update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Nej men hvad sker der da lige for den mokke?

Hun skal da vist ikke passe børn mere, og hvis det er fordi hun vil have at I selv giver de små solcreme på inden de afleveres, så kunne hun sgu da bare sige det, så kunne du vel nok lige have brugt 5 min. på at smøre ham ind. I "vores" vuggestue skal vi selv smøre dem om morgenen, og så smører de dem om eftermiddagen.

Er der en fast tid at man skal aflevere barnet inden kl 8, for det er da godt nok tidligt. Da Daniel var i DP var det kl 9. )Og ellers efter aftale)

Det er da helt forfærdeligt at hun ikke er sit ansvar voksent, bliver fornærmet, og lader det gå ud over et stakkels uskyldigt barn.

Jeg sidder her og bliver helt rasende, og får lyst til at løbe hen og ruske hende, og sige hende et par borgerlige ord, MEGET højt.

Stakkels lille dreng, jeg har virkelig ondt af ham.

Godt du får fat i DP-pædagogen, så I kan få en anden. Håber det går hurtigt.

Har I overvejet vuggestue i stedet for? Det bedste vi har gjort er at flytte Daniel fra DP til VS

jeg smurte ha´m ind klokken 7 imorges, men han skal smøres ind ved en 12 tiden igen da solen var meget freemme her idag og de´r var meget varmt,

jeg skal endelig bare aflevere ham inden 9,   men hun var vist ikke helt glad idag så 4 min ødelade åbenbart alt!

min søn kan slet ikke med vuggestue der er alt for mange børn, for meget larm osv, det dur han ikke til, han kan max med 5-6 børn af gangen, og stresser bare at de er i legestue,

desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Mom2012

metski83 skriver:

Ej hvor forfærdeligt. Hun skulle da fyres sådan en DP'er

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Hvor er det bare frygteligt. Det skærer en helt ind i hjertet! Så forfærdeligt.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige...men jeg sender dig store kram og tanker og håber at alt ordner sig for dig og dit barn. Og jeg mener bestemt at du har gjort det eneste rigtige ved at holde dit barn væk fra den DP. Men husk at stå fast på det ligemeget hvem der evt sætter spørgsmålstegn ved det. Jeg ved ikke om du har tænkt på det allerede, men hvis det var mig ville jeg tage billeder af solskoldningerne så jeg kunne dokumentere det senere hvis det blev nødvendigt.

Kram og tanker

tak,

jeg har billeder det har skadestuen også samt de har skrevet en rapport jeg sender ind til kommunen,

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja self skal han da have de bedste af det bedste. Stakkels dreng altså Ja jeg håber virkelig du finder et sted han kan få dækket sine behov og blive taget godt om.

håber jeg også, han kommer ikke til en jeg føler er noget skidt

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

jeg smurte ha´m ind klokken 7 imorges, men han skal smøres ind ved en 12 tiden igen da solen var meget freemme her idag og de´r var meget varmt,

jeg skal endelig bare aflevere ham inden 9,   men hun var vist ikke helt glad idag så 4 min ødelade åbenbart alt!

min søn kan slet ikke med vuggestue der er alt for mange børn, for meget larm osv, det dur han ikke til, han kan max med 5-6 børn af gangen, og stresser bare at de er i legestue,

desværre

Igen, dybt uansvarligt...!

Hvad med de andre børn? Var de heller ikke blevet smurt? Eller har hun bare set sig sur på dig og din søn?

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

tak,

jeg har billeder det har skadestuen også samt de har skrevet en rapport jeg sender ind til kommunen,

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Hold k*ft mand en dum K******!! Hun bør da fyres!  

Du skal sørge for at give et ordentligt referat til dagplejepædagogen. Har du taget billeder af din søn??

Godt du har taget ferie nu for din lille søn skal da ikke udsættes for den slags omsorgssvigt igen! Håber snart han kommer ovenpå!

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne!

jeg har fortalt hende ALT helt i detaljer,   jeg har billeder det har skadestuen også samt de har skrevet rapport som jeg har fået med som bliver sendt til kommunen jeg ved ikke om det hjælper men det er et forsøg værd

Anmeld

5. juli 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

ej så er min simepelhen ikke egnet som DP. hvis man lader det gå ud over børnen fordi at man ikke er ening med mor'en til barnet..

sidder simpelhen og er så gal over at det er sket for et barn og kunne jeg havde jeg nok lige ringet eller kontaktet DP for jeg kan simpelhen ikke have sådan noget

kan godt forstå du ikke vil have din søn der over mere... så nu håber jeg bare du får din glade dreng tilbage og han får en super DP. 

men husk og fortælle DP hvad han har oplevet ved den tidliger da det vil kunne hjælpe hende til og forstå hvis din dreng reager på en bestemt måde.

og tak for opdateten har tænkt på dig og din søn hele dagen

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

ja enten det ville jeg bruge eller noget salve i pulver form det kan nemlig virke kølende især der hvor han er forbrændt... men der går desværre noget tid før det stopper med at svie

det må jeg ned og have´til han imorgen

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Håber du fik sagt det hele til dagpleje-gogen.. For det er godt nok ringe

har fortalt alt hvad jeg ved til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.