Sengetider for unger på 1-2 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Sees

Emil er 2 år og 3 mdr. og han kommer senest i seng kl. 21 - MEN, det sker stortset hver dag at han selv kommer og siger "Gern' op og sove" omkring kl. 19.30-20.00, og så putter jeg ham.
Hvis han ikke selv har sagt at han vil i seng, kl. 21.00, så putter jeg ham der

Emil sover normalt fra 19.45 - 07.30 (Hvor jeg vækker ham), og så lige fra 12.30 - 14.30 i dagplejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

FrkLarsen

Rosa skriver:

Jeg læste lige i en anden tråd at mange af jeres unger kommer i seng MEGET tidligere end Jonte..  Han kommer først i seng kl 20 (før var det 19.30 men han vågner bare så tidligt) og står op kl 6-6.30.

Jeg prøver lige med en afstemning for at se om der er andre end mig der først putter så sent. 

I må gerne svare supplerende: Hvorfor putter I til den tid I gør - har det kun at gøre med træthedsniveau, eller er der andre faktorer? 

Her bliver Emilie puttet kl 19-19.30, og så ligge hun og små snakker lidt oppe i sengen. Hun falder i søvn kl 20, og står op kl 9 

Anmeld

8. september 2011

Zicla

Zia er 2 år... Zia bliver gjort klar til sengetid kl 19. Hun får børstet tænder, får ren ble på og nattøj på. Vi synger eller læser lidt, ren hygge inden vi lægger hende... Så bliver kl 19.15 - 19.30 så er hun lagt og kort tid efter falder hun i søvn. Weekenderne bliver hun gjort klar en halv time senere, så hun sover kl 20.

Hun skal dog op til hver dagene kl 5,30 og i weekenderne vågner hun selv mellem 6,30 - 7,00...

Anmeld

8. september 2011

lisesp83

Her komme Julie (16mdr) i seng kl 19 - 19.30.. Så er hun godnat klar, og falder i søvn hurtigt. Hun vågner kl 6 hver morgen, så det er da en meget fin rytme syns jeg

Anmeld

8. september 2011

Camillee

Carina:-) skriver:

Men har du så kun den ½ time med ham ? Eller bliver han hentet tidligt?

Og spørger af nysgerrrighed og ikke for at pege fingre

Men har et familiemedlem der putter på samme tid,.og jeg ville ike synes jeg fik tid nok med mine selv om de bliver hentet senest kl 15.

Det er helt iorden (:
Jeg går i skole og henter han senest 15.30 Mandag, Tirdag og Torsdag
mellem 11.30-12.00 om onsdag og  om fredagen henter Farmand ham kokken 13.00. 

jeg synes bestemt heller ikke jeg har nok tid med han og ville hjertens gerne have et års mere barsel  

Vi har prøvet at lade han sove længere til Middag, ( han sover pt næsten 3 timer i DP) og prøvet at give han en halv time- en time når vi kom hjem, men han bliver i så dårligt humør hvis vi trækker han lidt og putter han freks en halv time senere, han hænger simpelthed bare ikke sammen så. Vi spiser også aftens mad mellen 16.40 og 17.00.

(han er liget blevet 1 år) 

Anmeld

8. september 2011

Rosa

Nå, men jeg kan da se på det hele at det ikke kun er mig der putter senere end 18.30  Jeg tror ikke jeg kunne lokke min krudtugle til at knalde brikker tidligere end 19-19.30 uanset hvor lidt han så har sovet i løbet af dagen. Men jeg har tænkt en del over at putte ham lidt senere nu her op til vintertid... Så han ikke vågner kl 5 fremover 

Anmeld

8. september 2011

BinaMor

Madelina på 1 blir puttet kl 20. da gabriella var 1-2 år kunne hun først sove tidligst kl 21. nogle gange kl 23

Anmeld

8. september 2011

Rosa

BinaMor skriver:

Madelina på 1 blir puttet kl 20. da gabriella var 1-2 år kunne hun først sove tidligst kl 21. nogle gange kl 23

Uh, det var sent! 

Anmeld

8. september 2011

Laulund87

I hverdagene kommer Maria i seng kl 18 ca. Vi kan umuligt trække den længere og hun skal op kl 06 næste mogen. Hun skal have 12 timers søvn, ellers fungerer hun ikke

I weekenderne prøver vi at trække den til mellem kl 19-20. Det går egentlig fint nok og så sover hun de 12 timer.

I hverdagene synes det er lidt træls hun kommer så tidligt i seng for vi kan ikke tage nogle steder og Bruno når næsten ikke at se hende

Anmeld

8. september 2011

BinaMor

Rosa skriver:

Uh, det var sent! 

ja og hårdt. aftenen er jo det eneste tidspunkt man har for sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.