update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ej ej ej ej!!!!! Hvor er det bare pisse synd for din søn!

Jeg havde ikke kunnet holde en pæn tone overfor hende, var simpelthen gået amok!

Det endte galt nok, men det kunne jo have været gået endnu mere galt!!!! sådan en dum ko! Tænk ligefrem at mishandle børnene sådan!

holdt en pæn tone fordi min dreng var helt færdig, han var så stresset at han sat og banket sig selv i hovedet han banket sit hovede mid mit bryst, og kradset sifg i hovedet, han havde det skidt så ikke mere stress der,    men jeg siger dig ´jeg havde lyst til at råbe og skrige osv,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg kan anbefale Pantothenol salve/creme (det fås på apoteket) - jeg bruger det selv, når jeg er blevet liiiidt for rød (læs: MEGET rød) - det virker kølende og beroligende på overbelastet hud

årh det har jeg heldigvis her hjemme, mange tak, så kan han blive smurt ind, han ligger heldigvis og sover nu så bliver det så snart han vågner

Anmeld

5. juli 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

håber jeg også, han kommer ikke til en jeg føler er noget skidt

Næh du skal bare sørge for at de kigger DPs papirer ordentligt igennem

Anmeld

5. juli 2011

Henriette1973

Jeg bliver meget vred og ked af det på dine og din søns vegne. Hvor er det godt du har kontaktet skadestue og taget billeder som dokumentation.

Fyr kvindemennesket!!!

God bedring til det lille pus

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

årh det har jeg heldigvis her hjemme, mange tak, så kan han blive smurt ind, han ligger heldigvis og sover nu så bliver det så snart han vågner

Det hjælper i hvert fald mig, når jeg har været en idiot og ikke smurt mig ind

Håber det hjælper...!

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Igen, dybt uansvarligt...!

Hvad med de andre børn? Var de heller ikke blevet smurt? Eller har hun bare set sig sur på dig og din søn?

jeg ved det ikke, men de var ikke røde og de randte rundt og legede,   men kan være hun syntes jeg er ung,   er meget und mor,  men det ska ikke gå ud over min søn,  

Anmeld

5. juli 2011

metski83

Anonym skriver:

dp-pædsgogen ville tage en samtale med hende, så ved ikke om hvad det er

Ja hun fortjener da godt nok en ordentlig reprimande.

Hun kan da ikke passe børn sådan en.

Er godt nok rystet

Anmeld

5. juli 2011

Fru Hansen

Åh det gør mig helt ondt. Jeg ville bare lige sige at jeg har læst hele tråden og at du får forskellige råd til din knægt og hans røde hud. Jeg ved at folk mener det godt. Men jeg vil stærkt fraråde dig at putte noget på som lægen eller apoteket ikke har anbefalet til ham.

Di risikere at gøre det værre . Jeg skriver det fordi jeg i mine unge dage har prøvet alverdens ting til solskoldninger. Jeg er meget sart og har endda fået 1.gradsforbrændinger af almindelig solbadning med solcreme! og efter lægens ordre måtte ligge i køligt vand i badekar i laaang tid.

Det er i forvejen meget smertefuldt at være så rød. Det skal behandles rigtigt. Jeg tror nok at jeg en enkelt gang også fik bedøvende creme pga skoldninger på armene.

I min  barndom/ungdom var vi jo slet ikke så solfornuftige som vi er i dag.

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

jeg ved det ikke, men de var ikke røde og de randte rundt og legede,   men kan være hun syntes jeg er ung,   er meget und mor,  men det ska ikke gå ud over min søn,  

Det skal hun da slet ikke blande sig i, det er ikke det, hun er ansat til...! Hun er ansat til at passe børn!
Og du har smurt din søn ind og gjort hvad du kunne - det har hun HELT BESTEMT IKKE...!

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

ej så er min simepelhen ikke egnet som DP. hvis man lader det gå ud over børnen fordi at man ikke er ening med mor'en til barnet..

sidder simpelhen og er så gal over at det er sket for et barn og kunne jeg havde jeg nok lige ringet eller kontaktet DP for jeg kan simpelhen ikke have sådan noget

kan godt forstå du ikke vil have din søn der over mere... så nu håber jeg bare du får din glade dreng tilbage og han får en super DP. 

men husk og fortælle DP hvad han har oplevet ved den tidliger da det vil kunne hjælpe hende til og forstå hvis din dreng reager på en bestemt måde.

og tak for opdateten har tænkt på dig og din søn hele dagen

uhhh tør slet ikke ringe til hende, hun ville ingen øre have når jeg er færdig,

men håber sådan at jeg får den mest fantastiske DP, og min søn bliver glad og frisk igen,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.