update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

JJH

Hvor henne i landet befinder denne dårlige DP'er sig, bliver da pludselig lidt bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

CamiRon

Anonym skriver:

jeg har fortalt hende ALT helt i detaljer,   jeg har billeder det har skadestuen også samt de har skrevet rapport som jeg har fået med som bliver sendt til kommunen jeg ved ikke om det hjælper men det er et forsøg værd

Godt du har gjort alle de ting! Hun bør straffes på en eller anden måde og jeg håber inderligt at kommunen går videre med det!  

Anmeld

6. juli 2011

Miss Tina

Du kan få en bedøvende creme i håndkøb på apotektet, den koster lidt men virker. Er selv god til at glemme at få creme på mine fødder Men eller som andre siger, kolde klude og kartofelmel.

Hvor er det flot at du handler på denne sag og vil gå hele vejen, for det er desværre åbentlyst at DP ikke burde arbejde med børn. Håber virkelig at de får fingeren ud på det kontor og finder en ny DP med det samme, for den lille trold skal jo ikke sætte sin gang der.

Har selv en søn der ikke er glad for mange mennesker om sig, det gik slet ikke i DP (legestuen). Men efter han er kommet i børnehave er det blevet så godt. Der er plads til at de kan trække sig lidt tilbage og så bliver det jo hverdag med mange mennesker om sig.

Anmeld

6. juli 2011

TbCp

maria87 skriver:

nej hehe - ikke kartoffelmos, jeg mener kartoffel MEL ...

Anmeld

6. juli 2011

TbCp

Jeg er chokeret!

Anmeld

6. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

vil jeg også mene, og håber dæle dytme også hun gør.  

Kan slet ikk ha at der er nogen der kan være sån ..

Anmeld

6. juli 2011

2721

Amandas-mor skriver:

Hvor er det bare frygteligt. Det skærer en helt ind i hjertet! Så forfærdeligt.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige...men jeg sender dig store kram og tanker og håber at alt ordner sig for dig og dit barn. Og jeg mener bestemt at du har gjort det eneste rigtige ved at holde dit barn væk fra den DP. Men husk at stå fast på det ligemeget hvem der evt sætter spørgsmålstegn ved det. Jeg ved ikke om du har tænkt på det allerede, men hvis det var mig ville jeg tage billeder af solskoldningerne så jeg kunne dokumentere det senere hvis det blev nødvendigt.

Kram og tanker

Enig, det er altid godt med noget dokumentation.
God bedring til din lille dreng

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

wolff-dagpleje skriver:

Det håber jeg også han gøre, for intet barn fortjener intet mindre, end en helt fantastisk pasningsordning, hvor man kan føler sig sikker og tryg og ikke mindst forældrene... Hold os endelig opdateret med det hele også så vi kan glæde os på jeres vegne, når det hele igen bliver godt og du har fundet den fantastiske dp'er, som du og din søn fortjener... Og så håber jeg aldrig din søn vil opleve noget lignende igen... Held og lykke...

mange tak. skal nok updatere når der er nyt(:

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

jeansmummie skriver:

Åh lille mus bliver så ked af d , der ku være sket hvad som helst med den lille mand i en dybt kogende barnevogn, hun ender da med og tá livet af et barn hvis d er sådan hun er dper .åh håber hun bliver fyre dumme SO

han var helt overkogt,  helt færdig svedig, gråd og snot over det hele,,  ingen skal igennem dette og slet ikke børn

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Hvor henne i landet befinder denne dårlige DP'er sig, bliver da pludselig lidt bekymret

midtjylland. men kan sige at de andre børn er blevet sat i gæste DP mens de er igang med at udrede hvordan hun kunne finde på dette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.