update på kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

Jeg var godt nok blevet Rasende... Er ikke sikker på at jeg havde kunnet holde et venligt tonefald i det tilfælde det... Hun burde fyres stik på stedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Maalene

Eej, hvad i alverden er det da for en DP

Kan virkelig godt forstå, at du vil have en ny dagplejer, kan du ikke gå til kommunen med det? Hun skal da ikke have lov til at passe børn, hvis det er sådan hun passer dem...

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Fru.F.O.N.2011 skriver:

WHAT???? Hvad sker der for den so til DP??? Ja undskyld mit sprog men det GØR MAN BARE IKKE! Stakkels din søn altså Ihhh ved slet ikke hvad jeg skal sige, men du får en krammer herfra og giv din søn et osse... Og så se og få et andet sted til din søn og være.. For der er han helt klar ikke i sikkerhed!

han skal have det bedste af det bedste, det skal alle børn,, men det ha´r han ikke der,    håber virkelig de finder et fantastisk sted hvor hun gider tage sig af ham, sætte hans behov før sine egne, osv.   er så ked af det

Anmeld

5. juli 2011

Nessie

Nej men hvad sker der da lige for den mokke?

Hun skal da vist ikke passe børn mere, og hvis det er fordi hun vil have at I selv giver de små solcreme på inden de afleveres, så kunne hun sgu da bare sige det, så kunne du vel nok lige have brugt 5 min. på at smøre ham ind. I "vores" vuggestue skal vi selv smøre dem om morgenen, og så smører de dem om eftermiddagen.

Er der en fast tid at man skal aflevere barnet inden kl 8, for det er da godt nok tidligt. Da Daniel var i DP var det kl 9. )Og ellers efter aftale)

Det er da helt forfærdeligt at hun ikke er sit ansvar voksent, bliver fornærmet, og lader det gå ud over et stakkels uskyldigt barn.

Jeg sidder her og bliver helt rasende, og får lyst til at løbe hen og ruske hende, og sige hende et par borgerlige ord, MEGET højt.

Stakkels lille dreng, jeg har virkelig ondt af ham.

Godt du får fat i DP-pædagogen, så I kan få en anden. Håber det går hurtigt.

Har I overvejet vuggestue i stedet for? Det bedste vi har gjort er at flytte Daniel fra DP til VS

Anmeld

5. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

fortalte min DP om at jeg gerne ville at min søn skulle kege NEDE på jorden osv, og hun var noget modvillig, men endte med at sige ja,   men hun blev skide sur over jeg kom 4 min for sent med min søn, plejer at aflevere klokken 08:00 men kom 08:04, nå men fik ham aflevert og havde lige sagt at han havde solcrem og solhat i tansken, da hun aldrig giver ham det på!

da jeg så henter ham, ligger min dreng i sin barnevogn kogende med en stor dyne over dig også over hovedet, DP sidder i den anden ende af haven, jøsses mand, min søn har rød over det hele, han var blevet solskoldet på hænder, hele hovedet var ildrødt, hans fødder var sågar helt røde, og når jeg siger rød var det virkelig rødt, han  var helt og aldeles opløst i tåre, og græd og græd og græd, og ja jeg blev ederpeter rådme sur, nøjsern jeg blev gal,   hun fik et opsagn i en venlig tone, pga min søn ikke skal se mig sur.,

har nnu taget mine 3 ugers ferie, ringet til min dagplejepædagog og samt pladsanvisning om en ny DP snarest mulig! jeg finder mig ikke i det mere, min søn havde den ble på han havde da jeg afleveret ham,  fra 8 til 15 med samme ble! fyldt med møj

hvor er jeg bare ked af det, min søn har så ondt, har været på skadestuen med ham, men de kan ikke gøre nogett så på med en helveds masse kolde klude, og en masse omsorg plus en masse væske,   min søn er helt færdiig, slet ike sig selv,,, hvor har jeg det  bare råddent

Hvor er det bare frygteligt. Det skærer en helt ind i hjertet! Så forfærdeligt.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige...men jeg sender dig store kram og tanker og håber at alt ordner sig for dig og dit barn. Og jeg mener bestemt at du har gjort det eneste rigtige ved at holde dit barn væk fra den DP. Men husk at stå fast på det ligemeget hvem der evt sætter spørgsmålstegn ved det. Jeg ved ikke om du har tænkt på det allerede, men hvis det var mig ville jeg tage billeder af solskoldningerne så jeg kunne dokumentere det senere hvis det blev nødvendigt.

Kram og tanker

Anmeld

5. juli 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

han skal have det bedste af det bedste, det skal alle børn,, men det ha´r han ikke der,   håber virkelig de finder et fantastisk sted hvor hun gider tage sig af ham, sætte hans behov før sine egne, osv.   er så ked af det

Ja self skal han da have de bedste af det bedste. Stakkels dreng altså Ja jeg håber virkelig du finder et sted han kan få dækket sine behov og blive taget godt om.

Anmeld

5. juli 2011

CamiRon

Hold k*ft mand en dum K******!! Hun bør da fyres!  

Du skal sørge for at give et ordentligt referat til dagplejepædagogen. Har du taget billeder af din søn??

Godt du har taget ferie nu for din lille søn skal da ikke udsættes for den slags omsorgssvigt igen! Håber snart han kommer ovenpå!

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne!

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Du får lige et kram..
Sikke en Møj ... Til dp (ja undskyld) håber du får en ny dp til ham

tak,

håber også jeg får en snarest mulig ellers har jeg heldigvis min mor der kan tage ham lidt, men nu tager vi de her 3 ugers ferie og får ham til at være sig selv igen

Anmeld

5. juli 2011

Nessie

Rosa skriver:

SKRIV EN KLAGE!!! Det kan simpelthen ikke være rigtigt, hun er da uegnet til at tage sig af andres børn, hende der!!!! 

Åhh, stakkels lille nus, rigtig god bedring med ham 

Nemlig, skriv en klage, over ALLE de punkter der har været, jo flere klager, jo hurtigere kommer hun væk fra at være DP

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

SKRIV EN KLAGE!!! Det kan simpelthen ikke være rigtigt, hun er da uegnet til at tage sig af andres børn, hende der!!!! 

Åhh, stakkels lille nus, rigtig god bedring med ham 

det kan du tro jeg gør,   men skal lige finde ud af hvor jeg skal skrive en klage til, så får de en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.