update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hold da op... noget så slemt har jeg alligevel aldrig hørt om her kommunen en der er SÅ ligeglad skulle da ikke være dagplejer.

håber da den lille fyr får det bedre... et lille råd herfra brug en masse salve det køler både bag i og på de steder hvor han er rød

nej hun burde ikke være DP,,

bare alm zink salve eller?, jeg har bare puttet kolde klude på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Rosa

Anonym skriver:

det kan du tro jeg gør,   men skal lige finde ud af hvor jeg skal skrive en klage til, så får de en

Jeg er virkelig rystet!!! Hun skal bare have et los og finde sig et andet job!!!

Anmeld

5. juli 2011

jydeinden

Anonym skriver:

ja enten det ville jeg bruge eller noget salve i pulver form det kan nemlig virke kølende især der hvor han er forbrændt... men der går desværre noget tid før det stopper med at svie

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Den DP skulle fyres på stedet 

Håber at lillemanden kommer hurtigt over det

vil jeg også mene, og håber dæle dytme også hun gør.  

Anmeld

5. juli 2011

Corn

Håber du fik sagt det hele til dagpleje-gogen.. For det er godt nok ringe

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Jeg var godt nok blevet Rasende... Er ikke sikker på at jeg havde kunnet holde et venligt tonefald i det tilfælde det... Hun burde fyres stik på stedet...

jeg blev nød til at holde min venlige tone, min dreng var helt færlig, slog sig selv i hovedet, panket det mod mit bryst, græd, kræset sig i hovedet og var virkelig stresset, så mere stress skulle han ikke udsættes for, han havde det virkelig skidt

håber også hun bliver fyret vil ikke udsætte dette for min væreste fjende, føj for en led satan hun er

Anmeld

5. juli 2011

Ni-ko-li-ne

ej ej ej ej!!!!! Hvor er det bare pisse synd for din søn!

Jeg havde ikke kunnet holde en pæn tone overfor hende, var simpelthen gået amok!

Det endte galt nok, men det kunne jo have været gået endnu mere galt!!!! sådan en dum ko! Tænk ligefrem at mishandle børnene sådan!

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Eej, hvad i alverden er det da for en DP

Kan virkelig godt forstå, at du vil have en ny dagplejer, kan du ikke gå til kommunen med det? Hun skal da ikke have lov til at passe børn, hvis det er sådan hun passer dem...

havde en samtale med Dagpleje-pædagogen og hun ville gå videre med det, mere ved jeg ikke lige pt, men håber sørme hhun bliver fyret

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Anonym skriver:

havde en samtale med Dagpleje-pædagogen og hun ville gå videre med det, mere ved jeg ikke lige pt, men håber sørme hhun bliver fyret

Ja, det håber jeg også.... Stakkels børn - de må da også være mærket af, at blive så forsømt... Godt du er gået videre med det

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

Jeg kan anbefale Pantothenol salve/creme (det fås på apoteket) - jeg bruger det selv, når jeg er blevet liiiidt for rød (læs: MEGET rød) - det virker kølende og beroligende på overbelastet hud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.