update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

wolff-dagpleje

Nej stakkels lille pus, for det helt dårligt på din søns vegne, sikke en måde at blive behandlet på.... Bliver sgu tosset på den dp'er, for hun kan jo ik undgå at sætte andre dp'er i dårligt lys, ved at opføre sig sådan og det er sørgeligt, når der er så mange super gode dp'er i landet... Har lige siddet og fortalt min mand om din situation/oplevelse og han er også helt forarget, hvis vi kunne og du boede i nærheden af os, ville vi med glæde tage din søn ind i vores super private børnepasningsordning, for at vise ham hvordan en rigtig pasningsordning skal være, fyldt med glæde, omsorg, leg og ikke mindst tryghed... Håber virkelig alt lykkes for dig og du snart får din glade dreng tilbage ...En anden ting, du skal passe på med at smørrebrød ham ind i salve, før du har hørt din læge ad, for ved specielt at zink salve er rigtig skidt at smøre på, det gør det i mange tilfælde være, da det ligger en hinde og faktisk holder på den varme som egentlig skal ud... Så fortsæt med de kolde klude, til du har talt med din egen læge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Mi

Hvor RYSTENDE

Godt du kontaktede dp pædagogen. Det er også vigtig at du får skrevet den klage, for det er godt at have det på skrift. Så må vi bare håbe at pladsanvisningen giver dig en ny plads til ham allerede efter jeres ferie.

Jeg håber da at hun bliver fyret

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

wolff-dagpleje skriver:

Nej stakkels lille pus, for det helt dårligt på din søns vegne, sikke en måde at blive behandlet på.... Bliver sgu tosset på den dp'er, for hun kan jo ik undgå at sætte andre dp'er i dårligt lys, ved at opføre sig sådan og det er sørgeligt, når der er så mange super gode dp'er i landet... Har lige siddet og fortalt min mand om din situation/oplevelse og han er også helt forarget, hvis vi kunne og du boede i nærheden af os, ville vi med glæde tage din søn ind i vores super private børnepasningsordning, for at vise ham hvordan en rigtig pasningsordning skal være, fyldt med glæde, omsorg, leg og ikke mindst tryghed... Håber virkelig alt lykkes for dig og du snart får din glade dreng tilbage ...En anden ting, du skal passe på med at smørrebrød ham ind i salve, før du har hørt din læge ad, for ved specielt at zink salve er rigtig skidt at smøre på, det gør det i mange tilfælde være, da det ligger en hinde og faktisk holder på den varme som egentlig skal ud... Så fortsæt med de kolde klude, til du har talt med din egen læge...

mange tak hvor er i søde,

jeg fortrsætter med de kolde klude, vil ringe til min egen læge imorgen, for han er så øm,

men håber han får en fantastisk DP'er

Anmeld

5. juli 2011

Fru Hansen

wolff-dagpleje skriver:

hvis vi kunne og du boede i nærheden af os, ville vi med glæde tage din søn ind i vores super private børnepasningsordning, for at vise ham hvordan en rigtig pasningsordning skal være, fyldt med glæde, omsorg, leg og ikke mindst tryghed...

HA HA Det er lige sådan jeg har det når jeg læser det her kedelige indlæg om dagplejere.

Jeg er selv dagplejer og har bare lyst til at sige til dem alle sammen at de skal da bare komme til mig. Jeg skal nok passe på dem. Men der er altså grænser for hvor mange børn jeg kan passe af gangen

Anmeld

5. juli 2011

maria87

jeg havde absolut ikke talt i i en rolig tone.... sådan en møg so... hun tænker da kun på sin skide Løn! stakkels dit lille barn...

Anmeld

5. juli 2011

maria87

Anonym skriver:

nej hun burde ikke være DP,,

bare alm zink salve eller?, jeg har bare puttet kolde klude på.

kartoffelmos køler også..

Anmeld

5. juli 2011

maria87

maria87 skriver:

kartoffelmos køler også..

nej hehe - ikke kartoffelmos, jeg mener kartoffel MEL ...

Anmeld

5. juli 2011

wolff-dagpleje

Anonym skriver:

mange tak hvor er i søde,

jeg fortrsætter med de kolde klude, vil ringe til min egen læge imorgen, for han er så øm,

men håber han får en fantastisk DP'er

Det håber jeg også han gøre, for intet barn fortjener intet mindre, end en helt fantastisk pasningsordning, hvor man kan føler sig sikker og tryg og ikke mindst forældrene... Hold os endelig opdateret med det hele også så vi kan glæde os på jeres vegne, når det hele igen bliver godt og du har fundet den fantastiske dp'er, som du og din søn fortjener... Og så håber jeg aldrig din søn vil opleve noget lignende igen... Held og lykke...

Anmeld

5. juli 2011

wolff-dagpleje

fru-nielsen skriver:

HA HA Det er lige sådan jeg har det når jeg læser det her kedelige indlæg om dagplejere.

Jeg er selv dagplejer og har bare lyst til at sige til dem alle sammen at de skal da bare komme til mig. Jeg skal nok passe på dem. Men der er altså grænser for hvor mange børn jeg kan passe af gangen

Jamen det er jo forfærdeligt at høre om, utroligt at den kvinde stadig får lov at arbejde med børn, hun er jo simpelthen ik egnet til at passe børn og det er jo endnu mere forfærdeligt, hvis hun ik selv kan se hvor gal den er.... Stakkels de børn som skal lide under det, det er jo på ingen måde fair overfor dem...

Anmeld

5. juli 2011

jeansmummie

Åh lille mus bliver så ked af d , der ku være sket hvad som helst med den lille mand i en dybt kogende barnevogn, hun ender da med og tá livet af et barn hvis d er sådan hun er dper .åh håber hun bliver fyre dumme SO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.