Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Det synes jeg godt nok også var groft sagt! Så fordi min pige ikke kan holde sig vågen længere end til kl 18, så er det fordi jeg ikke gider hende... Hmm
Det synes jeg godt nok også var groft sagt! Så fordi min pige ikke kan holde sig vågen længere end til kl 18, så er det fordi jeg ikke gider hende... Hmm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SpunkenJo skriver: Jamen er der ikke noget at diskutere og børnene ved det, så er der jo lissom heller ikke en mulig årsag til en konflikt - stor fan!!Simpelt og ligetil! Det giver mening og jeg forsøger selv at holde samme stil
Jamen er der ikke noget at diskutere og børnene ved det, så er der jo lissom heller ikke en mulig årsag til en konflikt - stor fan!!Simpelt og ligetil! Det giver mening og jeg forsøger selv at holde samme stil
Nettop
SpunkenJo skriver: Åbenbart Du skulle skamme dig!Sådan læser jeg også det hun skriver. Det er et sølle niveau - men dejligt du har set det samme som jeg. Så er jeg måske ikke kun gravid og hormonella
Åbenbart Du skulle skamme dig!Sådan læser jeg også det hun skriver. Det er et sølle niveau - men dejligt du har set det samme som jeg. Så er jeg måske ikke kun gravid og hormonella
Sleeeeemme mor
Jeg er ikke gravid, så nej du er ikke den eneste
Laulund87 skriver: Sleeeeemme mor Jeg er ikke gravid, så nej du er ikke den eneste
Piger, jeg tror jeg lukker tråden nu, da jeg har fået rigtig mange gode svar på mit spørgsmål. Der er ingen grund til at komme op og diskutere, og ellers må I lige snuppe den over privaten
Tak for deltagelsen allihopa!!!
Rosa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128