Barnløshedsbehandling VS. Adoption!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Talbutikken

Stjernestoev skriver:

Helt seriøst. Det gør mig så sur, at læse sådan noget!

Du er ikke den eneste.. Og ik nok med det så de ekstreme høje krav der stilles... Jeg ville personligt aldrig få tilladelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

nielsen80

-Sigrid- skriver:

Jeg syntes ikke der er noget forkælet i at have en krop som virker, og syntes ikke det er helt fair at du siger at langt de fleste herinde er forkælede.

Jeg kan godt se at det er skide træls at skulle igennem så meget for at få et barn, økonomisk og mentalt, hvis man af en eller anden grund ikke selv kan.

Og jeg tror ikke stjernestøv mente at I var forkælede, mere danskere som generelt med at vi ville have det bedste (i det ehr tilfælde hele graviditeten og fødsel).

Nu var det nu også sat lidt på spidsen, netop fordi jeg blev lidt provokeret af selv, at blive kaldt forkælet. Jeg mener jo ikke, at alle der kan få børn selv, er forkælet i andre hensender end at de kan få børn naturligt...øhh gav det mening?? Det er fordi, når man står i den situation vi gør, så drømmer man og ønsker man bare det, som for andre er en helt naturlig ting. Man gennemgår så en masse hårde behandlinger for at få det, igen som for de fleste andre er helt naturligt. Når man så bliver kaldt forkælet, fordi man gennemgår den behandling, så bliver man lidt provokeret - sorry er måske også lidt overfølsom i dag, da jeg netop har fået lagt æg op

Anmeld

10. september 2011

-Sigrid-

Talbutikken skriver:

Ja, jeg under mig også over hvorfor de var så "billige"

Jeg har tit tænkt på hvorfor der er så mange thailandske adoptioner... Tror lige jeg har fundet (noget) af svaret  Hvis jeg kunne spare 30-40.000 på at få et lige på perfekt barn fra det ene land i asien som det andet, tror jeg at jeg ville spare de penge 

Anmeld

10. september 2011

-Sigrid-

Stjernestoev skriver:

Tusinde tak for din forståelse.

Anmeld

10. september 2011

pussekat

Stjernestoev skriver:

Jeg har længe undret mig over at I igennem jeres lange kamp, ikke har valgt muligheden der er for adoption? Det er umuligt for mig at sætte mig ind i, og jeg dømmer overhovedet ikke. Men er der nogen der kunne overveje at adoptere et barn, eller evt. benytte sig af en rugemor? Hvad er jeres holdning til dette?

hejsa

vi her prøve om vi kun adoption men det kan vi ikke  de køre i gamle ting om mig ja tak de skulle prøve at gå ned efter en søn død i arm på mig

Anmeld

10. september 2011

Stjernestoev

nielsen80 skriver:

Nu var det nu også sat lidt på spidsen, netop fordi jeg blev lidt provokeret af selv, at blive kaldt forkælet. Jeg mener jo ikke, at alle der kan få børn selv, er forkælet i andre hensender end at de kan få børn naturligt...øhh gav det mening?? Det er fordi, når man står i den situation vi gør, så drømmer man og ønsker man bare det, som for andre er en helt naturlig ting. Man gennemgår så en masse hårde behandlinger for at få det, igen som for de fleste andre er helt naturligt. Når man så bliver kaldt forkælet, fordi man gennemgår den behandling, så bliver man lidt provokeret - sorry er måske også lidt overfølsom i dag, da jeg netop har fået lagt æg op

Jeg kan også vende den om, og spørge om JEG er forkølet, hvis jeg hellere vil føde mit barn, end at adoptere et som mangler en far og mor Det sætter også nogle tanker i gang ved mig selv..

Anmeld

10. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Åhh søde!! Jeg har sådan lyst til at give dig en KÆMPE krammer lige nu (altså i virkeligheden, ikke i cyper space)

Anmeld

10. september 2011

Stjernestoev

Lisbeth1985 skriver:

Jeg vil bare lige sige, at jeg ikke opfatter dit indlæg negativ Jeg synes faktisk, at det er en rigtig god debat

NB: Vi er mange i denne gruppe, som i perioder er pumpet fulde af homoner og oveni det er vi meget følsomme - især overfor emner som dette

Mange tak. Det er jeg glad for
Måske jeg bare skulle have undgået at nævne barnløshedsbehandling, for jeg kunne jo også vende den om og sige, hvorfor vi bliver ved med at sætte børn til verden, når så mange venter på en mor og far.

Anmeld

10. september 2011

Stjernestoev

pussekat skriver:

hejsa

vi her prøve om vi kun adoption men det kan vi ikke  de køre i gamle ting om mig ja tak de skulle prøve at gå ned efter en søn død i arm på mig

Det gør mig ondt at høre..

Anmeld

10. september 2011

-Sigrid-

nielsen80 skriver:

Det er bare iorden, det kommer tit hårdere ud når det kommer på skrift end når det bliver sagt

Tja, nu har du aldrig prøvet at blive naturlig gravid, det har jeg så... Man tager det ikke som en selvfølge, man bliver beæret over den gave ens krop er villig til at give en, og man ... Ja, man er taknemlig - eller det er i hvert fald sådan jeg har det, til trods for at min graviditet er træls

Hormoner for the win

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.