Sengetider for unger på 1-2 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

norenberg

mine unger er begyndt at komme i seng kl 21 og står op kl 7 da min datter lige er begyndt i skole.... og de er hhv 5 år, 16 mdr og 8 mdr...før var de alle oppe til kl 23 og sov til kl 9 - 10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Mor til L&S

Liva er 1 1/2 år og blir puttet mellem 19.15 og 19.45 - alt efter hvor træt hun er

Anmeld

7. september 2011

Simon's moar <3

Rosa skriver:

Jeg læste lige i en anden tråd at mange af jeres unger kommer i seng MEGET tidligere end Jonte..  Han kommer først i seng kl 20 (før var det 19.30 men han vågner bare så tidligt) og står op kl 6-6.30.

Jeg prøver lige med en afstemning for at se om der er andre end mig der først putter så sent. 

I må gerne svare supplerende: Hvorfor putter I til den tid I gør - har det kun at gøre med træthedsniveau, eller er der andre faktorer? 

Mellem halv 8 og 8 en sjælden gang i mellem senere..
Nogle morgener vågner Simon kl aaallt for tidligt (ved 5-6 tiden) men så putter vi i sengen og sover igen
Andre gange er jeg inde og vække ham kl 8 så han kan komme i  DP,  

Anmeld

7. september 2011

Benjamins_Mor

Benjamin er 1år.. Han Kommer i seng imellem 19-20.. Kommer an på hvor længe han har sovet til middag. 

Jeg kender flere der putter deres børn ved 20 tiden, så det er helt normalt  

Anmeld

7. september 2011

Isabeau

Lyder åndsvage, men jo senere Stella kommer i seng, jo tidligere står hun op...? Hun blir lagt i seng mellem 19.00-19.30, og vågner igen mellem 7.00-8.00 dagen efter. Førhen kom hun i seng en time senere, men der sov hun oz eftermiddagslur. Nu vågner hun fra middagsluren mellem 14.00-14.30 (sover en time til halvanden). Længere kan hun så ikke holde sig vågen...Hun blir 2 år her om 24 dage...! Som tiden flyver

Anmeld

7. september 2011

Mi

Vi kan jo stå op når det passer os herhjemme, så sengetiderne er ikke så vigtige for den lille. Nu er hun snart tre, men hun er altid kommet i seng mellem kl 19.30 og 20.30. Enkelte dage er den også blevet 21.00, men det er ikke typisk. Når vi er i byen, hos venner og familie og lign, så kommer hun først i seng når vi kommer hjem. Det klarer hun fint, selvom det bliver tæt på midnat.

Anmeld

7. september 2011

Bshizzle

Lucas er 5 år og han er træt allerede efter han har spist kl 18.
Så han kommer i seng mellem 18.30 og 21..Nok mest kl 20 generelt.

Da han var 1 - 2 år kom han i seng mellem 19 og 20.

Anmeld

7. september 2011

SussieThyssen

Rosa skriver:

Jeg læste lige i en anden tråd at mange af jeres unger kommer i seng MEGET tidligere end Jonte..  Han kommer først i seng kl 20 (før var det 19.30 men han vågner bare så tidligt) og står op kl 6-6.30.

Jeg prøver lige med en afstemning for at se om der er andre end mig der først putter så sent. 

I må gerne svare supplerende: Hvorfor putter I til den tid I gør - har det kun at gøre med træthedsniveau, eller er der andre faktorer? 

Mine er i den alder altid kommet i seng mellem 18:30 og 19 og de har sovet til kl ca halv 7 næste morgen.

Og det har fungeret fint med dem alle 3. 
Tror bare det er et spørgsmål om vane fra starten.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. september 2011

Brams

Lærke er knap 23 mdr. og bliver puttet hver dag ca. kl. 19 også i weekenden Herhjemme prioritere vi hendes faste sengetid meget højt, så det kan nok tælles på 2 hænder de gange vi har puttet hende senere end 19:30. På den måde fungerer hun bedst dagen efter Hun bliver vækket ca. 6:30 de dage hun skal i DP og ellers sover hun til hun vågner.

Anmeld

8. september 2011

dorthemus

Runa kommer i seng ml 19 og 19.30. Før var kl 20 men efter hun er begyndt kun at sove en gang om dagen bliver hun puttet lidt tidligere. Hun er meget træt og der er sjældent problemer med at få hende til at sove der. Ku måske putte hende tidligere, men dels er jeg bange for at hun så står op tidligere end kl 6 og dels vil jeg gerne have noget tid sammen med hende efter jeg henter til hun skal sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.