update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Jonatansmor

Kan vi ikke få en update?

Jeg er da nysgerrig, hvad skete der med dp?

Og er Guldklumpen helt okay igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Troldemommi

BØRNEMISHANDLING :-(

Sådan en forbandet møgkælling, hun skulle ikke have lov til at komme i nærheden af børn.

Monica

Anmeld

27. marts 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

de andre børn er sat i gæsteDP imes sagen bliver undersøgt til bunds,

mange tak

Hvis du er her endnu, kan vi så få en opdatering?

Anmeld

27. marts 2012

vitapigen

Puha sikke en oplevelse.... Håber at du og din dreng er kommet jer over chokket.... Kunne da være dejligt at høre en update

Det er også bare min værste frygt at få en DP man enten ikke kan lide eller at hun behandler én som skidt

Anmeld

27. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Øv en grim oplevelse.

Anmeld

27. marts 2012

Røverdatter

Ej altså, jeg bliver så ked når jeg ser det du skriver. Hvordan kan nogen finde på det? Hvordan kan hun se sig selv i spejlet? 

ØV, håber virkelig hun får en på snuden og lærer at opføre sig ordentlig. Måske hun skulle søge hjælp. 

Ej, sorry, men det er da helt forbi alt hvad der har med børnepasning at gøre!! Hvor kan jeg blive trist....

Håber i finder en dejlig ny DP til jer! 

EDIT: ser først nu at det er en gammel tråd.... Håber i har det godt 

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

til dem der vil have 1update!!

min gamle DP blev IKKe fyret min DP-pædagog tog hendes parti, sådan en ko altsååe!!!

men min søn fik en ny DP og hun er bare den bedste for ham, kan virkelig ikke pege på noget hun gør forkert, hun er virkelig en dejlig bedstemor aktig DP,   de bager fx brød hver anden morgen, så børnene får hygge ud af det, de er ude dagen lang næsten,  og hun ved virkelig hvordan hvert barn reagere på ting,  min søn elsker hende, og bliver sur hvis ikke vi kan komme ud til hende, 

men den gamle DP har desværre sat sine spor lidt, han kan fx ikke magte en alm høj stol(hokus pokus stol) han vil ikke være i sin gamle barnevogn da den åbenbart minder ham om ting nede ved hende siger min børne psykolog, han kan ikke klare en gæste DP og min børne psykolog mener det stammer nede fra hende, så der er desværre stadig lidt spor i ham der nede fra, men det går frem ad og han er super glad har et sprog nu og hopper og danser og har ingen skavanker på det fysiske plan(:

Anmeld

28. marts 2012

Frk.S

Anonym skriver:

min gamle DP blev IKKe fyret min DP-pædagog tog hendes parti, sådan en ko altsååe!!!

men min søn fik en ny DP og hun er bare den bedste for ham, kan virkelig ikke pege på noget hun gør forkert, hun er virkelig en dejlig bedstemor aktig DP,   de bager fx brød hver anden morgen, så børnene får hygge ud af det, de er ude dagen lang næsten,  og hun ved virkelig hvordan hvert barn reagere på ting,  min søn elsker hende, og bliver sur hvis ikke vi kan komme ud til hende, 

men den gamle DP har desværre sat sine spor lidt, han kan fx ikke magte en alm høj stol(hokus pokus stol) han vil ikke være i sin gamle barnevogn da den åbenbart minder ham om ting nede ved hende siger min børne psykolog, han kan ikke klare en gæste DP og min børne psykolog mener det stammer nede fra hende, så der er desværre stadig lidt spor i ham der nede fra, men det går frem ad og han er super glad har et sprog nu og hopper og danser og har ingen skavanker på det fysiske plan(:

Tak for din update.

Dejligt at din søn nu har fået en god DP.

Men jeg er dybt chokeret over, at sådan en smatso ikke bliver fyret. Hvordan kan "pædagokken" tage hendes parti? Så er hun sgu da heller ikke sit job værdigt. Det er jo så meget IKKE i orden det hun har gjort.
EJ, jeg bliver helt harm - det er bare ikke ok. Det er sgu da direkte farligt at hun har med børn at gøre.

Hvad med de andre forældre, er de ok med at have deres børn hos hende?

Anmeld

28. marts 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Tak for en update....  Det er jo en noget blandet update  Dejligt at din søn har fået en ny DP som han holder af... Men det skære i mit hjerte at han har mén, efter at have være hos den onde heks  Puha håber han hurtigst mulig kommer over det

Og er helt chokeret over at hun stadig får lov til at være DP... Det kan jo ikke være rigtigt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.