, at alle der kan få børn selv, er forkælet i andre hensender end at de kan få børn naturligt...øhh gav det mening?? Det er fordi, når man står i den situation vi gør, så drømmer man og ønsker man bare det, som for andre er en helt naturlig ting. Man gennemgår så en masse hårde behandlinger for at få det, igen som for de fleste andre er helt naturligt. Når man så bliver kaldt forkælet, fordi man gennemgår den behandling, så bliver man lidt provokeret - sorry er måske også lidt overfølsom i dag, da jeg netop har fået lagt æg op
Anmeld