update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Godt du har gjort alle de ting! Hun bør straffes på en eller anden måde og jeg håber inderligt at kommunen går videre med det!  

altså de andre børn er nu kommet i gæste DP imens de finder ud af hvorfor hun gjorde dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Anonym trådstarter

UPDATE!!!

de andre børn i DP er sat i gæste DP mens kommunen finder d af hvad hulan der sketet i dette kvindemenneskes hovede,,,    de andre forældre er noget så chorkeret og har haft besøg af den ene af dem idag for at snakke, ,    min søn har det okay idag men han er overhovedet ikke sig selv, men nu skal vi have ro på de næste par dage og når han er okay på toppen igen tager vi en tur i Zoo

Anmeld

6. juli 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

UPDATE!!!

de andre børn i DP er sat i gæste DP mens kommunen finder d af hvad hulan der sketet i dette kvindemenneskes hovede,,,   de andre forældre er noget så chorkeret og har haft besøg af den ene af dem idag for at snakke, ,   min søn har det okay idag men han er overhovedet ikke sig selv, men nu skal vi have ro på de næste par dage og når han er okay på toppen igen tager vi en tur i Zoo

Har fulgt med på sidelinjen..

men hvor er det dog DEJLIGT at der seriøst bliver gjort noget ved det og at de andre børn er "fjernet" Det er lige så jeg får helt tåre i øjnene...

God bedring med din lille fyr

Anmeld

6. juli 2011

2721

Anonym skriver:

UPDATE!!!

de andre børn i DP er sat i gæste DP mens kommunen finder d af hvad hulan der sketet i dette kvindemenneskes hovede,,,   de andre forældre er noget så chorkeret og har haft besøg af den ene af dem idag for at snakke, ,   min søn har det okay idag men han er overhovedet ikke sig selv, men nu skal vi have ro på de næste par dage og når han er okay på toppen igen tager vi en tur i Zoo

Hvor er det godt at høre at kommunen gør noget ved sagen.

Anmeld

6. juli 2011

jeansmummie

Åh ha det er så flot du er gået så langt med det håber din lille solstråle bliver frisk igen snart kom endelig med opdate når du ved mere Knus

Anmeld

6. juli 2011

Loa

Ej jeg får da helt tårer i øjenen.... Det er da bare IKKE i orden

Håber virkelig i får en anden DP........

Hvor er det bare synd og unfair det skal gå ud over en uskyldig lille dreng

Anmeld

6. juli 2011

Loa

Anonym skriver:

UPDATE!!!

Stærkt du tager affære, og også hindre at hun skader andres børn

til dig og din søn.....

Anmeld

6. juli 2011

Zeus

Ej hvad FANDEN ligner det???!!!  

Anmeld

6. juli 2011

Zeus

Anonym skriver:

UPDATE!!!

Det havde dælme heller ikke været i orden andet!

Anmeld

6. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

hvad helvede er det for en dårlig dagplejer....!!!!!

få ham da væk derfra hurtigt... åhh din stakkels lille dreng...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.