Anonym skriver:
fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja, men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!
da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven,
jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal, hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,
har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham, fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj
hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske, min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det bare råddent

Jeg var godt nok blevet Rasende... Er ikke sikker på at jeg havde kunnet holde et venligt tonefald i det tilfælde det... Hun burde fyres stik på stedet...