update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Anonym trådstarter

fru-nielsen skriver:

Åh det gør mig helt ondt. Jeg ville bare lige sige at jeg har læst hele tråden og at du får forskellige råd til din knægt og hans røde hud. Jeg ved at folk mener det godt. Men jeg vil stærkt fraråde dig at putte noget på som lægen eller apoteket ikke har anbefalet til ham.

Di risikere at gøre det værre . Jeg skriver det fordi jeg i mine unge dage har prøvet alverdens ting til solskoldninger. Jeg er meget sart og har endda fået 1.gradsforbrændinger af almindelig solbadning med solcreme! og efter lægens ordre måtte ligge i køligt vand i badekar i laaang tid.

Det er i forvejen meget smertefuldt at være så rød. Det skal behandles rigtigt. Jeg tror nok at jeg en enkelt gang også fik bedøvende creme pga skoldninger på armene.

I min  barndom/ungdom var vi jo slet ikke så solfornuftige som vi er i dag.

han har indtil videre kun fået kolde våde klude på, og sover lige pt heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

uhhh tør slet ikke ringe til hende, hun ville ingen øre have når jeg er færdig,

men håber sådan at jeg får den mest fantastiske DP, og min søn bliver glad og frisk igen,

uhh det tror jeg heller ikke hun ville have hvis jeg fik fat i hende.. 

men husk det er ikke din skyld det der er sket... det er din dp. der ikke er kompetank til og være DP.

mange  og  for at i får den mest fantastiske DP.

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det skal hun da slet ikke blande sig i, det er ikke det, hun er ansat til...! Hun er ansat til at passe børn!
Og du har smurt din søn ind og gjort hvad du kunne - det har hun HELT BESTEMT IKKE...!

vil jeg heller ikke mene,

men ja jeg har gjort hvad jeg kunne, og vil gør alt hvad jeg kan for ham

Anmeld

5. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

Hold kæft en ukompetent møgkælling!

Lille fyr dog, godt han er hjemme i trygheden hos sin mor.

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

uhh det tror jeg heller ikke hun ville have hvis jeg fik fat i hende.. 

men husk det er ikke din skyld det der er sket... det er din dp. der ikke er kompetank til og være DP.

mange  og  for at i får den mest fantastiske DP.

mange tak.,

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

vil jeg heller ikke mene,

men ja jeg har gjort hvad jeg kunne, og vil gør alt hvad jeg kan for ham

Anmeld

5. juli 2011

millesofie

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

du må skrive en klage ind til kommunens tilsynsførende pædagog og til dagpleje kontoret

så må du tage med til det møde som de anbefaler og tale din sag.. dette kan jo ikke gå ustraffet hen

hvor er det skandaløst, ukompetende kvindemenneske!!!!!!

ihh hvor jeg hader de her sager

jeg håber at du og din dreng hurtigt kommer oven på igen

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

du må skrive en klage ind til kommunens tilsynsførende pædagog og til dagpleje kontoret

så må du tage med til det møde som de anbefaler og tale din sag.. dette kan jo ikke gå ustraffet hen

hvor er det skandaløst, ukompetende kvindemenneske!!!!!!

ihh hvor jeg hader de her sager

jeg håber at du og din dreng hurtigt kommer oven på igen

skal lige finde ud af hvor jeg præsis skal skrive hen, så får de en klage der går helt i detaljerne,

Anmeld

5. juli 2011

millesofie

Anonym skriver:

skal lige finde ud af hvor jeg præsis skal skrive hen, så får de en klage der går helt i detaljerne,

i morgen kl 10.00 ringer du til kommunen og be'r om at tale med den tilsynsførende pædagog (de har nok to) når du får fat i vedkommen beder du om deres mail adresse og fortæller bagefter om sagens indhold

de kan så videre fortælle dig hvordan de griber det an og hvad du selv kan gøre

jeg har været i en lign sag med min datter, sender kærlige tanker til jer

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

i morgen kl 10.00 ringer du til kommunen og be'r om at tale med den tilsynsførende pædagog (de har nok to) når du får fat i vedkommen beder du om deres mail adresse og fortæller bagefter om sagens indhold

de kan så videre fortælle dig hvordan de griber det an og hvad du selv kan gøre

jeg har været i en lign sag med min datter, sender kærlige tanker til jer

tak, ja det vil jeg gøre så,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.