update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Meilby

Hvor lyder det forfærdeligt Hun burde da fyres på stedet

Et råd mod solskoldningen er at bruge aloe vera gel Det er super godt

KÆMPE herfra til både dig og lillemanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Chris86

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

Møg træls situation! ØV!

Har læst flere steder, at melon skulle være godt når man er solskoldet?!
Altså most og så på huden med det....
Men om det passer ved jeg ik, har ikke testet

Anmeld

6. juli 2011

Fru Hansen

wolff-dagpleje skriver:

Jamen det er jo forfærdeligt at høre om, utroligt at den kvinde stadig får lov at arbejde med børn, hun er jo simpelthen ik egnet til at passe børn og det er jo endnu mere forfærdeligt, hvis hun ik selv kan se hvor gal den er.... Stakkels de børn som skal lide under det, det er jo på ingen måde fair overfor dem...

Det er der hvor man tænker hvordan i alverden sådan en kone kan beholde sit job.
Det er så trist for børnene og tilmed ødelægger det meget for os dagplejere som brænder for børnene og dagplejen som pasningsform og ikke mindst livsstil.

Anmeld

6. juli 2011

Peps

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

Sådan en kvinde kan da ikke arbejde med børn?????

Ej hvor gør det ondt at høre, at sådan et lille pus skal udsættes for sådan noget. Godt at han bliver flyttet og håber at du får en skøn omsorgsfuld dp'er til dig og til din lille søn

Anmeld

6. juli 2011

TaAsJu

Hvor er det forfærdeligt at sådan en skal have lov at arbejde.. Nu er jeg i en vuggestue og her skal vi tigge og be forældrene om at huske sol hat og sol crem.. Håber han får det beder din lille mand.. Men mine to piger og jeg selv kan heller ikke tåle solen så vi bruger også Alovera gel.. Det er fantiastisk.. Men ellers noget så ulækkert som og smøre huden ind i A38.. Det køler og sjovt nok også plejer.. Håber der er en fyre sedl på vej til hende Dp og din bette mand får en der passer på ham..

Anmeld

6. juli 2011

SaNiNa

Puha jeg bliver helt ked af at læse det din søn har været ude for.

Her i odense skal vi selv smøre dem ende de møder i dp og så skal dp´eren smøre dem efter deres lur.

Kan slet ikke forstå din søn ikke er blevet skiftet til middag hun går vel også selv på toilet når hun skal. ej ej ej er dybt chokket.

Men købe penthanol på apoteket det er super godt mod røde numser og så er det let at smøre ud uden at rør alt for meget. (det er også godt mod sår og rifter)

I får lige et stort  og så må i nyde jeres ferie rigtig meget.

Anmeld

6. juli 2011

Peps

fru-nielsen skriver:

HA HA Det er lige sådan jeg har det når jeg læser det her kedelige indlæg om dagplejere.

Jeg er selv dagplejer og har bare lyst til at sige til dem alle sammen at de skal da bare komme til mig. Jeg skal nok passe på dem. Men der er altså grænser for hvor mange børn jeg kan passe af gangen

Også samme følelse her

Det er så ærgeligt, at sådanne nogle mennesker arbejder med børn  Man skal da ikke være dagplejer, hvis det ikke er fordi at man med hele sit hjerte elsker sit job og hvad der følger med

Anmeld

6. juli 2011

twinboys

Guuuud hvor er jeg rystet... og mit hjerte græder over at læse dit indlæg...

Stakkels stakkels lille barn...

Et godt råd mod solskoldet er A38 det skal bare smøres direkte på huden og tro mig det hjælper... det er køligt og det den indeholder er godt for huden...

God bedring med bette drengen og så håber jeg at den dagplejer får sparket...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2011

CamiRon

Anonym skriver:

altså de andre børn er nu kommet i gæste DP imens de finder ud af hvorfor hun gjorde dette

Skidegodt!!

Anmeld

6. juli 2011

lukasmor

Anonym skriver:

hvor er det godt at du handler!! jeg var satme blevet rasende!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.