Sengetider for unger på 1-2 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Nessie

Daniel kommer i seng ca. kl 20.

Vi spiser ca. kl 18, og han er 45 min. om aftensmaden, og så i bad hver anden dag. synes ikke han kan komme tidligere i seng, men han har heller ikke behov for det før. Et par enkelte gange er han selv kommet og har bedt om at komme tidligere i seng.

Han sover 2-3 timer i VS, og står op et eller andet sted mellem kl 6 - 7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

SaNiNa

Nicklas kom også i seng kl 20 en periode, men han var bare så træt når vi nåede til kl 20 at han var utrolig svær at få til at sove. Så nu hedder den helst 19 nogle gang lidt i andre gange 19.20-30 stykker han sover lige pt til kl 07 men kan bestem også vågne kl 06

Anmeld

8. september 2011

Diana...

SussieThyssen skriver:

Mine er i den alder altid kommet i seng mellem 18:30 og 19 og de har sovet til kl ca halv 7 næste morgen.

Og det har fungeret fint med dem alle 3. 
Tror bare det er et spørgsmål om vane fra starten.

Kærligst
Sussie

Nemlig sådan er det også her og har været det fra de var helt små. 

Anmeld

8. september 2011

Camillee

Elias blev 1 år den 28 august, han kommer i seng omkring 17.30 og så hygger vi og synger eller kigger i bøger til ca 18.00 og så Godnat(: 
Jeg synes det er en utrolig dejlig måde at runde dagen af på og så sover han til 5.45- 7.00, Han vågner somregl af af sig selv men han bliver senest vækket klokken 7.00. 

Efterhan er startet i DP er han så hammrende træt, at han ikke kan hænge sammen længere. 

Anmeld

8. september 2011

Anne85

Da både min man og jeg arbejder skiftende vagter (jeg har fx som sygeplejerske både dag, aften og nattevagter) er det forskelligt hvad tid børnene skal op. De dage hvor jeg bliver nødt til at vække dem kl 6 putter vi kl 19 - men er det en af de dage hvor vi enten har fri dagen efter eller skal i aftenvagt (og børnene derfor kan sove til de vågner) bliver klokken gerne 20 inden de kommer i seng ;-) og det fungerer fint sådan :-)

Anmeld

8. september 2011

MorDk

Vores dreng fylder snart 1 år -så tænkte jeg liiige ville svare også

Han kommer i seng mellem 19.00-19.30 meeen nogle gange er den 18.30 - kommer lidt an på hvor træt han er.

Anmeld

8. september 2011

Lisa er 16mdr. og her er det i mellem 19.00 og 19.30. ind imellem senere,  hvis vi får hygget lidt for længe med bad, eller leg!! Og så sover hun til 6.00-6.30.

Stine og Lisa.

Anmeld

8. september 2011

Rosa

Caroline86 skriver:

ja, så kommer hun over og siger "ska' sove" og ellers træffer vi beslutningen hvis hun sidder og gaber, gnider sig i øjnene osv.. men vi spørger hende altid om hun vil i seng og siger hun nej, venter vi lidt inden vi spørger igen

Det er virkelig imponerende  Det ville Jonte aaaldrig gøre - han kunne blive ved med at rende overtræt rundt i stuen hele natten hvis ikke vi puttede ham 

Anmeld

8. september 2011

Carina:-)

Omkring kl 20.

Vi har vænnet vores fra helst små til at gå "sent" i seng ,og sove længe om morgenen.

Af den simple årsag at far er sent hjemme fra job ,og naturligvis også gerne vil være sammen med hans børn .Og at vi selv er b mennesker ,og så er det fedt at alle sover til kl 09 især i weekenden og ferier I hverdagen kommer de op imellem 08.30 og 09 for at kunne komme i bh inden kl 10.

Jeg har et familiemedlem der putter kl 18 og når rollingen først bliver hentet kl 16.45 og de skal hjem,lave mad osv har jeg svært ved at se hvordan man får noget tid med sit barn....

Anmeld

8. september 2011

Carina:-)

Camillee skriver:

Elias blev 1 år den 28 august, han kommer i seng omkring 17.30 og så hygger vi og synger eller kigger i bøger til ca 18.00 og så Godnat(: 
Jeg synes det er en utrolig dejlig måde at runde dagen af på og så sover han til 5.45- 7.00, Han vågner somregl af af sig selv men han bliver senest vækket klokken 7.00. 

Efterhan er startet i DP er han så hammrende træt, at han ikke kan hænge sammen længere. 

Men har du så kun den ½ time med ham ? Eller bliver han hentet tidligt?

Og spørger af nysgerrrighed og ikke for at pege fingre

Men har et familiemedlem der putter på samme tid,.og jeg ville ike synes jeg fik tid nok med mine selv om de bliver hentet senest kl 15.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.