Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jydeinden skriver: hold da op... noget så slemt har jeg alligevel aldrig hørt om her kommunen en der er SÅ ligeglad skulle da ikke være dagplejer. håber da den lille fyr får det bedre... et lille råd herfra brug en masse salve det køler både bag i og på de steder hvor han er rød
hold da op... noget så slemt har jeg alligevel aldrig hørt om her kommunen en der er SÅ ligeglad skulle da ikke være dagplejer.
håber da den lille fyr får det bedre... et lille råd herfra brug en masse salve det køler både bag i og på de steder hvor han er rød
nej hun burde ikke være DP,,
bare alm zink salve eller?, jeg har bare puttet kolde klude på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: det kan du tro jeg gør, men skal lige finde ud af hvor jeg skal skrive en klage til, så får de en
det kan du tro jeg gør, men skal lige finde ud af hvor jeg skal skrive en klage til, så får de en
Jeg er virkelig rystet!!! Hun skal bare have et los og finde sig et andet job!!!
Anonym skriver: nej hun burde ikke være DP,, bare alm zink salve eller?, jeg har bare puttet kolde klude på.
ja enten det ville jeg bruge eller noget salve i pulver form det kan nemlig virke kølende især der hvor han er forbrændt... men der går desværre noget tid før det stopper med at svie
MillesMor111010 skriver: Den DP skulle fyres på stedet Håber at lillemanden kommer hurtigt over det
Den DP skulle fyres på stedet
Håber at lillemanden kommer hurtigt over det
vil jeg også mene, og håber dæle dytme også hun gør.
Håber du fik sagt det hele til dagpleje-gogen.. For det er godt nok ringe
Troldepussen skriver: Jeg var godt nok blevet Rasende... Er ikke sikker på at jeg havde kunnet holde et venligt tonefald i det tilfælde det... Hun burde fyres stik på stedet...
Jeg var godt nok blevet Rasende... Er ikke sikker på at jeg havde kunnet holde et venligt tonefald i det tilfælde det... Hun burde fyres stik på stedet...
jeg blev nød til at holde min venlige tone, min dreng var helt færlig, slog sig selv i hovedet, panket det mod mit bryst, græd, kræset sig i hovedet og var virkelig stresset, så mere stress skulle han ikke udsættes for, han havde det virkelig skidt
håber også hun bliver fyret vil ikke udsætte dette for min væreste fjende, føj for en led satan hun er
ej ej ej ej!!!!! Hvor er det bare pisse synd for din søn!
Jeg havde ikke kunnet holde en pæn tone overfor hende, var simpelthen gået amok!
Det endte galt nok, men det kunne jo have været gået endnu mere galt!!!! sådan en dum ko! Tænk ligefrem at mishandle børnene sådan!
Maalene skriver: Eej, hvad i alverden er det da for en DP Kan virkelig godt forstå, at du vil have en ny dagplejer, kan du ikke gå til kommunen med det? Hun skal da ikke have lov til at passe børn, hvis det er sådan hun passer dem...
Eej, hvad i alverden er det da for en DP Kan virkelig godt forstå, at du vil have en ny dagplejer, kan du ikke gå til kommunen med det? Hun skal da ikke have lov til at passe børn, hvis det er sådan hun passer dem...
havde en samtale med Dagpleje-pædagogen og hun ville gå videre med det, mere ved jeg ikke lige pt, men håber sørme hhun bliver fyret
Anonym skriver: havde en samtale med Dagpleje-pædagogen og hun ville gå videre med det, mere ved jeg ikke lige pt, men håber sørme hhun bliver fyret
Jeg kan anbefale Pantothenol salve/creme (det fås på apoteket) - jeg bruger det selv, når jeg er blevet liiiidt for rød (læs: MEGET rød) - det virker kølende og beroligende på overbelastet hud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128