update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.676 visninger
118 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Anonym trådstarter

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,    men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

metski83

Ej hvor forfærdeligt. Hun skulle da fyres sådan en DP'er

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

Det er simpelthen uacceptabelt, godt du har fået fat i DP pædagogen og bedt om en ny DP

God bedring med din lille mand  håber snart han er på toppen igen!

Anmeld

5. juli 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

WHAT???? Hvad sker der for den so til DP??? Ja undskyld mit sprog men det GØR MAN BARE IKKE! Stakkels din søn altså Ihhh ved slet ikke hvad jeg skal sige, men du får en krammer herfra og giv din søn et osse... Og så se og få et andet sted til din søn og være.. For der er han helt klar ikke i sikkerhed!

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Ej hvor forfærdeligt. Hun skulle da fyres sådan en DP'er

dp-pædsgogen ville tage en samtale med hende, så ved ikke om hvad det er

Anmeld

5. juli 2011

4kløver

Du får lige et kram..
Sikke en Møj ... Til dp (ja undskyld) håber du får en ny dp til ham

Anmeld

5. juli 2011

Rosa

SKRIV EN KLAGE!!! Det kan simpelthen ikke være rigtigt, hun er da uegnet til at tage sig af andres børn, hende der!!!! 

Åhh, stakkels lille nus, rigtig god bedring med ham 

Anmeld

5. juli 2011

jydeinden

hold da op... noget så slemt har jeg alligevel aldrig hørt om her kommunen en der er SÅ ligeglad skulle da ikke være dagplejer.

håber da den lille fyr får det bedre... et lille råd herfra brug en masse salve det køler både bag i og på de steder hvor han er rød

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det er simpelthen uacceptabelt, godt du har fået fat i DP pædagogen og bedt om en ny DP

God bedring med din lille mand  håber snart han er på toppen igen!

håber jeg også, nu glæder jeg mig bare til at tage nogle gode dage med ham og få min glade dreng tilbage

Anmeld

5. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Den DP skulle fyres på stedet 

Håber at lillemanden kommer hurtigt over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.