update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

butterflyPhoto

Anonym skriver:

midtjylland. men kan sige at de andre børn er blevet sat i gæste DP mens de er igang med at udrede hvordan hun kunne finde på dette

Ih jeg håber snart han er ovenpå igen den lille mand..

uh nu er midtjylland jo et vidt begreb.. kan du sige hvilken by? Jeg bor nemlig i Hadsten og skal have Laura i DP til oktober/november.. og kender bare overhovedet ingen DP'er i byen or vi er lige flyttet hertil...

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Anonym trådstarter

butterflyPhoto skriver:

Ih jeg håber snart han er ovenpå igen den lille mand..

uh nu er midtjylland jo et vidt begreb.. kan du sige hvilken by? Jeg bor nemlig i Hadsten og skal have Laura i DP til oktober/november.. og kender bare overhovedet ingen DP'er i byen or vi er lige flyttet hertil...

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

ka sige så meget det ikke er i den by du bor i ,   håber for dig du får en kanon DP

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen,

jeg kan ikke nå og svare jer alle,

min søn er stille begyndt at "tø" op. han har sadt i bandebassin det meste ad dagen, der har han det bedst, han har smilet og grint en smugle men har stadig ¨noget s¨ondt. han har fået a38 smurt over det røde(anbefaling fra lægen)

jeg har ike hørt mere fra kommunen, jeg ville gerne gå til blade og dvs aviser men kan jeg ikke da min søns far er farlig for os, og kan dermed finde os (anbefaling fra politiet)

men kommunen arbejder på højtryk for at undersøge denne sag til bunds,

tak for alt i er skønne.  

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

hej alle sammen,

jeg kan ikke nå og svare jer alle,

min søn er stille begyndt at "tø" op. han har sadt i bandebassin det meste ad dagen, der har han det bedst, han har smilet og grint en smugle men har stadig ¨noget s¨ondt. han har fået a38 smurt over det røde(anbefaling fra lægen)

jeg har ike hørt mere fra kommunen, jeg ville gerne gå til blade og dvs aviser men kan jeg ikke da min søns far er farlig for os, og kan dermed finde os (anbefaling fra politiet)

men kommunen arbejder på højtryk for at undersøge denne sag til bunds,

tak for alt i er skønne.  

Ja A38 er genialt til rødmen. Det genopretter hudens PH ballance.

Jeg håber du får en anden DP og at hende du har nu, ikke får lov at fortsætte. Synes godt nok det er ud over alle grænser for, hvad man kan udsætte et barn for, og så stadig virke som DP. 

Dejligt sønnike har det bedre 

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja A38 er genialt til rødmen. Det genopretter hudens PH ballance.

Jeg håber du får en anden DP og at hende du har nu, ikke får lov at fortsætte. Synes godt nok det er ud over alle grænser for, hvad man kan udsætte et barn for, og så stadig virke som DP. 

Dejligt sønnike har det bedre 

de andre børn er sat i gæsteDP imes sagen bliver undersøgt til bunds,

mange tak

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

de andre børn er sat i gæsteDP imes sagen bliver undersøgt til bunds,

mange tak

Det var godt! Godt du greb ind og ikke bare fandt dig i det!! 

Håber din dreng snart er fri af smerter. 

Anmeld

6. juli 2011

Hasselnødden

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det var godt! Godt du greb ind og ikke bare fandt dig i det!! 

Håber din dreng snart er fri af smerter. 

Anmeld

27. marts 2012

Frk.S

Undskyld jeg hiver en gammel tråd frem nu.

Men jeg faldt lige over den - og jeg sidder her helt rystet. Bliver da helt skidt ved tanken om at skulle sende Freja i DP. Tænk hvis man får sådan en heks som DP.

Nå, men jeg ville egentlig bare høre hvordan det hele endte!

Blev hun fyret (det håber jeg god nok)? Fik i en anden god DP (det håber jeg også)? 

Anmeld

27. marts 2012

Bassemor<3

Jeg havde ikke tøvet med at melde hende til gud og hver mand ! Ville hun være sådan overfor sit eget barn !?! HELT ÆRLIGT så synes jeg hun skulle have en kæmpe bøde, eller en dom for misrøgt ! 

Anmeld

27. marts 2012

MetteS81

Puha, jeg fik det også helt dårligt over at læse om det han er blevet udsat for...det er jo mishandling!!!  Håber på en lykkelig update...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.